MuscleMeat

De draad weer oppakken voeding!

Bezoekers in dit topic

Note5

Novice
Lid geworden
26 mei 2014
Berichten
12
Waardering
1
Massa
75kg
Goedenavond peepz,


Ik begon tijdje geleden met krachttrainen en heb daarbij heftig gebulkt (cutten wil ik later doen, dus begon ik op met dirty bulken). Echter ik wil weer binnenkort beginnen met krachttrainen en dus ook weer de draad oppakken met voeding. Ik begon redelijk elke dag 4500+ kcal per dag en kwam best wat paar kilootjes aan aangezien ik iemand was die in tijden nooit kon aankomen. Ik ben daarna helaas gestopt, omdat ik geen zin meer had om steeds te zoeken naar voeding qua calorie bommetjes (niet omdat ik het wilde, maar was gewoon lui) Dus ben weer wat afgevallen.


Ik zou graag wat adviezen willen krijgen qua calorie bommetjes (denk oa pistache noten of voeding dat in 100 gram wel meer dan 500 kcal is en dergelijke) Dus ik wil weer 4500+ kcal per dag oppakken en dat wel met gemak. En wil dus binnen 2 maanden 10 - 15 kg aankomen. Is dat mogelijk?
 
Definieer het volgende "En wil dus binnen 2 maanden 10 - 15 kg aankomen."

Een ideetje voor je "caloriebom". http://www.youtube.com/watch?v=VHfJysdYXK0

Thnx voor de reminder van dat video. Ik ben inderdaad die proteine bars vergeten.

Mijn doel was binnen een korte tijd dus 10 kg aankomen [85kg dirty bulk] Maar omdat ik halverwege was gestopt, heb ik de benoemde doel dus niet gehaald. Waarom binnen 2 maanden? Nou, binnenkort is de Ramadan weer en wil het dus soort 'reserve opslag' bijhouden haha.
 
Thnx voor de reminder van dat video. Ik ben inderdaad die proteine bars vergeten.

Mijn doel was binnen een korte tijd dus 10 kg aankomen [85kg dirty bulk] Maar omdat ik halverwege was gestopt, heb ik de benoemde doel dus niet gehaald. Waarom binnen 2 maanden? Nou, binnenkort is de Ramadan weer en wil het dus soort 'reserve opslag' bijhouden haha.

Duidelijk, 10 kg aankomen in 2 maanden is best veel "ook al is het in vet". Maar je kan het proberen, veel succes. Of ik het aanbeveel is wat anders.;)
 
Back
Naar boven