XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ben eerder terug dan ik dacht

Dat ik goed ben is ondertussen al duidelijk.
De rol van high is ook duidelijk als je een beetje hebt opgelet.

Bij henri en wengster heb ik me twijfels.
Over wengster twijfelde ik eerder al, dus stem ik maar weer op hem.
 
Ik weet van mezelf dat ik geen cult ben, maar in dat geval moet lloyd of henri wel cult zijn..

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Naast Wengster dan natuurlijk
 
Ik bedoelde henri en wengster
 
Best duidelijk dat spanning tree, ikzelf, high on x en ot de laatste overgebleven goede en neutrale rollen zijn.

En wengster en henri de laatste 2 cults.

De wolf mag er 2 mensen uit knallen deze nacht wat de kampen dan verdelen tot een verschil van 1 tot 2.

Kan dus betekenen dat we uiteindelijk overblijven met 1 evil rol, goede rol en een neutrale rol. Geen idee wat er dan door de spelleider beslist gaat worden in dit geval?

In elk geval zouden we dan niet meer kunnen verliezen nu.
 
Op een of andere manier denk ik dat we op deze manier toch een burger eruit stemmen, Wauter zei niet voor niks: vertrouw niemand.

Hoe dan ook, ik ga wel mee op Wengstertje
 
Op een of andere manier denk ik dat we op deze manier toch een burger eruit stemmen, Wauter zei niet voor niks: vertrouw niemand.

Hoe dan ook, ik ga wel mee op Wengstertje

Of hij zei dat expres om ons nog meer om de tuin te leiden...
 
Of hij zei dat expres om ons nog meer om de tuin te leiden...

:$

Moet wel zo zijn dat er nog 1 cult en 1 witch King in het spel zit toch?

Zo niet dan is het gewoon duidelijk en is er niks verloren met onze meerderheid
 
sat maakt het 50/50 dan hoop dat jullie dan voor de goede hebben gekozen :P haha succes vanavond/vanacht.:p
 
Wengstertje
 
Wat is dit nou weer :O wat heb ik fout gedaan bij jullie :'(

Je hebt lloyd en mij gesnitcht door mee te vechten aan de dark side... En dat na onze date bij shizen :(

no hommol
 
Je hebt lloyd en mij gesnitcht door mee te vechten aan de dark side... En dat na onze date bij shizen :(

no hommol

Ja jullie aten al me ijs op :O en de darkside had nog koekjes.
 
Dat was lloyd :roflol:

Klootzak dat ie is
 
Back
Naar boven