MuscleMeat

Musculi.com

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doet me heel erg denken aan het amerikaanse SHREDZ.
Wat natuurlijk ook een organisatie/nutrition merk is wat zich ook veel richt op lifestyle en heel actief is op social media.

Dat slaat daar ook aan als een gek ;)

Heelveel succes!

shredz van joey swoll haha
 
Welkom, ik ben benieuwd :)
 
Ik had samples binnengekregen van Peter. Heb alles waar chocolade op stond (de WPI, WPC, mass gainer, en oats) vrij snel erdoorheen gejaagd. Zeer goede chocoladesmaak, complimenten.

Vervolgens nog de BCAA's en peptopro geprobeerd, beide limoensmaak als ik me niet vergis. Zoals ik gewend was stonken die BCAA's vreselijk, maar het smaakte echt lekker. Had het tweede zakje BCAA's limoensmaak dan ook door m'n kwark gegooid voor de smaak.

Verder: welkom op DBB! Groot fan hier van Peter z'n researchwerk.
 
Hallo ik ben jong talent

groeten
 
Ik had samples binnengekregen van Peter. Heb alles waar chocolade op stond (de WPI, WPC, mass gainer, en oats) vrij snel erdoorheen gejaagd. Zeer goede chocoladesmaak, complimenten.

Vervolgens nog de BCAA's en peptopro geprobeerd, beide limoensmaak als ik me niet vergis. Zoals ik gewend was stonken die BCAA's vreselijk, maar het smaakte echt lekker. Had het tweede zakje BCAA's limoensmaak dan ook door m'n kwark gegooid voor de smaak.

Verder: welkom op DBB! Groot fan hier van Peter z'n researchwerk.

vergeet niet van drunkenmaster wat karma te geven voor de staaltjes :p
 
Doet me heel erg denken aan het amerikaanse SHREDZ. Wat natuurlijk ook een organisatie/nutrition merk is wat zich ook veel richt op lifestyle en heel actief is op social media. Dat slaat daar ook aan als een gek ;) Heelveel succes!

Ken ze niet, maar als ze een voorbeeld kunnen zijn, misschien toch eens moeten checken :p
 
Wel heel mooi initiatief trouwens, eerlijke bedrijven altijd +1 :D
 
vergeet niet van drunkenmaster wat karma te geven voor de staaltjes :p

:P ik had liever dat Galen het kreeg dan een van de zoveel bedelaars, hij heeft ook al wat mooi artikels geplaats op het forum ;)
 
Is Tim de Wever familie van Bart ?:DMooi site ben benieuwd voor de reviews ;)

Haha ik krijg die vraag meer te horen, ik ben geen familie van Bart.
Het rare is, ik kom nooit iemand tegen met dezelfde achternaam als mij. Maar doe ik de krant open dan staat het vol met mijn naam... Hoe het kan lopen :)

Als jullie vragen hem, stel ze gerust, ik help jullie graag.
Maar voor de echte 'tot in detail vragen' ga ikzelf ten rade gaan naar collega Big Cat. Dus spaar mij wat aub :).
 
Ook hier nogmaals welkom. :) goede producten van kwaliteit zijn gewoon een must.
 
Ik ben benieuwd wil jullie producten binnenkort eens gaan proberen.
 
Ik ben benieuwd wil jullie producten binnenkort eens gaan proberen.

Graag en laat ons zeker je bevindingen weten van de smaak ook als je zou bestellen. We kunnen onze kwaliteit wel bewijzen door onze labresultaten meteen mee te geven, en zoveel mogelijk transparantie te bieden, maar smaak kun je echter alleen proeven. We hebben kortgeleden net een kleine sample giveaway gedaan en er zullen er nog wel volgen, en voor de mensen die ons vinden, we doen al regelmatig eens promouitstappen ook, waarbij altijd sample te verkrijgen zijn (de twee grote data die er nu aankomen zijn 15-17Mei in Birmingham op de Bodypower Expo in Birmingham en 3 weken later in Breda voor de Walter's Open en het EK WBPF - voel je vrij om even langs te komen daar en te zeggen dat je ons kent van op DBB), maar het liefst horen we natuurlijk spontane reacties van mensen die ons al even kort hun vertrouwen geschonken hebben ;)

Wees overigens niet bang ons over gelijk wat te contacteren, we proberen klanten zoveel mogelijk te helpen waar we kunnen.

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:42 ----------

Ook hier nogmaals welkom. :) goede producten van kwaliteit zijn gewoon een must.

