AndroidHealthClinic

Stats, een beetje goed bezig?

Bezoekers in dit topic

:roflol: Zou stoppen met lower body als ik jou was en gewoon een jaar lang everyday = upper body day.
 
Hoezo? Denk dat armen enzo redelijk goed zijn voor m'n leeftijd

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Alleen benen niet, maar VOOr de rest ben ik redelijk tevreden
 
die opmerking van Anoniem was tegen mij gericht
 
Uiteraard ligt m'n doel vele malen hoger
 
Ik kan het ook niet geloven. Maar als je er gewoon goed uit ziet zoals je zegt dan zou het fantastisch zijn. Ik ben erg nieuwsgierig naar foto's. Heb je geen andere camera of van je laptop(Als je een laptop hebt) of dat je iets kan lenen van iemand?
 
die opmerking van Anoniem was tegen mij gericht
Oh had ik niet in de gaten

---------- Toegevoegd om 17:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Je lijkt me een slimme gemotiveerde kerel ;) Wat is je trainingsschema, gebruik je een voedingsschema?

Heel erg bedankt, jij hebt ook woeste stats zie ik.
Mijn trainingsschema: 3x per week full body, wil dit opschroeven naar een splitschema later maar dit lijkt me een goed begin.
Een voedingsschema echt heb ik niet, maar ik krijg genoeg kcal, eiwitten enzo binnen, geloof me maar:) ik houd wel bij wat ik eet, om bij te houden of ik niet ontspoor.

En gemotiveerd ben ik idd heel erg.

Vriendelijke groet
 
Heel erg bedankt, jij hebt ook woeste stats zie ik.

Nooit woest genoeg :mad:

Mijn trainingsschema: 3x per week full body, wil dit opschroeven naar een splitschema later maar dit lijkt me een goed begin.

Fullbody zal je beter op gainen in het begin ;) Ik heb een jaar lang 3xpw fullbody gedaan, en heb daar écht heel goed op gegaind. Splitschema is niet optimaal, vaak een te lage frequentie.

Een voedingsschema echt heb ik niet, maar ik krijg genoeg kcal, eiwitten enzo binnen, geloof me maar:) ik houd wel bij wat ik eet, om bij te houden of ik niet ontspoor.

If It Fits Your Macros ;) Hou het leuk inderdaad. Gewoon eten waar je zin in hebt, zolang je aan het einde van de dag ongeveer uitkomt.

En gemotiveerd ben ik idd heel erg.

Houden zo. Beste motivatie komt over een jaartje, als je al groter en sterker bent dan veel volwassenen :D Serieus, als je goed blijft trainen ben je een beest, zeker vergeleken met andere leeftijdsgenoten over een paar jaar.
 
Dankjewel man

---------- Toegevoegd om 19:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Ik ga nu trouwens weer lekker trainen
 
Hoe meten jullie je armen flexed of gewoon relaxt ?
 
OMG... hoe komt gij aan zo'n stats gast??? Ik ben ook 15, ik train ook al 3 maanden, en ik ben nog maar 2/3 kilo bijgekomen ofzo (ik weeg nu 66/67 kilo), en mijn bovenarmen zijn (opgespannen) 30cm... ik ben wel nog maar 2 weken bezig met StrongLifts 5x5 (ik heb daarvoor altijd wat random isolatie oefeningen door elkaar gedaan (gewoon waar ik op die moment goesting in had) 3 dagen per week), en ik tel geen calorieën, maar ik eet wel veel meer dan vroeger. Ik vraag mij dan toch af hoe jij aan zulke vorderingen komt terwijl ik hier sukkel om iet of wat gains te behalen.... :(
Wel knappe gains moet ik zeggen!
 
OMG... hoe komt gij aan zo'n stats gast??? Ik ben ook 15, ik train ook al 3 maanden, en ik ben nog maar 2/3 kilo bijgekomen ofzo (ik weeg nu 66/67 kilo), en mijn bovenarmen zijn (opgespannen) 30cm... ik ben wel nog maar 2 weken bezig met StrongLifts 5x5 (ik heb daarvoor altijd wat random isolatie oefeningen door elkaar gedaan (gewoon waar ik op die moment goesting in had) 3 dagen per week), en ik tel geen calorieën, maar ik eet wel veel meer dan vroeger. Ik vraag mij dan toch af hoe jij aan zulke vorderingen komt terwijl ik hier sukkel om iet of wat gains te behalen.... :(
Wel knappe gains moet ik zeggen!

Allereerst bedankt!
Je hebt de moeite gedaan een lange vraag te typen, dan doe ik de moeite een goed antwoord proberen te geven. Je geeft eigenlijk zelf al antwoord op je vraag. Ten eerste: tel je calorieën, het zegt niks als ke veel meer eet nu dan vroeger. Download desnoods eetmeter op je smartphone of op je computer(app van voedingscentrum) en registreer daar ALLES wat je eet op een dag, je kunt zo zien hoeveel kcal en andere voedingsstoffen je binnenkrijgt. Ten tweede: "random isolatieoefeningen"
Zoek een schema zoals bv mijne en houd dat gedisciplineerd aan.
Ik denk dat als je dat doet je sws gaat groeien, en uiteindelijk beter dan de gemiddelde man/jongen uitziet qua lichaam. Heel erg veel succes, blijf doorgaan en je zilt ver komen !
 
Je ziet er me echt een slimme kerel uit voor je leeftijd, gezien de opbouw van je Posts ;)
Jammer dat je geen foto's hebt (no gay) dan kunnen we vele gemakkelijker oordelen en zullen de meeste waarschijnlijk wel stoppen met onnodige commentaar te geven.
Voor de rest succes nog blijf gemotiveerd en binnen een x aantal tijd heb je het lichaam van je dromen :D
Groetjes

Vincent
 
Dankjewel vincent! En ik snap heus dat je foto's wilt zien, het is een bodybuilding forum. Jij ook veel succes met trainen!
 
best goeie arm en been omtrek man, 90 kilo hier met maar 38 cm armen en 58 benen:(
 
best goeie arm en been omtrek man, 90 kilo hier met maar 38 cm armen en 58 benen:(

90 kilo met 1.83 is echt goed als je bf niet te hoog is. Als jij degene bent die op de profielfoto staat zaiet het er niet uit alsof je bf hoog is. Vergeet niet dat er ook massa aan je kuiten,schouders,borst enzo zit.

Succes met groeien!
 
jij hebt geen 58cm benen :p jij meet dan verkeerd

meet midden quad, als net onder glutes dan 63..

---------- Post added at 09:24 ---------- Previous post was at 09:17 ----------

90 kilo met 1.83 is echt goed als je bf niet te hoog is. Als jij degene bent die op de profielfoto staat zaiet het er niet uit alsof je bf hoog is. Vergeet niet dat er ook massa aan je kuiten,schouders,borst enzo zit.

Succes met groeien!

haha je noemt nou precies de delen op waar e ht helemaal niets zit qua massa haha
 
Iedereen die nu nog reageert is een verrekte kut

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Iedereen die nu nog reageert kan zichzelf spuiten met anabolen voor mijn part

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

FUCKING kutstieren
 
Iedereen die nu nog reageert is een verrekte kut

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Iedereen die nu nog reageert kan zichzelf spuiten met anabolen voor mijn part

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

FUCKING kutstieren

:eek::eek::eek::eek:
 
Back
Naar boven