AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Er hebben niet echt heel veel spelers gestemd..
 
11 gebruikers in dit topic, iedereen word opeens wakker precies.
 
Iedereen wacht op het avondverhaal dus
 
ik heb geen idee

ga wel mee op leonm i guess
 
inbe4 leonm is de wolf, game over
 
inb4 tom bombadil heeft al uitgevogeld wie de wolf is en switcht de wolf met leon, game over

play of the century
 
Wat gaat iedereen ineens makkelijk op Leonm
 
Verhaal dag 1

Eru schudt zijn hoofd. Hoe kan het bij de allereerste letters al verkeerd gaan? Het lijkt alsof aan het begin van elke zin de wil van Eru al wordt genegeerd. LeonM heeft uit protest gewoon niet meegedaan. Ondertussen doen de Nazgûls en Sauron goed werk, Aragorn zit met de handen in zijn wilde haren. Wie gaat hem nu nog redden? Helaas voor de Vrije Volken zijn de nazgûls ijzerscherp bezig, vreemd genoeg heeft Sauron een andere wijsheid.

Na een hevige strijd op een slagveld waar niemand meer wist wat boven of onder was, is Éomer helaas gesneuveld. De Nazgûls hakken nog even op hem in en vluchten weg. Gondor heeft een belangrijke pion verloren, de leider van de Rohirrim was essentieel om de grens veilig te houden. Misschien dat de magie van het internet oplossing biedt?

LeonM is dood

LeonM was Éomer

tumblr_ltmcec8aso1qgmlego1_400.gif


Daar stond hij dan, boven op de toren.

Het uitzicht was fantastisch.
 
Eerlijk dit is echt te moeilijk om te volgen met al die rollen en gare namen :roflol:
 
'Het lijkt alsof aan het begin van elke zin de wil van eru wordt genegeerd'. Elke eerste letter van een zin uit het eerste verhaal maakt 'met 1 oog'. Ik dacht dat Sauron een oog had.
 
Hmmmmmm rip, dat was een best machtige rol
 
'Het lijkt alsof aan het begin van elke zin de wil van eru wordt genegeerd'. Elke eerste letter van een zin uit het eerste verhaal maakt 'met 1 oog'. Ik dacht dat Sauron een oog had.

Met de witte letters:

Daar stond hij dan, boven op de toren.

Het uitzicht was fantastisch.

Dus een verwijzing naar Barad-dûr en Sauron denk ik?
 
'Het lijkt alsof aan het begin van elke zin de wil van eru wordt genegeerd'. Elke eerste letter van een zin uit het eerste verhaal maakt 'met 1 oog'. Ik dacht dat Sauron een oog had.

goed gevonden man. sauron heeft één alziend oog ja. misschien dat dit ook wel wijst naar een speler? sanca wordt weleens vergeleken met een piraat toch?
 
Links naar de verhalen in de beginpost zou trouwens wel handig zijn Steensteen :)
 
Yaaahrrrr
 
  • Like
Waarderingen: mat
''Misschien dat de magie van het internet de oplossing biedt?''

Moeten we meer google skills gaan gebruiken??
 
''Misschien dat de magie van het internet de oplossing biedt?''

Moeten we meer google skills gaan gebruiken??

Wikipedia gaf steensteen al aan

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

goed gevonden man. sauron heeft één alziend oog ja. misschien dat dit ook wel wijst naar een speler? sanca wordt weleens vergeleken met een piraat toch?

Jack "sparrow" 3D :dunno:
 
Wikipedia gaf steensteen al aan

---------- Toegevoegd om 00:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------



Jack "sparrow" 3D :dunno:

kan ook, maar jij heet sanca the pirate op facebook, lijkt me dus stuk aannemelijker :p
 
Back
Naar boven