AndroidHealthClinic

Creatine en alcohol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FLO1

Cool Novice
Lid geworden
6 nov 2012
Berichten
73
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Klopt het nou dat alcohol een negatief effect heeft de 'creatine' boost, of niet? Drink momenteel geen alcohol wanneer ik on creatine zit. Ben bang dat ik dan kracht verlies. Klopt dit?
 
Zou ik ook niet doen heb wel mensen mee gemaakt die zijn dood gegaan van alcohol creatine combinatie ;)
 
LoL
alles kan, alles mag, doe waar je zin in hebt.
 
Ik drink ook geregeld een biertje enz. En leef ook nog.
Drink met mate, dat is veel belangrijker. En geniet ook ipv alles aan de kant te schuiven.
 
Let op dat het negatief kan uitpakken als er te weinig vocht is: zo moet je met creatine meer drinken i.v.m. nierstenen o.i.d. eens een biertje kan. Drink niet te veel zou ik zeggen, de katers vallen namelijk dubbel (eigen ervaring).
 
Let op dat het negatief kan uitpakken als er te weinig vocht is: zo moet je met creatine meer drinken i.v.m. nierstenen o.i.d. eens een biertje kan. Drink niet te veel zou ik zeggen, de katers vallen namelijk dubbel (eigen ervaring).

Oké. Thanks. Maar heb je gemerkt dat je boost een heel stuk minder is enkele dagen nadat je flink gedronken had (10-15 bier)?
 
Oké. Thanks. Maar heb je gemerkt dat je boost een heel stuk minder is enkele dagen nadat je flink gedronken had (10-15 bier)?

Voorneem jij een boost van creatine? Ik merk er vrijwel niks van :p
 
Oké. Thanks. Maar heb je gemerkt dat je boost een heel stuk minder is enkele dagen nadat je flink gedronken had (10-15 bier)?

Er zal nooit een boost zijn als je met een kater gaat trainen, werkt voor geen meter. Daarnaast moet je de dag erna gewoon wat extra water drinken (of op de nacht zelf). Creatine werkte prima bij mij, beste effect in pil vorm. Na de zomer aan de Cellmass 2.0, poedervorm kijken of dat goed werkt. Poeder van Bodyenfit huismerk werkte voor geen ene meter.

Mocht je poeder hebben kan je het eventueel met vruchtensap innemen: bv. sinasappelsap. De suikers helpen om de creatine sneller op te nemen.
 
Lekker doen wat je wil met mate.
 
Persoonlijk voor mij gaan bier en crea niet samen
 
Laatst bewerkt:
En wat zijn de effecten van creatine combinatie met cafeïne??
 
Back
Naar boven