Fitness Seller

Cut 7-8 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bodybuilding198

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 nov 2014
Berichten
767
Waardering
72
Lengte
1m95
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Ga even een log bijhouden.

Was naturel (niet on gear) 10 procent, daarna 4 weken cleanbulken met low dose test en high deca en heb mijn bodyfat na 4 weken laten meten kwam uit op 17 procent.
Ik at rond de 3500 cals.

Sindsdien heb ik even mijn bodyfat niet gemeten en ben gestopt met de deca

Nu zit ik op
250 mg Test E pw
200-300 NPP pw
75 mcg T3 ED
200 mg caffeine of 1 capsule T5 per dag.

Cals zijn rond de 2000


Stats 1.83 90-93 kg en rond de 10 procent als ik het goed heb want blijkbaar maakt deca je huid dikker waardoor je bodyfat hoog lijkt.

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

9 Mei 2015


50 min cardio gedaan low intensity ~ 500 cal verbrand als ik het apparaat mag geloven zal wel meer kunnen zijn.

Voeding zal ongeveer dit zijn :

500 g kipfilet
500 g broccoli
100 gram havermout
2 scoops whey delicious
1 kg kwark


~ 2000 cals ongeveer.

---------- Toegevoegd om 14:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Komen er ook foto's van jou?
 
Lijkt net of er iemand klaargekomen is op je brocolli man
 
ben benieuwd wat de cut je brengt moet haalbaar zijn lijkt me? die t5 heb je al een tijdje zeker gezien ze nu nieuwe labels hebben?
 
ben benieuwd wat de cut je brengt moet haalbaar zijn lijkt me? die t5 heb je al een tijdje zeker gezien ze nu nieuwe labels hebben?

Tuurlijk is het van 10 haalbaar naar 7-8 lijkt me?


Ik heb gisteren aanzienlijk goed gegeten maar toch snachts heel de koelkast leeg zitten eten.. dat gebeurd me heel de tijd en dit keer ga ik gewoon een beker whey naast me bed leggen voor als ik wakker wordt.


10 Mei 2015

Triceps gedaan en buiten 3 uur lang gelopen

Wat ik vandaag zal eten :

500 g broccoli
500 g kipfilet
2 bakken kwark


Heel weinig maar moet goed maken met de vreetkick van gisteren

---------- Toegevoegd 11 May 2015 om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst 10 May 2015 om 16:56 ----------

Trainingsschema :

Maandag Rug + biceps (30min cardio)
Dinsdag Quads + Kuiten (30min cardio)
Woensdag Borst + Triceps (30min cardio)
Donderdag Traps + abs (30min cardio)
Vrijdag Hamstrings (30min cardio)
Zaterdag Schouders (30min cardio)
Zondag -
 
damn das weinig eten op een dag :P
 
11 Mei 2015

Vandaag Biceps + Rug getraint en ipv cardio ben ik naar de sportschool en terug gaan lopen.
Voel me zwak momenteel en mijn gewrichten beginnen alweer te ontsteken door de T3 dus ik moet even doorzetten of ermee kappen.

Voeding zal ik einde op de dag posten.
 
Wel erg weinig vet? Krijg je geen ontlasting problemen:eek!:
 
poeh zou je calorieen echt verhogen, je zit al super laag in calorieen en dan nog t5, t3 en nog cardio. Denk dat je makkelijk tegen de 3000cals kan zitten emt je gewicht en gear.
 
Ik zou dan gewoon alle spullen eruithalen en 500Kcal per dag eten ongeveer, komt op zelfde neer :p
 
poeh zou je calorieen echt verhogen, je zit al super laag in calorieen en dan nog t5, t3 en nog cardio. Denk dat je makkelijk tegen de 3000cals kan zitten emt je gewicht en gear.

Ik zou dan gewoon alle spullen eruithalen en 500Kcal per dag eten ongeveer, komt op zelfde neer :p

Ik wil het liefst zo snel mogelijk klaar zijn en EINDELIJK een keer goed bulken, ik heb in het verleden high tren gedaan voor een lange periode en heel slecht gegeten. Meestal 1500 cals met cardio op high tren maar omdat ik niet kon slapen at ik elke dag een pot nutella of pindakaas snachts..

Nu wil ik eindelijk 7 procent staan en een lekkere cleanbulk gooien en off gaan en proberen zoveel mogelijk te onderhouden.


Voeding vandaag:

135 gram havermout
550 gram biefstuk
2 scoops whey delicious
60 gram bosbessen
500 gram magere kwark
3 ei - eiwit


kcals 1952 vetten 35,7 koolhydraten 126 protein 283

Ik weet zeker dat ik zo snachts met honger wakker zal worden en dan 500 mg magere kwark zal eten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik begrijp je bro, maar dat gaat tegen je werken. Je lichaam gaat op een gegeven moment alles opsparen. Begin niet aan dat 'ziekenhuis dieet', eet gewoon net onder je behoefte met t3 en t5 + cardio kom je er zowieso keihard onder.
 
Ik begrijp je bro, maar dat gaat tegen je werken. Je lichaam gaat op een gegeven moment alles opsparen. Begin niet aan dat 'ziekenhuis dieet', eet gewoon net onder je behoefte met t3 en t5 + cardio kom je er zowieso keihard onder.

Heb nog laatst ergens gelezen dat dit enigszins kan goed werken, maar je moet het niet langer dan een weekje doen.
 
Heb nog laatst ergens gelezen dat dit enigszins kan goed werken, maar je moet het niet langer dan een weekje doen.

Denk dat je dat indd voor een weekje ofso kan doen, maar niet met t5 en t3 in je bloed en nog elke dag 30min cardio.
 
Heb het even berekend, volgens de benedict harris methode zou mijn onderhoud 3100 zitten.

Dus als ik 2000 eet dan zou ik in principe 7000 kcal negatief zitten met alleen voeding. Ongeveer een kilo per week zou ik moeten verliezen, ik doe expres cardio omdat ik weet dat ik snachts ga ''bingen''


Als bulk zit ik te denken aan

250 test PW 600-700 NPP en 400-600 bold misschien iets eruit en 300 tren ace erbij maar dat weet ik nog niet zeker
 
je hoeft snachts niet te bingen als je gewoon door de dag goede maaltijden hebt hahha:P, is maar een tip je moet natuurlijk zelf beslissen wat je ermee doet. Zelf is mijn ontbijt al 1200cals ongeveer (hou van goede ontbijt).
 
@traindirty 1 kg per week is gewoon doenbaar, veel mensen doen dat die kuren, jij niet dan?
De kcals wat ik extra verbrand door cardio die eet ik waarschijnlijk snachts.


Ga overigens t5 over 2 weken eruit halen en clen erin gooien
 
@traindirty 1 kg per week is gewoon doenbaar, veel mensen doen dat die kuren, jij niet dan?
De kcals wat ik extra verbrand door cardio die eet ik waarschijnlijk snachts.


Ga overigens t5 over 2 weken eruit halen en clen erin gooien

Isgoed goodluck zal je log in iedergeval volgen:cool:
 
Isgoed goodluck zal je log in iedergeval volgen:cool:

Hoe cut jij momenteel dan bro?

Tren is echt heerlijk jammer dat ik niet kaal wil worden, verloor toch best wat haar erop
 
Back
Naar boven