Competitive Bodybuilder
Lid geworden
27 jan 2015
Waardering
Lengte
1m83
Massa
83kg
Afgelopen dagen ben ik erg agressief naar andere mensen mensen toe. Dit heeft waarschijnlijk met m'n depressie te maken en alles, dat boeit verder niet en ik ga ook naar een psycholoog, maar ik vroeg me af of jullie hier wel eens last van hebben (kan me slecht voorstellen van niet), hoe jullie ermee omgaan en niet zomaar mensen aanvallen. Alle tips zijn welkom :).

Zwaar trainen.

Veel sex.

Vaak tot 10 tellen.

Zwaar trainen doe ik al maar ik val mensen al bijna aan als ze alleen maar in de weg lopen.

Ik ben single :fa:.

En ik denk niet echt heel veel na als ik boos ben :o.

ik zou me gewoon rustig houden als ik 1.83m en 75kg was

Dat is ook de bedoeling maar ik heb al wel eerder mensen aangevallen die groter dan mij waren.

en die klappen die je toen kreeg waren niet genoeg om je tot bedaren te brengen?

Dit was best wel te verwachten allemaal, maar ik dacht dat er vast wel iemand zou zijn die een trucje of wat dan ook heeft om zichzelf rustig te houden/rustig te worden.

depressie is iets anders dan frustraties

ik scheld in mn hoofd altijd de halve wereld uit. Dat werkt voor mij dan wel redelijk alles weer beetje te relatieveren

There once was a little boy who had a bad temper. His father gave him a bag of nails and told him that every time he lost his temper, he must hammer a nail into the back of the fence.

The first day the boy had driven 37 nails into the fence. Over the next few weeks, as he learned to control his anger, the number of nails hammered daily gradually dwindled down. He discovered it was easier to hold his temper than to drive those nails into the fence.

Finally the day came when the boy didn't lose his temper at all. He told his father about it and the father suggested that the boy now pull out one nail for each day that he was able to hold his temper. The days passed and the young boy was finally able to tell his father that all the nails were gone.

The father took his son by the hand and led him to the fence. He said, "You have done well, my son, but look at the holes in the fence. The fence will never be the same. When you say things in anger, they leave a scar just like this one. You can put a knife in a man and draw it out. It won't matter how many times you say I'm sorry, the wound is still there."

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

ik scheld in mn hoofd altijd de halve wereld uit. Dat werkt voor mij dan wel redelijk alles weer beetje te relatieveren

een barst in je telefoonscherm slaan helpt niet weet ik uit ervaring

er zit ook een gat bij ons in de deur thuis van mn telefoon :roflol:

depressie is iets anders dan frustraties

Dat weet ik, maar ik ben echt depressief. Er valt weinig aan te bewijzen maar hoe ik me de afgelopen maanden voel is wel iets anders dan de gemiddelde sombere dag. Maar bedankt voor de tip :)

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

There once was a little boy who had a bad temper. His father gave him a bag of nails and told him that every time he lost his temper, he must hammer a nail into the back of the fence.

The first day the boy had driven 37 nails into the fence. Over the next few weeks, as he learned to control his anger, the number of nails hammered daily gradually dwindled down. He discovered it was easier to hold his temper than to drive those nails into the fence.

Finally the day came when the boy didn't lose his temper at all. He told his father about it and the father suggested that the boy now pull out one nail for each day that he was able to hold his temper. The days passed and the young boy was finally able to tell his father that all the nails were gone.

The father took his son by the hand and led him to the fence. He said, "You have done well, my son, but look at the holes in the fence. The fence will never be the same. When you say things in anger, they leave a scar just like this one. You can put a knife in a man and draw it out. It won't matter how many times you say I'm sorry, the wound is still there."

Hoe kom je daar aan? Ik ga t opslaan, srs

misschien ben je diep van binnen niet boos op anderen maar op jezelf?

De gedachte dat ik aangeklaagd word voor geweldpleging met alle gevolgen van dien.

Ik denk dat ik dan gewoon als ontoerekeningsvatbaar word bestempeld, maar als nog wel veel gevolgen. Zal er een keer aan proberen te denken.

Ik denk dat ik dan gewoon als ontoerekeningsvatbaar word bestempeld, maar als nog wel veel gevolgen. Zal er een keer aan proberen te denken.

Gaat dat zo gemakkelijk dan in Nederland?

Back
Naar boven