AndroidHealthClinic

Welke van deze kuren past het beste bij mijn doel? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Invincible

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
11 jan 2013
Berichten
292
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Ik heb via leden van hier en via vrienden verschillende kuren als advies gekregen. Nu wil ik de kuren aan jullie laten zien en vragen om jullie mening. Wat ik zou graag willen weten:
-Wat jullie van deze kuren vinden?
-Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past?
-Zou je mij een andere kuur aanraden?

Doel: 'Veel' spiermassa, maar dat de bf zo laag mogelijk blijft. Ik wil natuurlijk ook rekening houden met mijn gezondheid en bijwerkingen. Dus ik wil niet straks een droge beest zijn maar met een kale hoofd door haaruitval of met een lichaam vol extreme acne of met een hartprobleem etc.

De kuren:

Test e 250mg
Bold 600mg
Hgh

Test e 250mg
Deca 400mg
Dianabol 50mg

Test e 500mg
Npp 400mg
Dianabol 50mg

Sustanon
Deca/Bold
Stroma



Bij sommige staat de dosering er niet bij, omdat dat er niet bij vermeld was.

Alvast bedankt!!!
 
Geen kuur. Te jong en als natty kan je nog genoeg progressie boeken.
 
Gewoon simpel houden: 500mg test
 
Ik heb via leden van hier en via vrienden verschillende kuren als advies gekregen. Nu wil ik de kuren aan jullie laten zien en vragen om jullie mening. Wat ik zou graag willen weten:
-Wat jullie van deze kuren vinden?
-Welke van deze kuren het beste bij mijn doel past?
-Zou je mij een andere kuur aanraden?

Doel: 'Veel' spiermassa, maar dat de bf zo laag mogelijk blijft. Ik wil natuurlijk ook rekening houden met mijn gezondheid en bijwerkingen. Dus ik wil niet straks een droge beest zijn maar met een kale hoofd door haaruitval of met een lichaam vol extreme acne of met een hartprobleem etc.

De kuren:

Test e 250mg
Bold 600mg
Hgh

Test e 250mg
Deca 400mg
Dianabol 50mg

Test e 500mg
Npp 400mg
Dianabol 50mg

Sustanon
Deca/Bold
Stroma



Bij sommige staat de dosering er niet bij, omdat dat er niet bij vermeld was.

Alvast bedankt!!!
voor jouw beter geen en van allemaal
 
Geen kuur. Te jong en als natty kan je nog genoeg progressie boeken.

Dit zal mijn 2e kuur worden.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Gewoon simpel houden: 500mg test

Dat was mijn 1e kuur al, nu wil ik een zwaardere kuur.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

voor jouw beter geen en van allemaal

Wat is de reden?
 
Je hebt t over droog beest, en deca/dbol...
Lees je eens goed in over de verschillende compounds, maak een schema en post die.
 
hoeveel woog je dan voor je eerste kuur???
 
2e kuur op 75 kg?
Heb je soms een vp van onder de 5% ??
 
Doel: 'Veel' spiermassa, maar dat de bf zo laag mogelijk blijft. Ik wil natuurlijk ook rekening houden met mijn gezondheid en bijwerkingen. Dus ik wil niet straks een droge beest zijn maar met een kale hoofd door haaruitval of met een lichaam vol extreme acne of met een hartprobleem etc.

De kuren:

Test e 250mg
Bold 600mg
Hgh

Test e 250mg
Deca 400mg
Dianabol 50mg

Test e 500mg
Npp 400mg
Dianabol 50mg

Sustanon
Deca/Bold
Stroma



Bij sommige staat de dosering er niet bij, omdat dat er niet bij vermeld was.

Alvast bedankt!!!



3863cbade039a0d7ace4f536e2c8e078.jpg
 
500 test en 400 tren.
 
hoeveel woog je dan voor je eerste kuur???

73kg

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

2e kuur op 75 kg? Heb je soms een vp van onder de 5% ??

Ik weeg nu 89 kg, maar ik ga eerst cutten tot ik rond de 75 kg ben. Dus inderdaad 2e kuur op 75 kg.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

500 test en 400 tren.

Bedankt!!
 
73kg
Ik weeg nu 89 kg, maar ik ga eerst cutten tot ik rond de 75 kg ben. Dus inderdaad 2e kuur op 75
14 kilo cutten, wtf is je BF nu dan wel niet.
 

Dit is het enige wat ik geloof, er klopt echt helemaal niks van.

1:Je bent jong
2:Je bent gewoon dik, ja dat is mijn mening. Boven de 12% ben je niet klaar voor gear, ga eerst maar afvallen.
3:Na je kuur cutten is al gevaarlijk, maar 14kilo? zonder gear? en dan ben je 75kg?
4:Leer eerst de basis van voeding

Maar je doet er helemaal niks mee, ik raad aan Test 500 / tren 800 / mast 600 met 100mg winny kick start en DNP. Suc6 ;)
 
Lekker test deca dbol pakken met je 18% dirty bulk. Ga je keihard op gegarandeerd!
 
Dit is het enige wat ik geloof, er klopt echt helemaal niks van. 1:Je bent jong 2:Je bent gewoon dik, ja dat is mijn mening. Boven de 12% ben je niet klaar voor gear, ga eerst maar afvallen. 3:Na je kuur cutten is al gevaarlijk, maar 14kilo? zonder gear? en dan ben je 75kg? 4:Leer eerst de basis van voeding Maar je doet er helemaal niks mee, ik raad aan Test 500 / tren 800 / mast 600 met 100mg winny kick start en DNP. Suc6 ;)

Wat geloof je niet? Wat klopt helemaal niet?

1: Dankje.
2: Ok. Ja dat heb ik ook gezegd, wel begrijpend lezen he anders klopt echt helemaal niks van.
3: Cutten is gevaarlijk???
4: ???

Bedankt!!
 
Voedingssectie ???
Sticky's ???
Zoekfunctie ???
 
Jezus, help die gozer gewoon, 20 te jong?
250 test + 400 tren oid.
 
Back
Naar boven