AndroidHealthClinic

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ner hoyxz jij was vanacht nog niet aan de beurt ot92 eerst

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Hoezo slecht gespeeld daffy? Heb alleen maar bbrs gekilled
 
Waarom Wauter er zo snel eruit gehaald eigenlijk?

Die zet snap ik nog altijd niet.
 
Ner hoyxz jij was vanacht nog niet aan de beurt ot92 eerst

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Hoezo slecht gespeeld daffy? Heb alleen maar bbrs gekilled

Ja je killt toch niet Wauter de eerste dag ? Toen had je echt nog niet kunnen weten dat hij in het goede kamp zat. Als hij slecht was dan hadden de cults echt een probleem gehad.

En je had kunnen weten dat Lloyd door de jager beschermd ging worden, dus dat was beetje raar dat je hem wilde killen.
 
wow is het al afgelopen? el rappo....

thnx voor het hosten Rock

(en nee Wauter, is was niet de stiekeme admireerder, ik was bodybuilder)
 
Waarom Wauter er zo snel eruit gehaald eigenlijk?

Die zet snap ik nog altijd niet.
Omdat wauter me sowieso binnen de kortste keren door zou hebben gehad.

Lloyd was een poging omdat ik die dag best twijfelde wie nou cults waren. Plus door hectisch gebeuren op het werk kon ik niet bij mijn lijstje en lloyd was wel uberduidlijk burger. Plus het feit dat ik gehoopt had achter de jager te komen. En die eerst eens een bezoekje te brengen
 
Omdat wauter me sowieso binnen de kortste keren door zou hebben gehad.

Lloyd was een poging omdat ik die dag best twijfelde wie nou cults waren. Plus door hectisch gebeuren op het werk kon ik niet bij mijn lijstje en lloyd was wel uberduidlijk burger. Plus het feit dat ik gehoopt had achter de jager te komen. En die eerst eens een bezoekje te brengen

Hoe wist je dan dat Wauter zeker goed was? Misschien vrat je wel een cult op die je hard nodig ging hebben.
 
Omdat wauter me sowieso binnen de kortste keren door zou hebben gehad.

Lloyd was een poging omdat ik die dag best twijfelde wie nou cults waren. Plus door hectisch gebeuren op het werk kon ik niet bij mijn lijstje en lloyd was wel uberduidlijk burger. Plus het feit dat ik gehoopt had achter de jager te komen. En die eerst eens een bezoekje te brengen

Wat Daffy zegt idd.

Nu duurde de game ook niet zo lang, 3 of 4 dagen?
 
Wow lekker gespeeld hoor :D Was een leuke game!

---------- Toegevoegd om 01:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:33 ----------

Komt er nog een overzicht met alle hints die gegeven zijn?
 
Ja je killt toch niet Wauter de eerste dag ? Toen had je echt nog niet kunnen weten dat hij in het goede kamp zat. Als hij slecht was dan hadden de cults echt een probleem gehad. En je had kunnen weten dat Lloyd door de jager beschermd ging worden, dus dat was beetje raar dat je hem wilde killen.

LLoyd was duidelijk goed dus de meest logische keuze voor een jager, dan kan je niet het risico lopen dat je kill niet door gaat om lloyd er toch proberen uit te krijgen (wat wel nodig was voor jouw kamp). Dan kan je beter er proberen rond te werken met een kill die dan zeker doorgaat (want de jager staat toch 99,99% zeker bij Lloyd) door te proberen van iemand anders uit te schakelen en best dat je dan voor de jager zelf gaat. Als je goed had opgelet had je trouwens kunnen doorhebben dat hoxyz de jager was.
 
LLoyd was duidelijk goed dus de meest logische keuze voor een jager, dan kan je niet het risico lopen dat je kill niet door gaat om lloyd er toch proberen uit te krijgen (wat wel nodig was voor jouw kamp). Dan kan je beter er proberen rond te werken met een kill die dan zeker doorgaat (want de jager staat toch 99,99% zeker bij Lloyd) door te proberen van iemand anders uit te schakelen en best dat je dan voor de jager zelf gaat. Als je goed had opgelet had je trouwens kunnen doorhebben dat hoxyz de jager was.
staat genoteerd. Ja als ik meer tijd had gehad die nacht was het niet op LLoyd geweest denk ik, maar had net 5 min om te lezen of zo. Dienst van 14,5 uur gedraaid die nacht, was erg jammer dat ik inderdaad niet op het gemak er naar had kunnen kijken.

