XXL Nutrition

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat de game hier al gespeeld zou zijn, aangezien Sanca ook daadwerkelijk de eerste Witch-King was :roflol:


Shit, dit valt me nu pas echt op.. Sanca had achteraf eigenlijk best wel slechte verdediging maar toch werd er niet genoeg op m gestemd..
 
Shit, dit valt me nu pas echt op.. Sanca had achteraf eigenlijk best wel slechte verdediging maar toch werd er niet genoeg op m gestemd..

Goh, de eerste dagen word er meestal niet gegaan op de meer actievere spelers tenzij er echt een duidelijke hint is. Achteraf zijn de hints ook altijd zo duidelijk dat je denkt "Hoe kan ik dat gemist hebben" maar tijdens het spel zie je in alles een mogelijke hint.
 
Goh, de eerste dagen word er meestal niet gegaan op de meer actievere spelers tenzij er echt een duidelijke hint is. Achteraf zijn de hints ook altijd zo duidelijk dat je denkt "Hoe kan ik dat gemist hebben" maar tijdens het spel zie je in alles een mogelijke hint.


Ja, achteraf is het altijd ineens logisch omdat je dan weet waar je naar moet zoeken.
 
Gg allemaal en inderdaad alle props naar wauter, vond de badguy spelen heel moeilijk durfde vandaar amper wat te zeggen hier xD hahah volgende keer maybe weer de goodguy zodat ik erop los kan spammen xD

Dacht inderdaad dat steensteen me de dood in had gepraat met dat haar en benen training
 
Gg wauter vooral.

Domme burgers die mij dood lieten gaan manman :roflol:
 
Nicee. Zat mezelf echt op te vreten aantal games geleden. Stond in een verhaal straks zien ze mn haar. Toen wist ik dat het wengstertje was, toen wauter alle aandacht van hem af hield wist ik dat hij ook bad was. Jullie zagen dat echter nog niet maar gelukkig is t na een aantal dagen goed gekomen :p

Thanks voor steensteen:D
 
Gg allemaal en inderdaad alle props naar wauter, vond de badguy spelen heel moeilijk durfde vandaar amper wat te zeggen hier xD hahah volgende keer maybe weer de goodguy zodat ik erop los kan spammen xD
Je bent toch ook mooi onder de radar kunnen blijven, zoal ik?
Vraag me af als iemand wel de hints van dag 6 gebruikt heeft om je te ontmaskeren of dat het puur geluk was.
 
Gg wauter vooral. Domme burgers die mij dood lieten gaan manman :roflol:

Ik zag echt je frustatie in je zinnen maar je rol was wel duidelijk dus te belangrijk om erin te blijven. Ondertussen al door dat de hint waarmee ik je gelapt heb gewoon een hint naar mij was? :D
 
Goodgame iedereen! En bedankt voor het hosten Stonestone, het was een leuk thema!

359zbrl.jpg
 
Thanks voor het hosten van de game Steen. Volgende keer mag het echter van mij wel weer back naar de basics. Vond het echt te moeilijk te volgen :P En kan je alle hints even op een rijtje zetten?
 
Laatst bewerkt:
Ik wist dat het spel toch gedaan was dus ik dacht van "Ik rammel nog eens met de burgers hun voetjes". Toen ik Ot92 zijn reacties las lag ik strijk :D

Trouwens Wauter...

Je kon easy winnen, maar je begon vaag te doen.
Ik verdachtte je al, maar toen ik die discussie met lloyd zag had ik eindelijk een reden om er zeker van te zijn en je eruit te stemmen met de hoop dat een aantal met me mee gingen.
 
Trouwens Wauter... Je kon easy winnen, maar je begon vaag te doen. Ik verdachtte je al, maar toen ik die discussie met lloyd zag had ik eindelijk een reden om er zeker van te zijn en je eruit te stemmen met de hoop dat een aantal met me mee gingen.

Als de stemmen verdeeld stonden wel ja maar ik kon me onmogelijk als tom voordoen want dan had spanning tree niet meegewerkt. Die dag was mijn spel niet altijd oke maar er moest nog één burger uit dus het maakte niet uit. Het was trouwens lloyd die op mij begon te gaan en niet jij.
 
Dit was echt het meest epische spel dat ik gespeeld heb, deed wel veel dat ik eens niet moest werken en meer tijd had om ermee bezig te zijn, bedankt Steen !

Dat ik eindelijk eens wolf was speelt natuurlijk ook mee, heerlijk :D

Deze middag weet ik of ik nog langer vrij heb van het werk of niet, dan wil ik eventueel eens hosten maar heb geen flauw idee hoe ik er aan moet beginnen :o
 
Nu ben ik nog het belangrijkste van allemaal vergeten. Bedankt aan Steensteen voor dit leuke spel, mooie rollen en tof achtergrondverhaal. Goed gedaan :)
 
Graag gedaan, hosten was leuk! :D
 
Back
Naar boven