XXL Nutrition

overleden aan dnp. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic


She said her daughter began feeling unwell at about lunchtime on 12 April and drove herself to Royal Shrewsbury hospital, where she explained to doctors what she had taken. She said there was no great panic because “[Eloise] was still completely lucid and with it. At this point she still seemed to be OK.”

That changed when doctors carried out a toxicology report that revealed “how dire her situation was”. “The drug was in her system, there was no antidote, two tablets was a lethal dose and she had taken eight,” Fiona Parry said in a tribute posted online. “As Eloise deteriorated, the staff in A&E did all they could to stabilise her.

Dat is ook wel een gevalletje Darwin hoor, manmanman.
 
8 pillen... Dat zijn geen Skittles
 
Damn, hoe zou dat voelen sterven door dnp?
 
als je er niet op kunt vertrouwen dat mensen ongeveer de goede dosis hanteren dan is bijna alles gevaarlijk
 
dnp maakt energieproductie in de vorm van ATP inefficient waardoor er warmte vrijkomt

dus in ieder geval heet ja
 
Geeft een nieuwe definitie aan ''burn-out''

ba_dum_tss_ugly_americans.gif
 
kan iemand dnp voor mij regelen?
 
Ik vond me eerste tablet clen al heftig.. not going to lie
 
Je kan gewoon DNP gebruiken hoor, tuurlijk ga je dood als je acht pillen in een keer neemt, doe dat maar met clen of t5

T5 zal wel mee vallen.. In een keer 8 tabs clen is je doodsvonnis :p
 
Nee maar serieus, voel je gewoon alles vanbinnen opbranden ofzo? Moet toch wel ziekelijk zijn..
Zou het niet weten. Denk gewoon dat bij een bepaalde temperatuur, één voor één je organen uitvallen.
 
Je bent wel weer lekker kansloos bezig door water met dnp te vergelijken, maar van jou verwacht ik ook niet anders.
Hallo, welkom in de allerlei sectie, wil je wat drinken? Geen water want dan ga je dood.

Je bent echt dom als je serieus denkt dat ik het vergelijk. Het was geen vergelijking man, let ff op :')
 
8tabs damn...
ik vond 500mg al zwaar (2tabs)
 
Ik gebruik ook een medicijn waaraan enkele mensen zijn overleden nadat ze de voorgeschreven dosis per ongeluk dagelijks i.p.v. 1x per week namen. Daarna zijn de regels voor het verstrekken van dit medicijn aangescherpt. Maar in dit geval gaat het om een afslankmiddel dat illegaal wordt verhandeld. Dat maakt de kans dat het middel wordt misbruikt door mensen die niet goed zijn geïnformeerd veel groter.
 
Heb hier verschillende meningen over gevraagd en gelezen, maar toch maar even hier ook nog:
Is hier iemand bekend met het zogenaamde feit dat een groot deel van de gains die je verliest tijdens nakuur komt door een spike in T3, en dan lowdose DNP deze spike opvangt, waardoor je meer gains vasthoudt tijdens/na nakuur?
 
8tabs damn...
ik vond 500mg al zwaar (2tabs)

Ben paar jaar geleden tot 800 gegaan. Dan kun je echt letterlijk naakt in een koelcel gaan zitten. Met een beetje pech is dan nog alles ontdooit ook na de tijd :P verschrikkelijk. T werkt prima, maar ook veel massa verloren. Geen groot succes. Als die tabs ook 200mg zijn (bij mij waren t poedercapsules) en je neemt er 8 ben je echt gigantisch de lul ja.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Heb hier verschillende meningen over gevraagd en gelezen, maar toch maar even hier ook nog:
Is hier iemand bekend met het zogenaamde feit dat een groot deel van de gains die je verliest tijdens nakuur komt door een spike in T3, en dan lowdose DNP deze spike opvangt, waardoor je meer gains vasthoudt tijdens/na nakuur?

Ik heb t inderdaad in een aantal topics voorbij zien komen als ook in de DNP faq in AAS sectie. Volgens mij stond t antwoord daar ook ergens in. Zou iig de vraag daar nog eens stellen. De meeste lui die er verstand van hebben posten alleen in die sectie.
 
Back
Naar boven