MuscleMeat

Het grote wat vinden jullie irritant op DBB topic

Bezoekers in dit topic

powerlifters
 
anti kaart
 
mensen die meer dan mij liften
 
Bijdehante reacties op voornamelijk topics of reacties van nieuwe leden. Nu doel ik daarmee niet op mezelf want ben zelf ook nieuw maar altijd nuttige reacties gekregen op mijn vragen tot op heden maar damn, wat worden er een hoop mensen hier volledig de grond in getrapt of genegeerd. Het gevoel van je bent van harte welkom hier is soms ver te zoeken. Jammer.
 
Mensen die onzin verspreiden, bonuspunten voor vooroorlogse onzin die ze op de een of andere manier nog steeds geloven.
 
lui die gaan kuren terwijl ze nog geeneens 100k kunne banken
 
moderators die discrimineren
Ectos die durven praten
Dbb
 
Ik ben een ecto dus ik ga nooit meer iets zeggen, doei!
 

hij is volgens mij ingehuurd door Big T om zoveel mogelijk retardedheid tentoon te spreiden dat iedereen non-stop met hem in discussie gaat en een heuse trekpleister wordt. Ondertussen vangt hij alle advertentiekosten.

Klinkt vergezocht, maar op deze manier houd ik mezelf voor de gek omdat ik niet wil accepteren dat dit soort mensen echt bestaan.
 
hij is volgens mij ingehuurd door Big T om zoveel mogelijk retardedheid tentoon te spreiden dat iedereen non-stop met hem in discussie gaat en een heuse trekpleister wordt. Ondertussen vangt hij alle advertentiekosten.

Klinkt vergezocht, maar op deze manier houd ik mezelf voor de gek omdat ik niet wil accepteren dat dit soort mensen echt bestaan.

ey pipo je zou toch je mond houden? of wacht.. Een man houd zich aan zijn woord, jij bent een pipotje een ectotje.
 
Aboveandbeyond doel je nu op mij? ;p


Ahh laat maar
 
Back
Naar boven