XXL Nutrition

LGD-4033 en MK-2866 Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
in, ben benieuwd
 
Heb je ostarine poeder? en hoe doseer je het?
 
Waar bestel je deze SARMS? Als het blijkbaar toch niet illegaal is kun je ook de website vermelden (mag ook via PM).

Ik gebruik nu zelf AAS, maar als SARMS je eigen testosteron productie niet beïnvloeden vind ik dit wel interessant. Vooral als je wat ouder wordt is het herstellen van een AAS kuur moeilijker. Misschien is zon SARM dan wel een oplossing
 
Ik heb het uit china heb zat dus pm maar als nodig ben. Ga zo trainen vanochtend 5mg in de mik gegooit merk verder nog vrij weinig alleen veel honger en zweten.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Heb je ostarine poeder? en hoe doseer je het?

Heb een weegschaal 0.000 voor de miligrammen

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Net lekker traininkje gehad, bovenrug en bicep gekilled. Merk verder nog vrij weinig wel merk ik dat ik meer energie heb. Morgen even borst tricep en schouders. Ik plaats straks ook nog even begin fotosss
 
Vandaag 2 uren getrained kon makkelijk nog langer door. Borst tricep en schouders gedaan. Ben geuppt op benchpress nu op 60 kilo. Incline dumbbell press nu op 27kilo, cable flyes nu op 21 kilo. Verder alleen close grip benchpress geuppt met 2,5 kilo. Morgen leg day heb er al zin in! Vandaag ook even laten wegen 76kilo op 9% bodyfat.
 
"For Maximum PCT, stack with DAA to help accelerate the restoration of your natural testosterone."

Voor hoe lang is lastig te vinden.. Of word er bedoeld tesamen nemen?
 
"For Maximum PCT, stack with DAA to help accelerate the restoration of your natural testosterone."

Voor hoe lang is lastig te vinden.. Of word er bedoeld tesamen nemen?

Geen idee denk tesamen denk je niet?, Maar er is ook bewezen dat daa niet je testosteron levels omhoog haalt. Met Daa bedoelen ze d-aspatic acid nogwattes toch? Een test booster zoals mucana puriens extract is ook perfect voor na een kuur. Staat ook op ergogenics.

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:40 ----------

Vandaag legday gehad even rustig aan gedaan omdat ik al 2 weken legday had geskipt. Ging wel lekker verder 90 kilo gesqaut. Volgende keer voor de 100 kilo. Stifflegged deadlift vandaag 2 setjes gedaan had geen zin meer in het laatste setje. 2 setjes van 8 reps met 90 kilo. Kuiten ook gepakt op 10 setjes. ging verder wel lekker morgen gaan we er weer tegenaan. Vanaf volgende week zal ik iets uitgebreider posten en alles bijhouden.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag begonnen aan me nieuwe rooster:
Weighted Pullups- 4x 6-8
Close Grip Pulldowns- 3x 10-12
Wide Grip Pulldowns- 3x 10-12
Barbell Rows- 3x 6-8
Cable Crossover- 3x 10-12
T-Bar Rows- 3x 10-12
Barbell Curls- 2x 8-12
Concentrated curls- 3x 10

Ging wel lekker, een zieke pump gehad. Zo erg dat ik moeite had met de laatste oefeningen. Merk er voor derest nog weinig van. Alleen heb ik vette vage dromen. I keep you guys updated :cool:
 
Merk er voor derest nog weinig van. Alleen heb ik vette vage dromen. I keep you guys updated :cool:

Je zal er ook niet veel van merken. SARMS is weer zo'n hype als die peptides, follystatine, en dat soort middelen die je overal op internet kan bestellen. Je leest er van alles over maar als je het probeert, is het een dikke tegenvaller. En als je het in China besteld hebt, zou ik er mij al zeker niet teveel van voorstellen. Het land van namaak en fakeproducten. Die groeihormonen vanuit China, idem. Je moet er al 10iu per dag van inspuiten om hetzelfde effect te hebben als 2iu van een merk dat je bij de apotheker koopt. Als je er vette dromen van krijgt, zou ik mij daar zeker vragen over stellen. Ik denk niet dat dit een symptoom is van een SARM. Ik denk niet dat je al wat ben bijgekomen of vergis ik mij.
 
