MuscleMeat

~ 3.000 kcal cut cycle schema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gunz for Hire

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 jan 2014
Berichten
886
Waardering
89
Hey,

Op dit moment zit ik in mijn cruise op ongeveer 4.000 kcal, na een blast (test tren met winny kick) van ~ 4.250 - 4.500 kcal.

Mijn tweede (cut)blast ziet er als volgt uit (tweemaal per week prikken):
week 1 - 12: Testosteron e 500 mg EW
week 1 - 12: Masteron e 400 mg EW
week 1 - 12: Primobolan 600 mg EW
week 1 - 10: T3 à 75 mcg ED
week 9 - 12: Anavar 70 mg ED

Bijbehorende schema's waar ik mee wil gaan cutten zijn:

iwoqdk.png

2607j8l.png

Wat vinden jullie er van?
 
Hey,

Op dit moment zit ik in mijn cruise op ongeveer 4.000 kcal, na een blast (test tren met winny kick) van ~ 4.250 - 4.500 kcal.

Mijn tweede (cut)blast ziet er als volgt uit (tweemaal per week prikken):
week 1 - 12: Testosteron e 500 mg EW
week 1 - 12: Masteron e 400 mg EW
week 1 - 12: Primobolan 600 mg EW
week 1 - 10: T3 à 75 mcg ED
week 9 - 12: Anavar 70 mg ED

Bijbehorende schema's waar ik mee wil gaan cutten zijn:

iwoqdk.png

2607j8l.png

Wat vinden jullie er van?

Sorry maar deze voedingsschema trekt op geen ene klote .
Eiwitten te laag voor cut , en maaltijden zijn niet echt goed ingedeeld imo

Probeer gewoon eens 40 40 20 te doen , en complexe kh en goeie eiwitten erin te doen .
Halfvolle melk , havermout en pindakaas ? Kom op man noem je dit maaltijd ? Bevat 30 gr vet en 28 gram eiwit en 77 Carbs , waar ga je heen met dit ?
 
Eiwitten te laag voor cut , en maaltijden zijn niet echt goed ingedeeld imo

Hoeveel eiwitten zou hij dan moeten binnenkrijgen? 225 voor zijn gewicht is toch niets mis mee? (is 2.5 gr/kg bw)
 
Hoeveel eiwitten zou hij dan moeten binnenkrijgen? 225 voor zijn gewicht is toch niets mis mee? (is 2.5 gr/kg bw)

Kerel doe normaal , eiwitten is wat spiermassa onderhoud en opbouwt , Carbs niet , vetten niet .
Ik snap niet waarom ts Carbs hoger heeft dan eiwitten tijdens en cut ? Zeker met gear , maar als je naar zijn maaltijden kijkt weet je hoe laat het is , genoeg gezegd.
Bij zijn maaltijden zijn ze vetten hoger dan ze eiwitten , heb jij dat ergens gezien in bb dieet , zelfs met keto is dat niet het geval . En dan ook nog eens 77 Carbs erbij , helemaal onduidelijk.
Maaltijd 3 met 115 Carbs en 15 eiwit neem ik aan post workout vanwege de hoge Carbs , maar waar zijn je eiwitten dan ? En dan later op de dag consumeert ie nog eens 80 Carbs in 1 maaltijd die ts waarschijnlijk helemaal niet nodig heeft later op de dag , Samen met 30 gram vet in 1 maaltijd. Hoe kan je dat schema noemen ? Er klopt niets aan , vind ik
 
Kerel doe normaal , eiwitten is wat spiermassa onderhoud en opbouwt , Carbs niet , vetten niet .
Ik snap niet waarom ts Carbs hoger heeft dan eiwitten tijdens en cut ? Zeker met gear , maar als je naar zijn maaltijden kijkt weet je hoe laat het is , genoeg gezegd.
Bij zijn maaltijden zijn ze vetten hoger dan ze eiwitten , heb jij dat ergens gezien in bb dieet , zelfs met keto is dat niet het geval . En dan ook nog eens 77 Carbs erbij , helemaal onduidelijk.
Maaltijd 3 met 115 Carbs en 15 eiwit neem ik aan post workout vanwege de hoge Carbs , maar waar zijn je eiwitten dan ? En dan later op de dag consumeert ie nog eens 80 Carbs in 1 maaltijd die ts waarschijnlijk helemaal niet nodig heeft later op de dag , Samen met 30 gram vet in 1 maaltijd. Hoe kan je dat schema noemen ? Er klopt niets aan , vind ik

Goed dat mag je vinden. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Hoeveel eiwitten moet hij dan binnenkrijgen volgens jou?

Ik beweer nergens dat zijn schema goed is, maar je loopt gewoon maar wat te roepen zonder degelijke onderbouwing :thumbs:
 
Goed dat mag je vinden. Maar je geeft geen antwoord op mijn vraag. Hoeveel eiwitten moet hij dan binnenkrijgen volgens jou?

Ik beweer nergens dat zijn schema goed is, maar je loopt gewoon maar wat te roepen zonder degelijke onderbouwing :thumbs:

ik loop niet zomaar wat te roepen , het is gewoon dat ts wel flink kan kuren maar dan komt ie met z'n schema , dat geeft me gewoon indruk dat ie waarschijnlijk denkt dat gear belangrijker is dan voeding , want anders had ik wel iets deftigers verwacht . Hij gaat cutten op 3000 kcals , als ie 40 40 20 aanhoud komt dat neer op 300 eiwit 300 Carbs 66 vet . wat veel niet realiseren is dat meal timing heel belangrijk is , dus wanneer je Carbs nuttigd , die appel in de ochtend is natuurlijk onzin en had er havermout moeten staan voor complexe kh en vezels. Ik zelf heb hele goeie resultaten geboekt met 40% eiwit , 30% Carbs % 30 vetten en 200 kcals onder onderhoud te eten . Met elk dieet kan je vetverlies bereiken zolang je maar meer verbrand dan je eet , dat weet iedereen . Maar met zijn dieet ga je er weinig uithalen , dat zou zonde zijn.
45 gram vet bij zijn ontbijt , dat alleen is 400 kcals hahah. Lol
 
Laatst bewerkt:
ik loop niet zomaar wat te roepen , het is gewoon dat ts wel flink kan kuren maar dan komt ie met z'n schema , dat geeft me gewoon indruk dat ie waarschijnlijk denkt dat gear belangrijker is dan voeding , want anders had ik wel iets deftigers verwacht . Hij gaat cutten op 3000 kcals , als ie 40 40 20 aanhoud komt dat neer op 300 eiwit 300 Carbs 66 vet . wat veel niet realiseren is dat meal timing heel belangrijk is , dus wanneer je Carbs nuttigd , die appel in de ochtend is natuurlijk onzin en had er havermout moeten staan voor complexe kh en vezels. Ik zelf heb hele goeie resultaten geboekt met 40% eiwit , 30% Carbs % 30 vetten en 200 kcals onder onderhoud te eten . Met elk dieet kan je vetverlies bereiken zolang je maar meer verbrand dan je eet , dat weet iedereen . Maar met zijn dieet ga je er weinig uithalen , dat zou zonde zijn.
45 gram vet bij zijn ontbijt , dat alleen is 400 kcals hahah. Lol

Ik heb nu geprobeerd 3 keer te lezen wat er staat, maar dan! Meal timing?? Nooit van intermittent fasting gehoord. Deze heren nuttigen alleen savonds wat nodig is volgens mij! Ook wat jij beschrijft 300 gram eiwitten. Ik weeg 103 kilo en houd een marge aan van 2 gr/kg. Dit komt dus neer op 200 gram per dag en zit ook aan de tren/test/mast en t3. Oja mijn schema zit ik 2300 kcal.
 
Ik heb nu geprobeerd 3 keer te lezen wat er staat, maar dan! Meal timing?? Nooit van intermittent fasting gehoord. Deze heren nuttigen alleen savonds wat nodig is volgens mij! Ook wat jij beschrijft 300 gram eiwitten. Ik weeg 103 kilo en houd een marge aan van 2 gr/kg. Dit komt dus neer op 200 gram per dag en zit ook aan de tren/test/mast en t3. Oja mijn schema zit ik 2300 kcal.

Haha ja klopt wat jij wilt ;) dus je wilt zeggen dat zijn schema goed is ?
 
Haha ja klopt wat jij wilt ;) dus je wilt zeggen dat zijn schema goed is ?

Jij leest alleen wat je wil lezen en zeg dingen die Sayer en ik niet zeggen. Ik denk dat het beter is om geen advies meer te geven zonder enige vorm van onderbouwing ;)
 
ik loop niet zomaar wat te roepen , het is gewoon dat ts wel flink kan kuren maar dan komt ie met z'n schema , dat geeft me gewoon indruk dat ie waarschijnlijk denkt dat gear belangrijker is dan voeding , want anders had ik wel iets deftigers verwacht . Hij gaat cutten op 3000 kcals , als ie 40 40 20 aanhoud komt dat neer op 300 eiwit 300 Carbs 66 vet . wat veel niet realiseren is dat meal timing heel belangrijk is , dus wanneer je Carbs nuttigd , die appel in de ochtend is natuurlijk onzin en had er havermout moeten staan voor complexe kh en vezels. Ik zelf heb hele goeie resultaten geboekt met 40% eiwit , 30% Carbs % 30 vetten en 200 kcals onder onderhoud te eten . Met elk dieet kan je vetverlies bereiken zolang je maar meer verbrand dan je eet , dat weet iedereen . Maar met zijn dieet ga je er weinig uithalen , dat zou zonde zijn.
45 gram vet bij zijn ontbijt , dat alleen is 400 kcals hahah. Lol

300 eiwitten is echt dikke overkill, zijn genoeg mensen met verstand (Galen/Cools/BigCat) dit spreken over max 2,2 per LBW want rest wordt toch niet opgenomen.
 
Jij leest alleen wat je wil lezen en zeg dingen die Sayer en ik niet zeggen. Ik denk dat het beter is om geen advies meer te geven zonder enige vorm van onderbouwing ;)

Ach kerel je weet niet waar je over praat , maar goed het niveau hier word met de dag lager .
Als jij dat een goed schema vind dan ben jij net zo onwetend als ts punt uit.

---------- Toegevoegd om 06:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:24 ----------

300 eiwitten is echt dikke overkill, zijn genoeg mensen met verstand (Galen/Cools/BigCat) dit spreken over max 2,2 per LBW want rest wordt toch niet opgenomen.

Big T had ooit gezegd dat 375 gram eiwit niet zo heel veel is , heb het toch echt ergens gelezen

---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:25 ----------

300 eiwitten is echt dikke overkill, zijn genoeg mensen met verstand (Galen/Cools/BigCat) dit spreken over max 2,2 per LBW want rest wordt toch niet opgenomen.

Oké eiwitten is iets waar iedereen andere mening over heeft en dat gaat al jaren zo .
Maar wat ik fout vind aan zijn schema is dat zijn Carbs hoger zitten dan ze eiwitten , terwijl die moet weten dat tijdens cutten eiwitten hoger horen te zitten om spierverlies te beperken / vermijden .
zou jij 77 Carbs met 30 vet en 28 eiwit kiezen voor een maaltijd ? Geef gewoon antwoord , dat wel tijdens cutten
 
Ach kerel je weet niet waar je over praat , maar goed het niveau hier word met de dag lager .
Als jij dat een goed schema vind dan ben jij net zo onwetend als ts punt uit.

En jij zit hier sinds feb 2015, waar baseer jij dat juist op?
 
:roflol: wat een hoop bro science weer :roflol:
 
ik loop niet zomaar wat te roepen , het is gewoon dat ts wel flink kan kuren maar dan komt ie met z'n schema , dat geeft me gewoon indruk dat ie waarschijnlijk denkt dat gear belangrijker is dan voeding , want anders had ik wel iets deftigers verwacht . Hij gaat cutten op 3000 kcals , als ie 40 40 20 aanhoud komt dat neer op 300 eiwit 300 Carbs 66 vet . wat veel niet realiseren is dat meal timing heel belangrijk is , dus wanneer je Carbs nuttigd , die appel in de ochtend is natuurlijk onzin en had er havermout moeten staan voor complexe kh en vezels. Ik zelf heb hele goeie resultaten geboekt met 40% eiwit , 30% Carbs % 30 vetten en 200 kcals onder onderhoud te eten . Met elk dieet kan je vetverlies bereiken zolang je maar meer verbrand dan je eet , dat weet iedereen . Maar met zijn dieet ga je er weinig uithalen , dat zou zonde zijn.
45 gram vet bij zijn ontbijt , dat alleen is 400 kcals hahah. Lol
Hahaha, leef jij nog in 2002 ofzo? Wat een gelul :o Doe ff wat bronvermelding bij je beweringen als je wilt.
 
Iemand nog een reactie m.b.t. het schema zelf? :roflol:

Eiwitten zitten inderdaad op 2,5 gr/kg., naar mijn mening voldoende.

zou jij 77 Carbs met 30 vet en 28 eiwit kiezen voor een maaltijd

In die maaltijd zat eerst nog een scoop whey erbij, maar tijdens de cut houd ik mijn vetten graag iets hoger.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een reactie m.b.t. het schema zelf? :roflol:

Ikzelf zit liever ook op wat meer eiwitten, maar wat je aangeeft lijkt me ruim genoeg. Ga je ook afbouwen of is dit het schema dat je de hele tijd wilt aanhouden?
 
Ikzelf zit liever ook op wat meer eiwitten, maar wat je aangeeft lijkt me ruim genoeg. Ga je ook afbouwen of is dit het schema dat je de hele tijd wilt aanhouden?

Ja, zit op dit moment op 4.000 kcal in mijn cruise. Mijn plan is om langzaam naar de cut te zakken, eventueel tot 3.000 en dan bekijken wat het wekelijks doet.
 
Iemand nog een reactie m.b.t. het schema zelf? :roflol:

Vind het er opzich wel degelijk uitzien, lijkt me goed vol te houden. Zou persoonlijk de satésaus eruit halen, beetje zonde van aantal kcal en overal wat groente (volume) toevoegen. Eerder een low kcal sausje pakken als je per sé saus wil, of gewoon sambal.
Persoonlijk zou ik ook scope whey weg halen bij je shake en toevoegen aan je havermout ipv 30g pindakaas en bij je kwark (voor t slapen?) wat noten eten.
 
Vind het er opzich wel degelijk uitzien, lijkt me goed vol te houden. Zou persoonlijk de satésaus eruit halen, beetje zonde van aantal kcal en overal wat groente (volume) toevoegen. Eerder een low kcal sausje pakken als je per sé saus wil, of gewoon sambal.
Persoonlijk zou ik ook scope whey weg halen bij je shake en toevoegen aan je havermout ipv 30g pindakaas en bij je kwark (voor t slapen?) wat noten eten.

Ja, die saus had ik er gisteren even ingezet, maar ik ga hem denk ik ook eruit halen en vervangen voor noten in de kwark. Sambal etc is prima inderdaad. In m'n bulk deed ik wel nog een scoop whey in de havermout, misschien toch maar terug toevoegen (ook voor de smaak :p).

Bij de maaltijden zit trouwens low cal groenten, maar heb die kcal niet toegevoegd.

Daarnaast vind ik dit schema makkelijk, bakjes uit de vriezer, ei is 's ochtends zo gemaakt, havermout snel klaar.

@Armyofone92, wat vind jij er dan zo slecht aan? Dat m'n koolhydraten te hoog zijn i.v.m. eiwitten?
 
Ja, die saus had ik er gisteren even ingezet, maar ik ga hem denk ik ook eruit halen en vervangen voor noten in de kwark. Sambal etc is prima inderdaad. In m'n bulk deed ik wel nog een scoop whey in de havermout, misschien toch maar terug toevoegen (ook voor de smaak :p).

Daarnaast vind ik dit schema makkelijk, bakjes uit de vriezer, ei is 's ochtends zo gemaakt, havermout snel klaar.

@Armyofone92, wat vind jij er dan zo slecht aan? Dat m'n koolhydraten te hoog zijn i.v.m. eiwitten?

Ik vind dat ja , zeker omdat je kuurt neem ik aan dat je minstens op 250 gr eiwit per dag zit . Hallo , ben ik de enige die dat vind hier , snap het echt niet ? Voor de rest zit je op 100 gr vet , terwijl 1 gram per kg ruim dan voldoende is , wil je meer vetten voor wat precies ? Om je hormonen tevreden te houden , die zijn zoiezo gekloot door je aas dus snap het niet . Wil je zo graag je vetten omhoog oké , verlaag je Carbs dan , zorg voor zoiets , 300 gr eiwit , 230 Carbs , 90 vet . Ben er overtuigd van dat die indeling veel betere resultaten geeft .
En ja , bij je 3 e maaltijd heb je 115 Carbs dus neem ik aan dat dat na je training is ? Maar waarom heb je dan later nog eens 77 Carbs samen met 30 gr vet en 28 eiwit , slaat toch nergens op . Als je effectief wilt cutten , zorg je ervoor dat je Carbs rond je trainingen zitten , wanneer je ze verbruikt . Als je Carbs eet en ze dan niet verbruikt , gaat je lichaam ze opslagen , na je grote carb maaltijd na je training horen rest van je maaltijden eiwitten en groenten te bevatten met goede vetten . Daar is geen discussie over mogelijk
 
Back
Naar boven