MuscleMeat

Tren agressie

Bezoekers in dit topic

Enigste side die ik ervaar is zeiknat wakker worden van het zweet.

got to love that :D iedere dag je naar paarden ruikende bed wassen
 
Je moet niet zo tof doen, klein kind. Je wist dit hopelijk dondersgoed van te voren.

Weer zo iemand die AAS gebruikt als excuss om tof te doen.

Tsja wat is erger.. iemand die aangeeft ergens gewelddadig van te worden of mensen die erop reageren dat dit tof doen is en geweld dus blijkbaar cool vinden..

Anyway, een collega van me heeft zojuist een Tren kuur achter de rug en is al 2 keer met z'n hand in het verband komen opdagen omdat ie zich weer eens ergens op heeft moeten uitleven. Bij hem is de agressie alleen pas flink toegenomen direct na de kuur tijdens pct. Vriendin van me werkt al jaren in een sportschool en is nogal thuis in AAS gezien zo'n beetje iedereen het daar gebruikt en heeft me ook al tig keer geadviseerd dat wanneer ik al aan AAS zou beginnen ik in ieder geval Tren links moest laten liggen. Ze heeft er al relaties van 10jr en langer op kapot zien gaan. Ik geloof dan ook niet meer dat die agressie alleen tussen je oren zit. Maar oke, ik spreek dan ook niet uit eigen ervaring maar namens die van anderen.
 
Ik geloof dan ook niet meer dat die agressie alleen tussen je oren zit. Maar oke, ik spreek dan ook niet uit eigen ervaring maar namens die van anderen.
Wordt hier altijd meteen geroepen "zit tussen je oren", "versterkt je eigen karakter"... Nu komt er ook nog eens een "studie met 600mg test, dus..." bij zonder dat die ergens te vinden is (ook al gaat het om tren, maar soit).

Uit eigen ervaring ben ik er echt niet van overtuigd dat het gewoon tussen je oren zit.
 
Ik begin morgen aan week 5 van mijn Test E 250MG - Tren E 400MG kuur.
Behalve dat ik meer zweet en sneller buiten adem ben, heb ik verder geen last van agressie. Merk wel dat ik wat sneller geïrriteerd ben en denk van doe eens normaal joh.
Maar heb totaal niet de behoefte om agressief te doen of iemand neer te rammen..

Denk dat het allemaal aan de persoon zelf ligt en dat sommige het ook als een slap excuus zien om lekker agressief te kunnen doen.
 
Ik begin morgen aan week 5 van mijn Test E 250MG - Tren E 400MG kuur.
Behalve dat ik meer zweet en sneller buiten adem ben, heb ik verder geen last van agressie. Merk wel dat ik wat sneller geïrriteerd ben en denk van doe eens normaal joh.
Maar heb totaal niet de behoefte om agressief te doen of iemand neer te rammen..

Denk dat het allemaal aan de persoon zelf ligt en dat sommige het ook als een slap excuus zien om lekker agressief te kunnen doen.

Ook niet als je Marokkanen ziet? Want dan draai ik echt helemaal door hoor!
 
Ook niet als je Marokkanen ziet? Want dan draai ik echt helemaal door hoor!

Kijk maar uit. Straks weten ze waar je huis woont en neuken ze je de moeder!
 
Ik kan makkelijk 700mg Tren Ace per week hebben, ben liever als ooit. Op Bold 800 werd ik knettergek, maar zonder overdrijven dan ook he. Mijn relatie had het echt heel zwaar te verduren opeens en ik dacht er geen moment aan dat het door de Bold zou kunnen komen, heel bizar hoe sommige reageren op een bepaald middel.
 
Veel is natuurlijk doorgaans ook dose afhankelijk. Als controlfreak zijnde weet ik iig dat hoge doses van bold/tren niet het proberen waard zijn.
 
Niemand onder de 100 kilogrammer mag mij quoten! Opdonderen stelletje ecto's!!! :mad::mad: wowowowowo trenrage arghhhhhh mocros bewareeeeee:@:@:@:@:@:@:@:@:@:&@:@:@:@:@


Ik mag lekker quoten nananana POE POE
 
Kijk maar uit. Straks weten ze waar je huis woont en neuken ze je de moeder!

Hoe triest kan je niet zijn? Durf wedden dat je stiekem beste vriendjes bent met mocros
 
Dbb mist eigenlijk nog een Marokkanen topic, waarin ik helemaal los kan gaan op ze (gezien ik yearround on tren ben) :mad::mad:
 
zand uit je vagina spoelen en slikken!
 
als je een ragend zielig mannetje bent moet je gewoon niet met AAS beginnen in het algemeen
ken iemand die zen muur en bureau kapot slaat als hij aan het gamen is dat types kan er dus beter afblijven (hij is natty)
 
Dbb mist eigenlijk nog een Marokkanen topic, waarin ik helemaal los kan gaan op ze (gezien ik yearround on tren ben) :mad::mad:
Die is er wel hoor: ,
 
Heey gasten.
Te gek onderwerp weer.
Ik heb dit al eens eerder gezegd,ik zou graag een psycholoog willen vragen dat een medicijn had met de psychische werking van tren.ik heb een zeer heftig verleden achter me met nare ervaringen maar door de tren verwerk k die dingen in m'n dromen heel goed en kan ze dan goed relativeren en dat k er nu helemaal mee kan leven.ik vind t wonderspul om t zo maar te noemen.
 
Heey gasten.
Te gek onderwerp weer.
Ik heb dit al eens eerder gezegd,ik zou graag een psycholoog willen vragen dat een medicijn had met de psychische werking van tren.ik heb een zeer heftig verleden achter me met nare ervaringen maar door de tren verwerk k die dingen in m'n dromen heel goed en kan ze dan goed relativeren en dat k er nu helemaal mee kan leven.ik vind t wonderspul om t zo maar te noemen.

Zo zie je maar, iedereen reageert anders op elk product.
 
Heey gasten.
Te gek onderwerp weer.
Ik heb dit al eens eerder gezegd,ik zou graag een psycholoog willen vragen dat een medicijn had met de psychische werking van tren.ik heb een zeer heftig verleden achter me met nare ervaringen maar door de tren verwerk k die dingen in m'n dromen heel goed en kan ze dan goed relativeren en dat k er nu helemaal mee kan leven.ik vind t wonderspul om t zo maar te noemen.

goed zo joepert :thumbs:
 
Heb nu weer andere bijwerkingen, heel erg die kortademigheid alsof de lucht uit mijn longen wordt gezogen en het voelt of overal waar ik kom de verwarming te hoog staat soort koortsachtig gevoel zonder dat ik me zwak of ziek voel
 
Back
Naar boven