Je zal er ook niet veel van merken. SARMS is weer zo'n hype als die peptides, follystatine, en dat soort middelen die je overal op internet kan bestellen. Je leest er van alles over maar als je het probeert, is het een dikke tegenvaller. En als je het in China besteld hebt, zou ik er mij al zeker niet teveel van voorstellen. Het land van namaak en fakeproducten. Die groeihormonen vanuit China, idem. Je moet er al 10iu per dag van inspuiten om hetzelfde effect te hebben als 2iu van een merk dat je bij de apotheker koopt. Als je er vette dromen van krijgt, zou ik mij daar zeker vragen over stellen. Ik denk niet dat dit een symptoom is van een SARM. Ik denk niet dat je al wat ben bijgekomen of vergis ik mij.

Kerel jij snapt er niks van. China land van de namaak? Kerel al die shit qua supplementen word daar allemaal geproduceert. En ik ben er zeker van dat dit spul geen namaak is want komt gewoon bij de fabriek weg priority van +-99% heb de certificaten ook gezien. En als je gaat haten post dan alsjeblieft niet hier want wat schiet je er uiteindelijk toch mee op?
 
Kerel jij snapt er niks van. China land van de namaak? Kerel al die shit qua supplementen word daar allemaal geproduceert. En ik ben er zeker van dat dit spul geen namaak is want komt gewoon bij de fabriek weg priority van +-99% heb de certificaten ook gezien. En als je gaat haten post dan alsjeblieft niet hier want wat schiet je er uiteindelijk toch mee op?

Ik weet heel goed waarover ik spreek. Heeft niets met haten te maken maar om anderen te waarschuwen. Certificaten willen niets zeggen, kan iedereen namaken. En daar zeg je het zelf: al die shit qua supplementen wordt daar geproduceerd. Echte, goede supp's worden daar helemaal niet gemaakt. Je kan chance hebben dat je geen fake hebt maar de kans is veel groter dat jij als particulier dik in de zak gezet bent. We zullen op het einde van je log zien wat je vooruitgang is. Waarom ben je zo in je gat gebeten? Omdat het niet doet wat je verwacht. Ik begrijp dat wel, ik heb mij ook al laten vangen.
 
Ik weet heel goed waarover ik spreek. Heeft niets met haten te maken maar om anderen te waarschuwen. Certificaten willen niets zeggen, kan iedereen namaken. En daar zeg je het zelf: al die shit qua supplementen wordt daar geproduceerd. Echte, goede supp's worden daar helemaal niet gemaakt. Je kan chance hebben dat je geen fake hebt maar de kans is veel groter dat jij als particulier dik in de zak gezet bent. We zullen op het einde van je log zien wat je vooruitgang is. Waarom ben je zo in je gat gebeten? Omdat het niet doet wat je verwacht. Ik begrijp dat wel, ik heb mij ook al laten vangen.

Haha kerel ik snap dat je een zwaar leven hebt hoor :eek:
 
Haha kerel ik snap dat je een zwaar leven hebt hoor :eek:

Zwaar leven. ??? Je hebt gelijk, wat een zwaar leven heb ik toch. Veel succes met je log. En hup, naar de 65kg bench. Hou de moed erin. Waar een wil is, is een weg.
 
Laatst bewerkt:
Zwaar leven. ??? Je hebt gelijk, wat een zwaar leven heb ik toch. Veel succes met je log. En hup, naar de 65kg bench. Hou de moed erin. Waar een wil is, is een weg.

We zullen zien :rolleyes:
 
In! Ben benieuwd wat het voor jou kan toevoegen, succes :thumb:
 
Vannochtend even gewogen. 77,1 kilo dat houdt in dat ik ongeveer 1,2 kilo ben aangekomen. Zometeen misschien nog even hartlopen als ik zin heb. Morgen chest day, dan zal ik alles sowieso 2,5 kilo gaan uppen.

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:26 ----------

In! Ben benieuwd wat het voor jou kan toevoegen, succes :thumb:

Thanks man :cool:
 
Gaat goed mooi zo

Is ook echt lekker elke training het gewicht omhoog ik heb dat nu ook soms gewoon 10kg meer met zelfde aantal herhalingen en dat elke setje.

Zo te zien kom je ook snel gewicht aan had ii ook in het begin gewoon kg per week

Veel succes verder
 
Gaat goed mooi zo

Is ook echt lekker elke training het gewicht omhoog ik heb dat nu ook soms gewoon 10kg meer met zelfde aantal herhalingen en dat elke setje.

Zo te zien kom je ook snel gewicht aan had ii ook in het begin gewoon kg per week

Veel succes verder

Ja thanks man miss gooi ik straks gw er ook nog bijin ff zien nog. Zal vanaf morgen ook even trainingen bijhouden.
 
Mooi rapport
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven