MuscleMeat

Phul workout

Bezoekers in dit topic

Rich1337

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2015
Berichten
99
Waardering
6
Lengte
1m71
Massa
63kg
http://www.muscleandstrength.com/workouts/phul-workout ben dit schema aan het doen, en wil het blijven volgen voor een lange tijd maar wat me opvalt is dat er geen trapezius oefeningen bij zijn. Zou ik wel misschien barbell shrugs kunnen toevoegen of een andere trap oefening?

Verder vind ik het schema goed en ik maak er ook progressie mee, als iemand anders advies heeft op dit schema laat het me weten.
 
Brandon Campbell is vooral bezig met powerliften en mss zit er daarom geen direct trapwerk in. Shrugs moet wel erbij kunnen, dit is geen superzware oefening voor je CNS. Of mss farmer walks op een off dag? Doe je meteen core werk en grip erbij.
 
Brandon Campbell is vooral bezig met powerliften en mss zit er daarom geen direct trapwerk in. Shrugs moet wel erbij kunnen, dit is geen superzware oefening voor je CNS. Of mss farmer walks op een off dag? Doe je meteen core werk en grip erbij.
Ok thx ik denk dat ik farmer walks ga doen op rustdagen, maar ik doe ook buikspieren op rustdagen maar ik denk dat ik dit wel kan combineren.
 
Deadlifts en Bent over Rows pakken je traps al flink aan. Als je wat extra werk wilt doen (als ze achterlopen bijvoorbeeld) kan je ervoor kiezen om op je tweede UB dag een paar setjes met redelijk veel herhalingen te doen.
 
Deadlifts en Bent over Rows pakken je traps al flink aan. Als je wat extra werk wilt doen (als ze achterlopen bijvoorbeeld) kan je ervoor kiezen om op je tweede UB dag een paar setjes met redelijk veel herhalingen te doen.

Wat hij zegt, trapezius nog meer trainen is onzin, iedereen die ik ken stopt er uiteindleijk mee omdat ze over ontwikkeld raken.
 
Traps zijn best wel een klein vergeleken met de rest van me lichaam daarom wil ik juist graag dat ze over ontwikkeld raken :D
 
Lol, suc6 dan. Gewoon aan het einde van je training toevoegen of tussen twee trainingenen waar je wat rust tussen wilt. Als het te veel tijd.koat.als.superaet.combineren.
 
Back
Naar boven