AndroidHealthClinic

06-05-2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nja, nam het leven te serieus imo en was ook niet zo wijs aan z'n uitspraken te zien. Wou te drastisch zaken veranderen. Z'n ego heeft hem de das omgedaan.
 
.
 
Laatst bewerkt:
herinner et me nog goed.. zat met m'n oom die ik maar een paar keer per jaar zie pizza te eten, toevallig was hij er maandag weer
 
Dit land is het nog steeds zat!en overvol! Gvd ik wil nog niet dood gevonden worden in met name dat verdorven wolvennest dat de randstad heet. Gatverdamme. Daar denk ik aan als ik aan Pim denk. Pim is beter af waar hij nu is.
 
Corleoné heeft het niet zo met realiteit.
Is te eng voor hem.

Is jammer dat de politiek zo weinig van Fortuyn geleerd heeft.
Staat nog totaal los van de samenleving.

Nja, nam het leven te serieus imo en was ook niet zo wijs aan z'n uitspraken te zien. Wou te drastisch zaken veranderen. Z'n ego heeft hem de das omgedaan.

Niet zo wijs?
Die man had meer wijsheid in zijn kleine teennagel dan jij in je hele lichaam :roflol:
 
Pim Fortuyn wijsheid?
giphy.gif
 
Hitler had dat ook.
 
Pim leeft voort in onze gedachten.
 
yeah_eddie_murphy.gif


Je kan zeggen wat je wilt over zijn politieke idealen, het was wel een man met oprechte passie en vuur. Dit i.t.t. zowel de toenmalige als de huidige gevestigde politiek wier enige zorg/doel is om stemmen te winnen om zo op het pluche te blijven.

inb4 dat had Hitler ook.

Oprechte passie en vuur equals wijsheid?
Oke, onze definities verschillen nogal blijkbaar.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Hitler had dat ook.

Was Hitler ook pedo? :trollface:
 
Wijsheid in de vorm van opinie is subjectief, hij blijft natuurlijk een politicus met standpunten.
Ik kan mij oprecht voorstellen dat mensen het een idioot vinden, zelf kan ik me wel vinden in zijn gedachtegoed.
Het is cru, maar het is realistisch.

Da vinnik gewoon, da's gewoon mien meuning. Ik het ok gewon vrijheid van meeningsuuting.
 
Wanneer verbieden ze dat ''vrijheid van meningsuiting'' eens.
Alle retards denken weg te kunnen komen met dit zinnetje.

:trollface:
Geintje xoxo
Liefde vrede en harmonie,
behalve voor Frej, chaos voor hem
 
Back
Naar boven