MuscleMeat

Onderarmen/kuur vraag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wahedklap

Novice
Lid geworden
24 jun 2014
Berichten
13
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Afgelopen week heb ik nogal veel last van mijn onderarmen.

Na wat research gedaan te hebben kom ik tot de conclusie dat ik dus ook aan de befaamde golfarm / tenniselleboog. Dus behandeling etc heb ik gevonden op deze site: http://tennisarm.ch/index.htm?/behan1_nl.htm

Maar nu is mijn vraag, omdat ik ook bezig ben met een winstrol kuurtje en nog 18 dagen moet, nu minder hard trainen of gewoon zoals ze zeggen: doortrainen en die rek en strek oefeningen doen?

Ik eet en slaap verder genoeg. Ga 6 x per week naar de sportschool ( ma-do: borst/tri di-vrij: rug/bicep woensdag/zondag: benen/schouders).

Minder sporten wil ik graag niet gezien ik toch mijn gains wil behouden in deze kuur en op niveau wil blijven, ookal moet dat dan tussen mijn oren zitten. Zie ik sporten toch wel als een heuse therapie sessie, door wat problematiek in mijn persoonlijk leven.

Ik wist overigens niet waar ik deze topic moest plaatsen dus graag herplaatsen mocht deze verkeerd staan.


Bij voorbaat dank
 
Je hebt een week last van je onderarmen en je conclusie is dat je een golfarm/tenniselleboog hebt.

Ik zou mijn schema en de oefeningen eens kritisch bekijken en stoppen met de winstrol.
Dat kan al veel helpen.

Zonde van je gains, maar die zijn er toch (bijna) niet.
 
stop met barbell curls doen.

wel lekkere karma voor een winstrol only kuur doen.
 
Je hebt een week last van je onderarmen en je conclusie is dat je een golfarm/tenniselleboog hebt.

Ik zou mijn schema en de oefeningen eens kritisch bekijken en stoppen met de winstrol.
Dat kan al veel helpen.

Zonde van je gains, maar die zijn er toch (bijna) niet.

Ik heb hier al eerder last van gehad, maar ivm blessure was het toen afgenomen omdat ik alles boven de benen niet meer kon trainen.

Loop nu al 3 weken met milde klachten, en afgelopen week is het erger geworden. Ben toen naar de fysio geweest en heb met haar overlegt over het een en ander en daarbij wat research gedaan.

Wat is je probleem? Normaal antwoorden is moeilijk of niet?

Er mankeert niets met mijn trainings/voedingsschema.

stop met barbell curls doen.

wel lekkere karma voor een winstrol only kuur doen.

Ja ik had al zo'n idee dat het daar aan lag, maar zoals ik al zei de een zegt door trainen door trainen de ander zegt rust en daarna rustig opbouwen. Vandaar de confusion.

Bedankt voor het reageren iig!
 
Ja ik had al zo'n idee dat het daar aan lag, maar zoals ik al zei de een zegt door trainen door trainen de ander zegt rust en daarna rustig opbouwen. Vandaar de confusion.

Bedankt voor het reageren iig!

barbell curl is gewoon een kut houding op je pols, sommige mensen kunnen het zonder problemen sommige houden het geen maand uit( ik dus)

lekker EZ bar pakken.
 
barbell curl is gewoon een kut houding op je pols, sommige mensen kunnen het zonder problemen sommige houden het geen maand uit( ik dus)

lekker EZ bar pakken.

EZ bar het zelfde verhaal, zoals bij iedereen vooral bij t loslaten van de bar. Dan komt de pijn ineens langs heel het bot af geschoten.

tijdje niet curlen maar gewoon wat andere bicep oefeningen doen? ( losse dumbells en superman etc?)
 
EZ bar het zelfde verhaal, zoals bij iedereen vooral bij t loslaten van de bar. Dan komt de pijn ineens langs heel het bot af geschoten.

tijdje niet curlen maar gewoon wat andere bicep oefeningen doen? ( losse dumbells en superman etc?)

ja, als de pijn weg is zal je het waarschijnlijk niet meer krijgen als je EZ doet en niet barbell.

ik heb alles wat veel pijn deed gewoon niet gedaan, 4 weekjes was het weg.
 
ja, als de pijn weg is zal je het waarschijnlijk niet meer krijgen als je EZ doet en niet barbell. ik heb alles wat veel pijn deed gewoon niet gedaan, 4 weekjes was het weg.
dumbel curls had in het begin ook last door barbell curls komt meestal door foute houding van je polsen
 
Back
Naar boven