AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mensen pls kijk gewoon even naar het volgende:

Boromir en Elrond hebben beiden niet gestemd in ronde 2 en ronde 5, zo blijkt uit de verhalen.
Van de nu nog overgebleven mensen zijn de enige twee die niet in ronde 2 en 5 hebben gestemd NickyCF die nu dus dood is (Elrond, zoals ik al zei) en DrBrik, hij moet dus wel Boromir zijn. Dit is toch wel duidelijk zat lijkt me, Boromir is nog niet gestorven dus er is geen andere optie.
 
Zo goed als alle stemmers op jou hun rol is bekend en goed dus ik weet niet vanwaar je dit haalt? Lloyd zijn rol is al een tijdje merkbaar uit de verhalen dus hem vertrouw ik. Ik heb vandaag iets minder tijd gehad wegens familiebezoek. Aangezien er een verborgen goeie rol was vermoed ik dat er ook een slechte is.
Zoals krimlo al aangaf in de post hierboven, als mijn rol al niet duidelijk is dan weet ik het ook niet meer. Maar goed levert wel een extra tip naar de wolf op om mij er uit te stemmen!

Laat deze laatste opmerking ook meteen een tip zijn voor de wolf om mij niet zo maar te killen vannacht als ik dit overleef!
 
Ja hoor doe maar.... potdomme hoe duidelijk wil je het hebben over mijn rol? en dan nog me gewoon er uit stemmen. Er wordt geroepen dat ze nu van iedereen de rollen weten, laten we dat door dit gestem maar even flink in twijfel trekken.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

nog 25 minuten om brave burger te redden.... grijpen jullie deze kans nog aan of kan ik mijn spullen al in gaan pakken?
 
Jij was gister afwezig en gister heeft een nazgul niet gestemd
 
Volgens mij zijn er nu meer cults dan goederikken :roflol:
 
Er heeft gister een 'vreemd wezen' niet gestemd, ja, dat moet dan sanca of henri108 zijn.
 
Jij was gister afwezig en gister heeft een nazgul niet gestemd
Huh en waar haal je dat van een nazgul stemmen vandaan? Maar goed maak de slechte maar af hoor.

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

even een vraagje aragorn kan alleen overdag zijn leger inzetten? anders kon er nog iets moois uit mijn dood vloeien deze nacht....
 
Spanning Tree geeft het al aan, ik, drbrik, nicky cf en een vreemd type, aka sanca hebben niet gestemd. Daarnaast is er ook nog de mogelijke hint van de mace als 'zijn andere wapen', sowieso een betere keuze dan brik.
 
Ah oke sorry
 
Beetje vreemd ook dat niemand echt een goede reden geeft om op drbrik te stemmen.
 
Er heeft gister een 'vreemd wezen' niet gestemd, ja, dat moet dan sanca of henri108 zijn.

De leugen blijft maar doorgaan ... ik heb nog geen enkele stemming gemist, kun je nakijken
 
De leugen blijft maar doorgaan ... ik heb nog geen enkele stemming gemist, kun je nakijken

Heb het nagekeken en je hebt dag 5 wel gestemd, fuck m'n administratie haha. Dat maakt henri108 dan het vreemde type :o
 
Nu gaat brik eruit, die is 100% goed, fuck. Henri108 kan er niet meer uit penose, dus ga please op sanca. Hij kan de goede verborgen rol niet zijn en welke overgebleven rollen in het goede kamp hebben er naast een groot zwaard nog een ander wapen?
 
Back
Naar boven