AndroidHealthClinic

Alles van B&F kan ik weggooien?

Bezoekers in dit topic

Dus als er in bolletje ontbijtkoek 20 procent minder eiwit in zit moet je het weggooien? Wat een onzin, maak het op en bestel voortaan elders

Haha, heerlijke vergelijking die nergens over gaat. Je koopt ontbijtkoek toch gewoon omdat het lekker is? Niet voor de eiwitten. Whey koop je juist voor de eiwitten, als er dan 20% minder in blijkt te zitten :rolleyes:

Een betere vergelijking, als je een pak rijst van 500 gram koopt wil je inderdaad niet dat daar maar 400 gram rijst in zit.

Ik heb overigens alles van BenF weggegooid(Halve pot isolaat, halve pot caseine en hun vit d3 pillen), maar meer uit principe.
 
Principe kan ik begrijpen, ook als je je er niet goed bij voelt om het op te maken. Maar anders schep je gewoon 20% meer in je shake, anders smijt je idd geld weg.
 
Maar heel gezond was het niet. Hoeveel mensen hadden niet maag/darm klachten? En werd dat minder bij overstappen.

Het is bij hun of je een 5 delige pannenset besteld, maar er worden er 4 geleverd.
 
Maar heel gezond was het niet. Hoeveel mensen hadden niet maag/darm klachten? En werd dat minder bij overstappen. Het is bij hun of je een 5 delige pannenset besteld, maar er worden er 4 geleverd.

En er zijn duizenden mensen die het drinken en er geen last van krijgen? Dus ik denk dat het probleem bij jullie ligt.
 
En er zijn duizenden mensen die het drinken en er geen last van krijgen? Dus ik denk dat het probleem bij jullie ligt.

Jij bent het probleem.
 
En er zijn duizenden mensen die het drinken en er geen last van krijgen? Dus ik denk dat het probleem bij jullie ligt.

ja en 100.000 mensen die er wel last van hebben.

OT: Gewoon 20% meer whey scheppen en opmaken, daarna overstappen naar xxl of een andere betere shop.
 
Niet te geloven dat er zoveel mensen helemaal apeshit gaan over dat grapje van gooi het weg xD
 
En er zijn duizenden mensen die het drinken en er geen last van krijgen? Dus ik denk dat het probleem bij jullie ligt.

Het nageboorte van Ralf, kom er ook maar in. Ik vind het toch wel frappant dat wanneer er iets over B&F gezegd wordt dat je weer een keer reageert of uit je slof schiet over ''de andere web shop'', figures :rolleyes:
 
Gewoon de potten van B&F opmaken (extra schepje nemen) en nadien niets meer van het B&F merk kopen. Probleem opgelost :-)
 
Je kan gerust bij B&F bestellen hoor.

Maar alleen als ze XXL en Sportfood merk aanbieden :P
 
ja en 100.000 mensen die er wel last van hebben. OT: Gewoon 20% meer whey scheppen en opmaken, daarna overstappen naar xxl of een andere betere shop.
Als je naar die reviews kijkt, kan je zien dat er inderdaad 100,000 mensen het een goed product vinden. Het ligt bij jullie.
 
Theoretisch gezien kan je het inderdaad weggooien.
Maar persoonlijk zou ik het gewoon opmaken en daarna wat anders kopen.
 
Geef mij maar aan mij :thumb:
 
Goed verhaal, lekker kort. Laag IQ ook.
 
Als je naar die reviews kijkt, kan je zien dat er inderdaad 100,000 mensen het een goed product vinden. Het ligt bij jullie.

Gtfo
 
Mooi al die vergelijkingen, van pakken rijst tot pannensetten :') alsof men anders niet begrijpt wat 20% minder eiwit inhoud.
 
Als je naar die reviews kijkt, kan je zien dat er inderdaad 100,000 mensen het een goed product vinden. Het ligt bij jullie.

Geen 1 review van mij met kritiek op hun producten is OOIT goedgekeurd en geplaatst, dus jah....oordeel zelf maar.
 
Back
Naar boven