Fitness Seller

Hgh + boldenone + t3 vooruitgang te traag testosteron erbij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

scarface24

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 jun 2006
Berichten
35
Waardering
1
Lengte
1m92
Massa
112kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met de volgende kuur

Wk 1 en 6 maanden lang hgh 4 iu
Wk 1 tm 12 boldenone 500mg p/w
T3 van 25mcg opgebouwd naar 50mcg loopt samen met de hgh.

Mijn idee was een lichte kuur waar ik 3 kilo spiermassa mee kon opbouwen zonder al die vocht. (Stromba is voor mij geen optie daar heb ik slechte ervaringen mee).

Nu zit ik in week 5 en de vooruitgang gaat me te langzaam. Ik eet en train goed, dus daar ligt het niet aan. Ik had al gelezen dat boldenone only kuur niet veel zoden aan de dijk zou zetten en de hgh die ik heb gebruikt twijfel ik ook aan. Ik ben nu 1 kilo zwaarder, iets droger maar wel veel meer kracht. Dus ik wil het nu een beetje omgooien. Ik ben andere hgh (van apotheek) aan het zoeken en ik wilde testo toevoegen. Hoe en welke doseringen kan ik nu nog toevoegen aan mn kuur? En ik dacht zelf aan propionaat ipv enanthaat of cypionaat omdat deze geschikter is voor korte kuren. En wat te doen met mn nakuur?


Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
200 mg Test prop EOD


Nakuur 20 mg nolvadex 2 tot 4 weken afhankelijk van kuur
 
Hallo allemaal, Ik ben bezig met de volgende kuur Wk 1 en 6 maanden lang hgh 4 iu Wk 1 tm 12 boldenone 500mg p/w T3 van 25mcg opgebouwd naar 50mcg loopt samen met de hgh. Mijn idee was een lichte kuur waar ik 3 kilo spiermassa mee kon opbouwen zonder al die vocht. (Stromba is voor mij geen optie daar heb ik slechte ervaringen mee). Nu zit ik in week 5 en de vooruitgang gaat me te langzaam. Ik eet en train goed, dus daar ligt het niet aan. Ik had al gelezen dat boldenone only kuur niet veel zoden aan de dijk zou zetten en de hgh die ik heb gebruikt twijfel ik ook aan. Ik ben nu 1 kilo zwaarder, iets droger maar wel veel meer kracht. Dus ik wil het nu een beetje omgooien. Ik ben andere hgh (van apotheek) aan het zoeken en ik wilde testo toevoegen. Hoe en welke doseringen kan ik nu nog toevoegen aan mn kuur? En ik dacht zelf aan propionaat ipv enanthaat of cypionaat omdat deze geschikter is voor korte kuren. En wat te doen met mn nakuur? Alvast bedankt voor jullie hulp!
50mcg t3 tijdens bulk?
 
Ik heb niet zoveel verstand van hgh, maar moet je dat niet allang van te voren laden om er effect uit te halen?
T3 is natuurlijk niet wat je wil hebben als je gewicht wil pakken.
Bold only is niet ideaal tenzij je hogere dosering neemt.
Nu heb je ongeveer een cruise dosering aas + t3 en hgh die totaal verkeerd toegepast worden.
Ik snap wel waarom het niet zoveel voor je doet.
Zonde van je geld man.
 
+1 van hgh ga je eerst leaner worden, doe daar nog eens T3 bij en je gaat geen effect hebben van je voeding.
Zou de T3 laten voor later.
 
+1 van hgh ga je eerst leaner worden, doe daar nog eens T3 bij en je gaat geen effect hebben van je voeding.
Zou de T3 laten voor later.

Oke de t3 haal ik er dan uit. Mij werd verteld dat het moest om schildklier problemen die je van hgh kan krijgen te voorkomen. Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan ik er nu nog een "goed" kuurtje van maken als ik testosteron toevoeg en t3 dus weglaat.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Ik heb niet zoveel verstand van hgh, maar moet je dat niet allang van te voren laden om er effect uit te halen?

Had ik ook gedaan. 5 maanden lang hyge gespoten waar achteraf helemaal geen hgh in blijkt te zitten. Dus die telde ik niet mee. Is gewoon helemaal niet gelopen zoals ik van plan was
 
Oke de t3 haal ik er dan uit. Mij werd verteld dat het moest om schildklier problemen die je van hgh kan krijgen te voorkomen. Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan ik er nu nog een "goed" kuurtje van maken als ik testosteron toevoeg en t3 dus weglaat.

