Fitness Seller

Nepal actiedag !?! Heeft u al gestort ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

sorry ik heb niks gegeven ben ik nu slecht mens
 
Ik zei t meer om te laten zien hoe geweldig genereus en sociaal geëngageerd ik ben, in de hoop dat anderen dat zouden bevestigen en mij nog eens flink de hemel in zouden prijzen.
Of is dat niet de reden waarom mensen te koop lopen met de bedragen die ze schenken aan goede doelen?

++

& Heb zelf net €2 gestort op de rekening van het Rode Kruis, het is het gebaar dat telt.
 
Ik zei t meer om te laten zien hoe geweldig genereus en sociaal geëngageerd ik ben, in de hoop dat anderen dat zouden bevestigen en mij nog eens flink de hemel in zouden prijzen.
Of is dat niet de reden waarom mensen te koop lopen met de bedragen die ze schenken aan goede doelen?
Wat stel je mij die vraag? Dit is schijnbaar de gedachte die jij erbij hebt.
Kansloos om er op voorhand vanuit te gaan ik eenzelfde denkwijze zou hanteren.
 
Zoiets moet gewoon persoonlijk zijn en niet om mee op te scheppen imo
 
Zoiets moet gewoon persoonlijk zijn en niet om mee op te scheppen imo

Maar hoe moet ik dan indruk maken op al mijn facebook vrienden, die ik eigenlijk helemaal niet mag.
 
Maar hoe moet ik dan indruk maken op al mijn facebook vrienden, die ik eigenlijk helemaal niet mag.

Foto in je blote bast met een duckface, dat weet iedereen toch.
 
Maar hoe moet ik dan indruk maken op al mijn facebook vrienden, die ik eigenlijk helemaal niet mag.

Neem een kind en zet daar tienduizend foto's van online

(No pedo)
 
Ik doneer niet. Het spijt me, maar er gaat al genoeg geld verloren in onze samenleving. Dat blijkt elke keer weer opnieuw. Dan kun je het beter aan jezelf of een dierbare uitgeven.
 
Al die arme weeskindjes :( Als ze eentje opsturen wil ik er wel voor zorgen.
 
Ik zei t meer om te laten zien hoe geweldig genereus en sociaal geëngageerd ik ben, in de hoop dat anderen dat zouden bevestigen en mij nog eens flink de hemel in zouden prijzen.
Of is dat niet de reden waarom mensen te koop lopen met de bedragen die ze schenken aan goede doelen?

Ik erger mij meer aan alle 'BNers' die de situatie in Nepal misbruiken om hun carrière een boost te geven.
 
Ik erger mij meer aan alle 'BNers' die de situatie in Nepal misbruiken om hun carrière een boost te geven.

Dat is nog kutter idd
 
Ik erger mij meer aan alle 'BNers' die de situatie in Nepal misbruiken om hun carrière een boost te geven.

Gewoon direct naar stichting Rode kruis storten, die leveren tentjes, bedden etc. Als je naar giro 555 stort dan komst slechtst 20% bij het Roden Kruis terecht.

Dit inderdaad.

Mafkees van Giro 555 organisatie die iets van 160.000 per jaar krijgt. Meer dan honderden jaarsalarissen in Nepal :o
 
Ik erger mij meer aan alle 'BNers' die de situatie in Nepal misbruiken om hun carrière een boost te geven.

Is Peter de Vries weer van de partij?
 
is de taak van de overheid, wij betalen niet voor niks belastingen.
 
Dit inderdaad.

Mafkees van Giro 555 organisatie die iets van 160.000 per jaar krijgt. Meer dan honderden jaarsalarissen in Nepal :o

alsof iemand een belangrijke functie gaat vervullen binnen die bedrijven voor het minimumloon

al is 160k wel veel
 
Back
Naar boven