Ach ja al doende leert men. Mijn 2de game meteen wolf moeten spelen was ook niet meteen de makkelijkste opgaaf. Was al lang blij dat ik van 3kwart wist of ze cult waren of niet. Hillr was ik idd niet zeker over, Maar ja deels natuurlijk ook logisch aangezien ze overghaald is, en sanca wist ik ook echt niet in welk kamp ik die in moest delen.
 
Het was best moeilijk om van goed opeens slecht te zijn :P
Zeker omdat ik de vorige dag op Diaephi had gestemd, en ik de dag erna op eens aan zijn kant stond..

Het is overigens bijna tegen de regels om één van de diehards, wauter dus, op de eerste dag er al uit te gooien :P Zijn toch vaak wel de spelers die de game maken.

Als ik wolf ben heb ik hen ook het liefst snel eruit, maar je hebt ze vaak nog wel nodig.
 
Het was best moeilijk om van goed opeens slecht te zijn :P Zeker omdat ik de vorige dag op Diaephi had gestemd, en ik de dag erna op eens aan zijn kant stond.. Het is overigens bijna tegen de regels om één van de diehards, wauter dus, op de eerste dag er al uit te gooien :P Zijn toch vaak wel de spelers die de game maken. Als ik wolf ben heb ik hen ook het liefst snel eruit, maar je hebt ze vaak nog wel nodig.
Ik zal het niet meer doen, schaam schaam
 
Het was best moeilijk om van goed opeens slecht te zijn :P
Zeker omdat ik de vorige dag op Diaephi had gestemd, en ik de dag erna op eens aan zijn kant stond..

Het is overigens bijna tegen de regels om één van de diehards, wauter dus, op de eerste dag er al uit te gooien :P Zijn toch vaak wel de spelers die de game maken.

Als ik wolf ben heb ik hen ook het liefst snel eruit, maar je hebt ze vaak nog wel nodig.

En ik jou nog beschermen :(
 
Het was best moeilijk om van goed opeens slecht te zijn :P Zeker omdat ik de vorige dag op Diaephi had gestemd, en ik de dag erna op eens aan zijn kant stond.. Het is overigens bijna tegen de regels om één van de diehards, wauter dus, op de eerste dag er al uit te gooien :P Zijn toch vaak wel de spelers die de game maken. Als ik wolf ben heb ik hen ook het liefst snel eruit, maar je hebt ze vaak nog wel nodig.

Ik beschouw mezelf niet als een goeie speler, unknown en alley zijn dat in mijn ogen wel. Ik heb er zelf al te veel naast gezeten met mijn vermoedens/beweringen.

Actieve geroutineerde spelers eruit spelen is ook een tactiek, als wolf leg je dan stukje per stukje het spel stil en laat je de burgers onder mekaar maar verwarring zaaien. Zelf doe ik het liever niet want ik wil 1 wel loyaal zijn tov van spelers die het echt graag spelen en er moeite voor doen, 2 het spel word dan sowieso vrij snel kalm en dat is ook saai en 3 ik win liever tegen een sterk kamp dan een zwak. Dat maakt het spel ook leuk tot op het einde.
 
ik had het in een lijstje verwerkt staan wie (naar mijn idee) cult was en wie niet. En ik had nog een aantal burgers op de korrel. Alleen die nacht van lloyd kon ik niet bij mijn lijstje, en was lloyd de enige waarvan ik het echt zeker wist.
Vandaar dat ik voor safe ging en die maar probeerde te killen. Had het erger gevonden als ik een cult opgevreten had.

Maar goed begin steeds meer er van te begrijpen. Dus hier net doen alsof ik er geen fuck van snap gaat de volgende ronde niet meer werken.

Ps vond er niet echt hints richting mij in de verhalen zitten eigenlijk.

En ik wil wel eens weten waar die naam van dat eiland nu op sloeg. Mijn semi-auti brein wil dat nog steeds niet loslaten!
 
Rock kan je de tips nog op een rijtje zetten?
 
Back
Naar boven