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------



Had ik ook gedaan. 5 maanden lang hyge gespoten waar achteraf helemaal geen hgh in blijkt te zitten. Dus die telde ik niet mee. Is gewoon helemaal niet gelopen zoals ik van plan was

hgh tast sowieso je schildklier aan na langdurig gebruik daarom word meestal 60 mcg t4 genomen is iets milder dan t3 ;) en voor altijd dan ook niet tijdens een kuur
en als je toch t3 wilt nemen neem dan 25mcg is meer dan genoeg 50 mcg is het dubbele wat je normaal zou hebben
 
ben zelf zeker geen bold fan.

zie test toch als basis van elke kuur, als is het maar gewoon een onderhouds dosis van 250mg per week.
 
het tast sowieso je schildklier aan na langdurig gebruik daarom word meestal 60 mcg t4 genomen is iets milder dan t3 ;) en voor altijd dan ook niet tijdens een kuur
en als je toch t3 wilt nemen neem dan 25mcg is meer dan genoeg 50 mcg is het dubbele wat je normaal zou hebben

T3 gebruik ik nu 2 weken. Ik bouw het dan deze week af. En dan geen t3 meer en eventueel later t4 dus. En wat moet ik doen met de testo? Meteen mee beginnen op 100mg om de dag?

Dan zou mn kuur er dus zo uitzien


Hgh 4iu
Wk 1 - einde

Boldenone 500 mg pw zo laten? Of verhogen naar 750mg?
wk 1 - 12

Test propionaat 100mg of 200mg om de dag?
Wk 5 - 12 of kan ik deze nog iets langer doortrekken?

Nakuur

Nolvadex
 
Laatst bewerkt:
T3 gebruik ik nu 2 weken. Ik bouw het dan deze week af. En dan geen t3 meer en eventueel later t4 dus. En wat moet ik doen met de testo? Meteen mee beginnen op 100mg om de dag? Dan zou mn kuur er dus zo uitzien Hgh 4iu Wk 1 - einde Boldenone 500 mg pw zo laten? Of verhogen naar 750mg? wk 1 - 12 Test propionaat 100mg of 200mg om de dag? Wk 5 - 12 of kan ik deze nog iets langer doortrekken? Nakuur Nolvadex
Ik zou voor 200gaan En stoppen gelijk met de Bold
 
huh ik bedoel de test samen stoppen wanneer je met bold stopt

Ooh sorry las het verkeerd. Dan ga ik dat aanhouden. Gisteren de eerste testo gezet, ben benieuwd hoe het gaat uitpakken. En dit allemaal door die vuile oplichters met hun neppe hgh. Ik zou nu in mn 6de maand hgh zitten ipv mn 5de week.
 
5 maanden fake HGH gezet? Duur geintje brah;/
 
5 maanden fake HGH gezet? Duur geintje brah;/


Niet alleen een duur geintje. Je weet niet wat voor troep je 5 maanden lang in je lichaam hebt lopen spuiten. Want alle bijwerkingen die aan hgh worden toegeschreven had ik. Vocht vasthouden, kramp, tintellingen in mn vingers, aan het begin slecht slapen, dikke vingers etc. Dan denk je wel dat het goed zit, niet dus. En de verhalen op internet moet je ook niet zo snel geloven. In heel veel forums werd verteld dat het fake was maar zn werk wel doet. Later las ik pas testen die beweren dat er 0,0 hgh in zit. En daaarnaast nam ik voor mn schildklier en tegen de gyno nam t3 en femara erbij, ook voor niks dus. Het geld is het minste waar ik me druk om maak. Vuile kakkerlakken

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

Ik vrees er zelf voor denk dat ik ook stop met hgh nq deze kit


Ook fake of gewoon te zwak? Als het aan mij ligt alleen originele pharma grade, dan maar het dubbele betalen. maar zie daar maar makkelijk aan te komen.
 
Niet alleen een duur geintje. Je weet niet wat voor troep je 5 maanden lang in je lichaam hebt lopen spuiten. Want alle bijwerkingen die aan hgh worden toegeschreven had ik. Vocht vasthouden, kramp, tintellingen in mn vingers, aan het begin slecht slapen, dikke vingers etc. Dan denk je wel dat het goed zit, niet dus. En de verhalen op internet moet je ook niet zo snel geloven. In heel veel forums werd verteld dat het fake was maar zn werk wel doet. Later las ik pas testen die beweren dat er 0,0 hgh in zit. En daaarnaast nam ik voor mn schildklier en tegen de gyno nam t3 en femara erbij, ook voor niks dus. Het geld is het minste waar ik me druk om maak. Vuile kakkerlakken ---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ---------- Ook fake of gewoon te zwak? Als het aan mij ligt alleen originele pharma grade, dan maar het dubbele betalen. maar zie daar maar makkelijk aan te komen.
No way dat er 10iu hgh in zit denk gewoon wat peptides om eerlijk te zijn heb nu een kit van zen ander merk Als dat hetzelfde is word het off Pharma hgh of een pauze en enkel igf wat minder dan de helft kostHeb enkel heel af en toe tintelend hand van hgh zou je juist goed moeten slapen niet ?
 
Waar hebben jullie beide die slechte hgh vandaan/ waar is het van?
 
made in china
 
Back
Naar boven