AndroidHealthClinic

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Op zijn bek slaan en zijn vrouw neuken natuurlijk :cool:
 
Ik zie dat niet als met hangende pootjes om vergiffenis vragen, maar juist als een sterk karakter; andere visie blijkbaar.
succes met de keuze
Ik snap wat je zegt, maar zo zie ik dat wel. Dus dat zal niet gaan gebeuren. :o
Op zijn bek slaan en zijn vrouw neuken natuurlijk :cool:
Hahaha dat zal ik nooit doen. Nooit is een groot woord hoor, maar voor dit niet iig. :)
 
Wedstrijd in elk geval gewoon doen.

Wat ik zou doen mbt de Gymeigenaar: een keer rustig en duidelijk 1 op 1 uitleggen waarom je zijn gedrag vervelend vond. Lucht is dan geklaard en je kan gewoon in die gym blijven trainen zonder gedoe of negatieve energie. Gezichtsverlies of hangende pootjes zitten alleen in je eigen hoofd, niet in de situatie. Als je blijft wachten tot hij de eerste stap zet, heb je alleen jezelf ermee.
 
Wedstrijd in elk geval gewoon doen. Wat ik zou doen mbt de Gymeigenaar: een keer rustig en duidelijk 1 op 1 uitleggen waarom je zijn gedrag vervelend vond. Lucht is dan geklaard en je kan gewoon in die gym blijven trainen zonder gedoe of negatieve energie. Gezichtsverlies of hangende pootjes zitten alleen in je eigen hoofd, niet in de situatie. Als je blijft wachten tot hij de eerste stap zet, heb je alleen jezelf ermee.

Bedankt voor je advies.

@Iedereen die gereageerd heeft.
Ik heb vandaag een gesprek met de eigenaar, op initiatief van mij overigens.
En dit is positief aanvaard. Dus ik ga er positief heen.
Ik ga dus vertellen wat me dwars zit en waarom in niet wilde meedoen.
Dank jullie allemaal voor jullie adviezen.

Ron
 
Grote jongen! We zijn trots op je. ;)

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan, succes!
 
Bedankt voor jullie hulp!!!

Mede door jullie visie op mijn "kijk op de zaak" heb ik mijn trots opzij gezet en ben in gesprek gegaan.
Zijn houding en actie was mede door onwetendheid geboren.
Doordat ik zei niet mijn routine te willen laten zien was zijn 'les' verstoort.
Uiteindelijk wist hij wel dat ik het niet wilde laten zien, maar wilde dat doorbreken.
We hebben erover gesproken en ik heb mijn ongenoegen verteld over zijn kinderachtige opmerkingen.
We hebben de handen geschut en gaan weer door waar we gebleven waren.
Wat mij en hem betreft is dit vergeten.

Nogmaals dank voor jullie steun.
 
Dat klinkt goed! Mooi zo! OP naar een knallend succes on stage dus! :D
 
Bedankt voor jullie hulp!!!

Mede door jullie visie op mijn "kijk op de zaak" heb ik mijn trots opzij gezet en ben in gesprek gegaan.
Zijn houding en actie was mede door onwetendheid geboren.
Doordat ik zei niet mijn routine te willen laten zien was zijn 'les' verstoort.
Uiteindelijk wist hij wel dat ik het niet wilde laten zien, maar wilde dat doorbreken.
We hebben erover gesproken en ik heb mijn ongenoegen verteld over zijn kinderachtige opmerkingen.
We hebben de handen geschut en gaan weer door waar we gebleven waren.
Wat mij en hem betreft is dit vergeten.

Nogmaals dank voor jullie steun.

OK, mooie oplossing. En jij hebt de pat stelling doorbroken, daar mag je ook tevreden mee zijn!
 
Super! Dus niks hangende pootjes en vergiffenis vragen, je bent gewoon de meest wijze van de twee geweest.
Lekker toch! Mag je trots op zijn.
 
ik ben trots op je! srs
knap dat je je trots hebt ingeslikt, een gebaar hebt gemaakt, het uitgelegd hebt en de lucht geklaard!
 
ik ben trots op je! srs
knap dat je je trots hebt ingeslikt, een gebaar hebt gemaakt, het uitgelegd hebt en de lucht geklaard!

Dankjewel Nicky. Weer een leermoment die me wijzer maakt. :p
 
Mooi van je Ron dat je in overleg bent gegaan. Dat siert je als mens. Nu kan je met een goed gemoed het podium op en knallen. Suc6
 
Aftellen is begonnen. Nog 4 weken untill showtime!!

Nog 4 weken untill curtain up. Wat het wordt is altijd maar de vraag.
Ben intussen gebombardeerd tot posing- en routinekenner. Hahahaha I wish. :rolleyes:
Maar goed in het land der blinden is éénoog Koning. :D
Ik doe mijn best om al het geleerde over te brengen. De boy's hebben er vertrouwen in, nouja dan is de uitstraling in ieder geval goed.

We gaan nog 4 weken lekker knalleh met ochtend cardio en cardio na de krachttraining.
En met de KT lekker supersetjes. We zullen zien wat het resultaat wordt. :p
 
Voor je het weet je het zover. Succes met de laatste loodjes.
 
Update Countdown.

Routine is gereed en zit voor 85% in het bolletje. Cardio doet zijn werk. :D
Op hoeveel ik nu sta weet ik en vind ik ook niet meer belangrijk, alles op zicht.
Posingslip besteld en de tanning is onderweg. :p
De weegschaal tikt de 85kg aan. (na octend cardio gemeten)
Smeer weer wonderzalf op mijn buik, het overtollige vel wil niet echt wegtrekken.
Nadeel van te lang te dik, te veel, te hard, te gek, te vet, te dronken leven achter de rug. :(

Nog 23 dagen te gaan. :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven