AndroidHealthClinic

Alpha Pharma Test Propionaat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daadkrachtig

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2013
Berichten
1.385
Waardering
500
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
9%
Ik heb het serienummer geprobeert en deze was niet goed volgens de site.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is die olie altijd zo bruin?
Bij mijn test e en primo is die veel lichter.
Heb ook pakje test e waar die code niet van klopte.
Deed echter wel ze werk en voelde me d'r lekkerder op als die waarvan de code het wel doet.
Alleen verlangde ik wel echt naar volgende spuit na 3-4 dagen.
Had ergens gelezen dat er 2 varianten zijn Ofzo en dat bij die ene de code het niet zou doen op de site.
 
Is die olie altijd zo bruin?
Bij mijn test e en primo is die veel lichter.
Heb ook pakje test e waar die code niet van klopte.
Deed echter wel ze werk en voelde me d'r lekkerder op als die waarvan de code het wel doet.
Alleen verlangde ik wel echt naar volgende spuit na 3-4 dagen.
Had ergens gelezen dat er 2 varianten zijn Ofzo en dat bij die ene de code het niet zou doen op de site.

Hij is iets lichter, komt door de flits.
Ik vind het wel raar
 
Ik weet het niet precies. Nooit test p gehad van hun.
Anders vraag je toch of je het mag ruilen als je een wil met goede code.
Weet niet wat hij gaat zeggen omdat hij al open is
 
Foto van de code plaatsen, anders dicht. Als het niet controleerbaar is, is een post hier niet te vertrouwen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://imageshack.com/a/img911/511/dRmq2t.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:32 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:33 ----------


http://imageshack.com/a/img911/511/dRmq2t.jpg

Heb de code ingevoerd en hij is, Your Product has been successfully Authenticated and is safe to use.

Hoofdletter gevoelig deze code !
 
alpha zit altijd hoofdletters en kleine letters in goed kijken voor je het in voert
 
Heb de code ingevoerd en hij is, Your Product has been successfully Authenticated and is safe to use.

Hoofdletter gevoelig deze code !

Dat deed ik ook natuurlijk.
Ik begrijp er niks van.
Bij mij zegt die wat anders
 
zie wel steeds vaker negatieve berichten over AP
 
Erg donker van kleur idd.

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Ik heb hetzelfde. Gebruik het nu 3 weken.....werkt voor geen meter !!!!

is je gewicht wel gestegen?

ook al zijn dit korte esters, bij mij duurt het ook 3 + weken voordat ik krachtverschil merk op prop.
 
Erg donker van kleur idd. ---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ---------- is je gewicht wel gestegen? ook al zijn dit korte esters, bij mij duurt het ook 3 + weken voordat ik krachtverschil merk op prop.
Gewicht identiek.
En 3-4 weken eer dat Test prop werkt? Dan scheelt er toch wat aan de dosering/samenstelling.
Net zoals de mijne.....meer olijfoilie als gear denk ik.....
 
Gewicht identiek. En 3-4 weken eer dat Test prop werkt? Dan scheelt er toch wat aan de dosering/samenstelling. Net zoals de mijne.....meer olijfoilie als gear denk ik.....

Nee, het werkte al v.a. dag 1. Was gewoon goed spul hoor ;) Maar dat je krachtverschillen begint te merken, duurde bij mij 3+ weken. En dosering was idd niet hoog, is niet nodig bij mij. Ik zat met de prop op 100 mg eod, icm tren a 75 mg eod.

Resultaat: 11 + kg, 1% vet gestegen in 10/11 weken.

Maar als je gewicht hetzelfde is gebleven en je merkt totaal geen sides (vocht oid) dan zal het wel fake zijn.
 
Er is een Chinese variant op de markt die vervuilingen vertoont en ondergedoseerd is. Ook zijn er producten zonder actieve stof.

Dus als de code niet werkt vuilbak ermee.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Interessant topic hierover.
[Link niet meer beschikbaar]
 
Er is een Chinese variant op de markt die vervuilingen vertoont en ondergedoseerd is. Ook zijn er producten zonder actieve stof. Dus als de code niet werkt vuilbak ermee. ---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ---------- Interessant topic hierover. [Link niet meer beschikbaar]
Thanks!

Zal dan wel WEER eens fake gekocht hebben. Go figure.....
 
Thanks!

Zal dan wel WEER eens fake gekocht hebben. Go figure.....

Joh jij traint pas 6 maandjes en dan ga je als 50-er na 5 maandjes trainen kuren en dan na 3 wkn je uitspreken over echt of nep? Iets zegt mij dat men hier geen mallemoer aan heeft. Moet jij misschien niet gewoon je mond houden en gaan lezen in de training en voedingssectie?
Of zeg ik nu iets heel raars?
 
Joh jij traint pas 6 maandjes en dan ga je als 50-er na 5 maandjes trainen kuren en dan na 3 wkn je uitspreken over echt of nep? Iets zegt mij dat men hier geen mallemoer aan heeft. Moet jij misschien niet gewoon je mond houden en gaan lezen in de training en voedingssectie? Of zeg ik nu iets heel raars?
Als je geen flikker van mijn verleden kent, klinkt dit wel heel stom ja.
 
Back
Naar boven