Vinden wij ook, en ook de prijs-kwaliteitverhouding. Maar helaas houden velen nog altijd meer vast aan prijs dan kwaliteit. Wat interessant is als je een een ornament koopt, maar minder interessant als het gaat om de voedingsstoffen die je in je lichaam steekt ;)
 
De Musculi gainer lost goed op en ligt niet zwaar op de maag, de aardbeiensmaak heeft iets weg van een roomijsje :lick:

Voor de rest heb ik nog niets geprobeerd
 
De Musculi gainer lost goed op en ligt niet zwaar op de maag, de aardbeiensmaak heeft iets weg van een roomijsje :lick:

Voor de rest heb ik nog niets geprobeerd

Over oplosbaarheid zou ik zelf ook wel wat meer willen horen :p De producten die ik al in handen heb gehad mengen mijns inziens ZEER vlot, zelfs gewoon in een handshaker. Moet daarbij zeggen dat ik de caseine nog niet geprobeerd heb, wat traditioneel minder goed oplost dan de wheys (en de BCAAs moet je zelfs maar eens omroeren). Maar vreemd genoeg hebben we toch nog een paar opmerkingen gehad wat betreft moeilijk mengen. Ik weet nu niet of dat onervarenheid is, of wat ze anders gewoon zijn, of dat er mss bepaald product of batch slecht mengt, maar ben wel benieuwd om te zien of er nog zulke opmerkingen volgen. Het is wel zo dat we zeker niets toevoegen om oplosbaarheid te vergroten, we houden alles zo puur mogelijk, maar alles wordt wel extreem goed gemengd, droog, en onze testen tonen uiterst goeie oplosbaarheid aan.

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Graag en laat ons zeker je bevindingen weten van de smaak ook als je zou bestellen. We kunnen onze kwaliteit wel bewijzen door onze labresultaten meteen mee te geven, en zoveel mogelijk transparantie te bieden, maar smaak kun je echter alleen proeven. We hebben kortgeleden net een kleine sample giveaway gedaan en er zullen er nog wel volgen, en voor de mensen die ons vinden, we doen al regelmatig eens promouitstappen ook, waarbij altijd sample te verkrijgen zijn (de twee grote data die er nu aankomen zijn 15-17Mei in Birmingham op de Bodypower Expo in Birmingham en 3 weken later in Breda voor de Walter's Open en het EK WBPF - voel je vrij om even langs te komen daar en te zeggen dat je ons kent van op DBB), maar het liefst horen we natuurlijk spontane reacties van mensen die ons al even kort hun vertrouwen geschonken hebben ;)

Wees overigens niet bang ons over gelijk wat te contacteren, we proberen klanten zoveel mogelijk te helpen waar we kunnen.


Of als je mij spot op die events, come and say hi as well :p (ben wel alweer in volle bulk dus veel foto requests verwacht ik niet :p )
 
Over oplosbaarheid zou ik zelf ook wel wat meer willen horen :p De producten die ik al in handen heb gehad mengen mijns inziens ZEER vlot, zelfs gewoon in een handshaker. Moet daarbij zeggen dat ik de caseine nog niet geprobeerd heb, wat traditioneel minder goed oplost dan de wheys (en de BCAAs moet je zelfs maar eens omroeren). Maar vreemd genoeg hebben we toch nog een paar opmerkingen gehad wat betreft moeilijk mengen. Ik weet nu niet of dat onervarenheid is, of wat ze anders gewoon zijn, of dat er mss bepaald product of batch slecht mengt, maar ben wel benieuwd om te zien of er nog zulke opmerkingen volgen. Het is wel zo dat we zeker niets toevoegen om oplosbaarheid te vergroten, we houden alles zo puur mogelijk, maar alles wordt wel extreem goed gemengd, droog, en onze testen tonen uiterst goeie oplosbaarheid aan. ---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ---------- Of als je mij spot op die events, come and say hi as well :p (ben wel alweer in volle bulk dus veel foto requests verwacht ik niet :p )

Ben ook aan het bulken. Ben nog nooit op een event geweest eigenlijk.
 
Veel succes! Site ziet er mooi uit!
 
Mooie site.

Zie ik het goed dat jullie slechts één aan jullie selectie atleten hebben toegevoegd? Zonde.

(ow en de pagina van Ebi Oki doet het niet ;))
 
Zat net trouwens naar jullie labtesten te bekijken, jullie hebben alleen een Kjehdahl analyse (stiksofanalyse) laten doen. Geen aminozuuranalyse?
Deze methode heeft het nadeel dat afzondelijke aminozuren of stikstofhoudende producten het ewitgehalte hoger kunnen brengen. Dit komt omdat elk aminozuur stikstof bevat dat niet te onderscheiden is bij deze methodes. Een geheel andere methode, een aminozuuranalyse komt daarom altijd van pas. Dit zou minstens 2x per jaar moeten gebeuren om kunstmatige toevoeging van stikstofhoudende stoffen uit te sluiten. Whey eiwit bevat een specifieke verhouding tussen zijn aminozuren. Om deze reden zal een toevoeging van afzonderlijke aminozuren of een uit aminozuur samengesteld product altijd gedetecteerd worden.
Bron: http://www.supplementlabtest.com/articles/aminozuur-en-stikstofanalyses-uitgelegd
 
Mooie site. Zie ik het goed dat jullie slechts één aan jullie selectie atleten hebben toegevoegd? Zonde.

Een wat ? :p

(ow en de pagina van Ebi Oki doet het niet ;))

De editor van de oorspronkelijke post doet even raar, ik pas het zo snel mogelijk aan, maar ondertussen kun je hier linken naar George zen facebook pagina ;)

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Zat net trouwens naar jullie labtesten te bekijken, jullie hebben alleen een Kjehdahl analyse (stiksofanalyse) laten doen. Geen aminozuuranalyse? Bron: http://www.supplementlabtest.com/articles/aminozuur-en-stikstofanalyses-uitgelegd

Als die er nog niet bij staan dan komen die ongetwijfeld nog ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven