MuscleMeat

Stats, een beetje goed bezig?

Bezoekers in dit topic

Iedereen die nu nog reageert is een verrekte kut

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Iedereen die nu nog reageert kan zichzelf spuiten met anabolen voor mijn part

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

FUCKING kutstieren

ik kan bevestigen, ik ben verrekte kut
 
Kreeg ineens zin om te reageren.
Inb4 Roidrage


Ja ik ben naturel, ik gebruik geen supplementen en al helemaal geen anabolen of soortgelijk. Denk dat het gewoon nu in het begin Ff lekker gaat

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

Ik eet soms zo nu en dan een dumbell op, dan gaat het wel lekker met bijkomen

Iedereen die nu nog reageert is een verrekte kut

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

Iedereen die nu nog reageert kan zichzelf spuiten met anabolen voor mijn part

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

FUCKING kutstieren
 
Haha

Ik ga denk ik ook maar dumbells eten. Kom je lekker snel van aan.
 
Laatst bewerkt:
Hahaha wtf.
Roid rage, ,kan niet missen
 
Sorry ben agressief door m'n kuurtje
 
Dat zien we
 
Dat was sarcastisch hahaha
 
Ja he? Dat was ook de reden dat ik het postte!
 
Hahaha is te begrijpen dat je het niet doorhebt, ik heb soms rare humor. Agressief zijn is een bijwerking die Kee kunt krijgen door het gebruik van anabolen. Ik zei eerder in dit topic dat ik dat niet gebruikte(is ook zo) en wilde door middel van die grap jullie laten denken dat ik dat toch doe. Snap je de ironie?
 
Allereerst bedankt!
Je hebt de moeite gedaan een lange vraag te typen, dan doe ik de moeite een goed antwoord proberen te geven. Je geeft eigenlijk zelf al antwoord op je vraag. Ten eerste: tel je calorieën, het zegt niks als ke veel meer eet nu dan vroeger. Download desnoods eetmeter op je smartphone of op je computer(app van voedingscentrum) en registreer daar ALLES wat je eet op een dag, je kunt zo zien hoeveel kcal en andere voedingsstoffen je binnenkrijgt. Ten tweede: "random isolatieoefeningen"
Zoek een schema zoals bv mijne en houd dat gedisciplineerd aan.
Ik denk dat als je dat doet je sws gaat groeien, en uiteindelijk beter dan de gemiddelde man/jongen uitziet qua lichaam. Heel erg veel succes, blijf doorgaan en je zilt ver komen !

Bedankt voor de reactie en de tips, ik heb die eetmeter app van voedingscentrum gedownload op men Smartphone, ik zit aan (voor vandaag) een dikke 3000 kcal, is dat al goed? (ik neem trouwens ook whey bij, enkel na de training en de ochtend na de training) En aan mijn trainingsschema hou ik mij ook heel strikt hoor, daar geen problemen. :)

Ik vraag dit maar aan jouw aangezien jij een leeftijdsgenoot bent die lijkt te weten wat die doet ;)
 
Je kan t vaak beter aan de mensen vragen die al jaren beter zijn

En jezelf niet te slim inschatten, want in de anderhalf jaar dat ik train leer ik telkens weer wat nieuws :)
 
Dit is wat Viktor Mooren schrijft over spiergroei (naturel):

Het komt erop neer dat vanuit de beginnersfase elk jaar de potentie om spiermassa aan te kunnen zetten wat afneemt. Onthoud dat dit wel met een proper voedings- en trainingsschema is.

Het verloop ziet er ongeveer zo uit.

Spiergroeipotentie

– 1ste jaar: 8-12kg (*0,9kg per maand)
– 2de jaar: 4-6kg (*0,45kg per maand)
– 3de jaar: 2-3kg (*0,2kg per maand)
– 4de jaar: 1-1,5kg (*0,1kg per maand)
– vanaf het 5e jaar: *1kg per jaar.
– vanaf het 10e jaar: *0,5kg per jaar.

Het is belangrijk om te weten dat het om een gewichtstoename gaat exclusief lichaamsvet, extra water, etc. Een beginner met een relatief laag vetpercentage kan het 1ste jaar 16-24kg aankomen, waarvan de helft ongeveer spiermassa is.

Het betekent ook dat 80% van de potentie is behaald wanneer je 4+ jaar serieus aan krachttraining doet. Iemand met minder goede genen mag blij zijn als er binnen 10 jaar een toename van *15kg gerealiseerd wordt.

Iemand met goede genen heeft de potentie om *25kg spiermassa aan te zetten. Vrouwen kunnen ongeveer van meer dan de helft uitgaan, aangezien zij minder potentie hebben om spiergroei te stimuleren.
 
Ik vraag me af als je bvb het eerste jaar geen deftig voedingsschema had en het tweede jaar wel.
Hoe zit dat dan het tweede jaar met de gains?

Beter dan van iemand die al 2 jaar een voedingsschema heeft of hetzelfde?
 
Steensteen ;9108245 zei:
Je kan t vaak beter aan de mensen vragen die al jaren beter zijn

En jezelf niet te slim inschatten, want in de anderhalf jaar dat ik train leer ik telkens weer wat nieuws :)

Heb je helemaal gelijk in, maar zodra iemand mij iets vraagt geef ik daar gewoon antwoord op, zoals het hoort. Ik heb mijzelf trouwens ook niet zien zeggen dat ik slim was geloof ik
 
Heb je helemaal gelijk in, maar zodra iemand mij iets vraagt geef ik daar gewoon antwoord op, zoals het hoort. Ik heb mijzelf trouwens ook niet zien zeggen dat ik slim was geloof ik

Bro, vat het niet persoonlijk op.

Het is een algemene wijsheid dat je jezelf nooit wijzer moet achten dan je bent, en je nooit klakkeloos van andere mensen aan moet nemen zonder zelf research te doen.
 
Ah sorry had het inderdaad persoonlijk(en dus verkeerd) opgevat
 
Back
Naar boven