Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Nee ik trek het niet in twijfel, ik snap hem niet, dat zeg ik ook verhaal 1a heeft toch geen 11 zinnen bijvoorbeeld ?

Wat je nu doet is heel raar, dat besef je toch?

Verhaal 1a
SPOILERS: VERBERG
Verhaal dag 1

1 Eru schudt zijn hoofd. 2 Hoe kan het bij de allereerste letters al verkeerd gaan? 3 Het lijkt alsof aan het begin van elke zin de wil van Eru al wordt genegeerd. 4 LeonM heeft uit protest gewoon niet meegedaan. 5 Ondertussen doen de Nazgûls en Sauron goed werk, Aragorn zit met de handen in zijn wilde haren. 6 Wie gaat hem nu nog redden? 7 Helaas voor de Vrije Volken zijn de nazgûls ijzerscherp bezig, vreemd genoeg heeft Sauron een andere wijsheid.

8 Na een hevige strijd op een slagveld waar niemand meer wist wat boven of onder was, is Éomer helaas gesneuveld. 9 De Nazgûls hakken nog even op hem in en vluchten weg. 10 Gondor heeft een belangrijke pion verloren, de leider van de Rohirrim was essentieel om de grens veilig te houden. 11 Misschien dat de magie van het internet oplossing biedt?
 
Ik vertrouw het nog niet helemaal, maar waag het toch erop wauter te volgen..
diaephi
 
diaephi te weinig tijd om alles te checken. Maar ga mee met wauter zie er vrij plausibel uit.
 
Ik ga ook wel mee met wauter.
Geen tijd gehad om alles even door te nemen.

Daffy
 
4. wauter
6. Hoxyz
7. Ot92
8. SpanningTree
10. Wovano
11. Henri108
14. HighonX
16. drbrik
19. Krimlo
20. Penose:)


Jongens tussen bovenstaande namen moet je de badguys zoeken denk ik. Ik sluit de andere ook niet uit maar dit is mijn gevoel nav de afgelopen dagen en verzamelde hints.

Gr Daffy
 
Ben er wel een beetje klaar mee met dat eenzijdige gestem gebaseerd op hele opzichtige dingen. Gelukkig werkte dat gister goed, maar de dagen ervoor waren 1 grote clusterfuck. Geloof zelf niet dat diaephi als 2e op een medecult gegaan zijn. Was namelijk helemaal geen reden toe om te doen aangezien ze hard aan het winnen waren en tot de overduidelijke hint van steensteen was er ook 0 aanleiding om op Hill te gaan stemmen.

Het stemmen van diaephi zou hem alleen maar zelf verdacht gemaakt hebben als hij slecht blijkt te zijn. Heb het idee dat wauter een goede rol heeft en we net zoals in andere dagen alleen bezig zijn met elkaar zwart maken dus mijn stem gaat op de altijd nutteloos spelende

wovano

Wederom geen toegevoegde waarde aan het spel. Komt wellicht door z'n 3e spel maar de vorige ronde heeft hij precies hetzelfde spel gespeeld als nu. Laat stemmen op medecults en voor de rest geen waarde hebbende.

Zoals ik al zei geloof ik niet dat wauter en diaephi slecht zouden zijn.
 
Jongens tussen bovenstaande namen moet je de badguys zoeken denk ik. Ik sluit de andere ook niet uit maar dit is mijn gevoel nav de afgelopen dagen en verzamelde hints.

Gr Daffy

Hé waarom ik :(

verder wel bedankt, vind een aantal van die namen ook wel verdacht
 
Ben er wel een beetje klaar mee met dat eenzijdige gestem gebaseerd op hele opzichtige dingen. Gelukkig werkte dat gister goed, maar de dagen ervoor waren 1 grote clusterfuck. Geloof zelf niet dat diaephi als 2e op een medecult gegaan zijn. Was namelijk helemaal geen reden toe om te doen aangezien ze hard aan het winnen waren en tot de overduidelijke hint van steensteen was er ook 0 aanleiding om op Hill te gaan stemmen.

Het stemmen van diaephi zou hem alleen maar zelf verdacht gemaakt hebben als hij slecht blijkt te zijn. Heb het idee dat wauter een goede rol heeft en we net zoals in andere dagen alleen bezig zijn met elkaar zwart maken dus mijn stem gaat op de altijd nutteloos spelende

wovano

Wederom geen toegevoegde waarde aan het spel. Komt wellicht door z'n 3e spel maar de vorige ronde heeft hij precies hetzelfde spel gespeeld als nu. Laat stemmen op medecults en voor de rest geen waarde hebbende.

Zoals ik al zei geloof ik niet dat wauter en diaephi slecht zouden zijn.

Ik denk dat Wauter een beetje ziek is vandaag
 
Dus jij denkt dat die hele discussie tussen Wauter en Daffy gewoon, burger tegen burger is geweest?

Zou wel verdomd mooi zijn hahaha
 
Welke discussie, Wauter die mij overal van beschuldigd ? Ik heb niks tegen Wauter gehad. Redelijk eenzijdige discussie.

rip mijn rol voor jullie
 
Jongens tussen bovenstaande namen moet je de badguys zoeken denk ik. Ik sluit de andere ook niet uit maar dit is mijn gevoel nav de afgelopen dagen en verzamelde hints. Gr Daffy

Ik ben het niet helemaal eens met je lijstje maar wel handig voor de wolf om te weten welke mensen hij best niet kilt :rolleyes:
 
Ik ben het niet helemaal eens met je lijstje maar wel handig voor de wolf om te weten welke mensen hij best niet kilt :rolleyes:

Hoezo ik ben toch wolf dus wat maakt het uit

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Lekker actief spelletje trouwens, volgende keer doen we gewoon daffy versus wauter, de rest heeft allemaal geen mening
 
Back
Naar boven