Fitness Seller

SBS6 'Gestalkt' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bijna een minuut reclame en dan dit:

"Momenteel niet beschikbaar"
 
Hier werkt het momenteel want zit al die afleveringen nu te kijken. Ik wil ook stalken maar kan dat echt voor geen meter.
Heb steeds zoiets van, oh dit is awkward, wat zullen ze wel niet van me denken, wat is die Wim S. een faalhaas, heb ik niets beters te doen, die hoer is het niet waard, ik ga verder met m'n leven etc. etc. zo wordt het niks.
 
haha kom zelf uit Breskens, wat een circus is dat geweest zeg. Heeft inderdaad wel meer dan anderhalf jaar geduurd, de enige reden dat het stalken gestopt is omdat wim is opgepakt en binnen zit.
 

kijk maar eens goed naar z'n wedstrijd filmpjes en dan naar hoe die er uit ziet in het laatste gesprek met alberto. De man woog 110kg en wed dat ie nu nog maar 70kg weegt.

Hoe diep kan een mens zinken
 
Dat dit kan in Nederland!
 
Hij kan z'n tijd beter besteden door extra poen te verdienen zodat die Gyno verwijderd kan worden.
 
Pica van die chick?
 
Lullig, was aardig vrouwtje zo te zien in het flimpie. Waar was Alberto?
 
Het was al van de zomer opgenomen. Dus denk niet dat SBS6 nog iets voor haar kon betekenen op dat moment. Ik ga er tenminste vanuit dat dit hetzelfde verhaal is.
 
http://www.pzc.nl/regio/bevelanden/...breskens-in-opdracht-van-ex-partner-1.4890862

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat dit hetzelfde verhaal is...

Mafkees

Kan niet anders, alles komt overeen incl woonplaats en leeftijden. Kennelijk heeft hij alles van achter de dikke deur geregeld, want de aflevering van Gestalkt eindigt met de mededeling dat de stalker 4 maanden na de opname van het programma in België is opgepakt en 3 jaar heeft gekregen voor drugsdelicten.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Pica van die chick?

2n8u4i.jpg
 
Sick zeg... gaat wel erg ver allemaal. Net even de uitzending terug gekeken.. uberhaupt jammer dat zoiets gebeurd!
 
Back
Naar boven