XXL Nutrition

Kledingseason

Bezoekers in dit topic

Nee klopt jij bent een meelopertje zoals ik al zei en gelijk begint te janken wanneer iemand je real naam weet:D

Vrijwel iedereen hier weet mijn echte naam :rolleyes: En nu?
Daarbij ben ik geen meelopertje aangezien de meeste vinden dat ik zelf begin en zelf door ga..een meeloper loopt mee (no shit).
 
Vrijwel iedereen hier weet mijn echte naam :rolleyes: En nu?
Daarbij ben ik geen meelopertje aangezien de meeste vinden dat ik zelf begin en zelf door ga..een meeloper loopt mee (no shit).

Ja klopt daarom nog steeds janken om je real name. Begin? Iedereen kan hier wel stoer lopen praten veilig achter hun beeldscherm... Maar ja wat heb je daaraan
 
Ja klopt daarom nog steeds janken om je real name. Begin? Iedereen kan hier wel stoer lopen praten veilig achter hun beeldscherm... Maar ja wat heb je daaraan

Jij doet hetzelfde.
 
Jij doet hetzelfde.

klopt ik ben dan ook hetzelfde persoon in real niet zo schijnheilig als jullie. Stoer doen op een forum maar de poes uithangen in het echte leven
 
Wat heb ik een medelijden met iedereen die ook maar met een debiel als jij in contact komt. Balen dat abortus niet in het verzekeringspakket zat zeg.
 
Wat heb ik een medelijden met iedereen die ook maar met een debiel als jij in contact komt. Balen dat abortus niet in het verzekeringspakket zat zeg.

weer jij? Hahahahahahahah

ectotje niet stoer praten op een forum. Kom in real dan pleaseeeeeeeeeee :(

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------


ja ectotje. ja.
 
HvJVj.gif
 
weer jij? Hahahahahahahah

ectotje niet stoer praten op een forum. Kom in real dan pleaseeeeeeeeeee :(

---------- Toegevoegd om 10:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------



ja ectotje. ja.

Ik stel een meeting voor, gezellig in Gent, met z'n allen. Kom je ook?
Ach, natuurlijk kom jij wel, je wilt graag mensen ''in real'' zien, dus dan zal een meeting natuurlijk een feestje zijn voor jou :D

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------


:roflol: :roflol: :roflol:
 
Ik stel een meeting voor, gezellig in Gent, met z'n allen. Kom je ook?
Ach, natuurlijk kom jij wel, je wilt graag mensen ''in real'' zien, dus dan zal een meeting natuurlijk een feestje zijn voor jou :D

---------- Toegevoegd om 12:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------



:roflol: :roflol: :roflol:

klopt! gezelllig toch.

Nou stoere forumhelden komen jullie naar gent of wat :(
 
Hell93 en eatandgain zijn stiekem verliefd. Ben benieuwd naar het eerste DBB kindje. Hoe gaat hij heten? SniperX?
 
Back
Naar boven