XXL Nutrition

Heb wat tips nodig bij mijn eerste Anavar kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon var op 80mg ED voor 6 weken, combineren met Winstrol vind ik overbodig/zonde geld/zijn betere stacks. Ik denk als je var met winnie combineert en dan ook nog eens behoorlijk veel pwo's neemt je serieus moet aankijken hoe de pomps worden enzo, die kunnen te erg worden op die manier. Probeer vooral te genieten van wat je kuurtje gaat doen in de gym.

Overigens voorzie ik ook flinke backpumps en pijn aan de gewrichtjes. Ik zou serieus gewoon alleen var only op 80mg ED doen, is echt leuk, en winstrol voor een volgende keer weer, of gebruiken als kickstart met test kuurtje ofzo.
 
Nakuur is geheel onnodig wat een voordeel is.

Is het niet zo dat iedere AAS de testaanmaak in meer-of-mindere mate onderdrukt en nakuren derhalve altijd aan te bevelen is?

Ik start binnenkort ook met een licht Ana kuurtje (40mg ed) ter ondersteuning in de cut, maar ben toch van plan Nolva (20mg ed) als nakuur te pakken.

Als supplement neem ik tijdens deze "kuur" een hoge dosis D3, B100 en creatine. Andere supplementen zijn imo overbodig of overrated. Zorg verder dat je voeding op orde is.
 
Is het niet zo dat iedere AAS de testaanmaak in meer-of-mindere mate onderdrukt en nakuren derhalve altijd aan te bevelen is?

Ik start binnenkort ook met een licht Ana kuurtje (40mg ed) ter ondersteuning in de cut, maar ben toch van plan Nolva (20mg ed) als nakuur te pakken.

Als supplement neem ik tijdens deze "kuur" een hoge dosis D3, B100 en creatine. Andere supplementen zijn imo overbodig of overrated. Zorg verder dat je voeding op orde is.

Dat is dosis-, middel-, en lengteafhankelijk. Dus bv. 4 weken anavar op 30mg kan makkelijk zonder nakuur. Ga je hoger doseren of langer gebruiken dan is het wel nodig.

Je moet ook rekening houden als je 40mg anavar neemt, veronderstel langer dan 4 weken, dat er een ernstige onderdrukking van oestrogeen is doordat er uiteindelijk geen omzetting meer is. Dus je oestrogeen komt zeer laag en blijft laag tijdens je nakuur. Gezond is het niet.

Ook gaat heropstart bij anavar only stuk sneller gaan gezien de korte werkingsduur en ontbreken van oestrogeen. Je moet denken als je stopt met anavar (wanneer je hoger doseert, langer dan 4 weken) dan zal je testosteron en oestrogeen zelf 0 zijn. Dus je lichaam krijgt eenmaal je stopt met anavar een impuls dat er geen oestrogeen en androgeen meer is en zal meteen eigen testosteronaanmaak beginnen stimuleren.

Dus ik zie eigenlijk niet in hoe je oestrogeenreceptor blokkeren na een anavar kuur gaat helpen. Alhoewel er bij de heropstart een productie van oestrogeen terug op gang komt. Maar niet voldoende samen met androgeen om je heropstart in de weg te staan volgens mij.

Bij lange esters is dit natuurlijk een ander geval gezien bepaalde producten wat langer in het lichaam durven te blijven.
 
Dat is dosis-, middel-, en lengteafhankelijk. Dus bv. 4 weken anavar op 30mg kan makkelijk zonder nakuur. Ga je hoger doseren of langer gebruiken dan is het wel nodig. Je moet ook rekening houden als je 40mg anavar neemt, veronderstel langer dan 4 weken, dat er een ernstige onderdrukking van oestrogeen is doordat er uiteindelijk geen omzetting meer is. Dus je oestrogeen komt zeer laag en blijft laag tijdens je nakuur. Gezond is het niet. Ook gaat heropstart bij anavar only stuk sneller gaan gezien de korte werkingsduur en ontbreken van oestrogeen. Je moet denken als je stopt met anavar (wanneer je hoger doseert, langer dan 4 weken) dan zal je testosteron en oestrogeen zelf 0 zijn. Dus je lichaam krijgt eenmaal je stopt met anavar een impuls dat er geen oestrogeen en androgeen meer is en zal meteen eigen testosteronaanmaak beginnen stimuleren. Dus ik zie eigenlijk niet in hoe je oestrogeenreceptor blokkeren na een anavar kuur gaat helpen. Alhoewel er bij de heropstart een productie van oestrogeen terug op gang komt. Maar niet voldoende samen met androgeen om je heropstart in de weg te staan volgens mij. Bij lange esters is dit natuurlijk een ander geval gezien bepaalde producten wat langer in het lichaam durven te blijven.

Betekent dat dus dat je maar heel licht hoeft na te kuren met enkel var only kuurtjes omdat dit eerst nog op gang moet komen en er niet direct E is om te blokkeren zoals met nolva? Is er dan nog een verschil tussen nolva, clomid of een AI zoals aro hierin qua effectiviteit? of kan je dan eigenlijk concluderen dat je met var only helemaal niet hoeft na te kuren omdat dit waarschijnlijk door het lichaam zelf al zo snel zal worden hersteld? (sneller dan bij andere stoffen zoals bijv. winnie/tbol?)
 
Betekent dat dus dat je maar heel licht hoeft na te kuren met enkel var only kuurtjes omdat dit eerst nog op gang moet komen en er niet direct E is om te blokkeren zoals met nolva? Is er dan nog een verschil tussen nolva, clomid of een AI zoals aro hierin qua effectiviteit? of kan je dan eigenlijk concluderen dat je met var only helemaal niet hoeft na te kuren omdat dit waarschijnlijk door het lichaam zelf al zo snel zal worden hersteld? (sneller dan bij andere stoffen zoals bijv. winnie/tbol?)

Clomid is meer dan voldoende op 50mg/dag dan voor een 5-10dagen gezien het een langere halfwaardetijd heeft.

Dus zwaar zitten nakuren bij een anavar only kuur (afhankelijk van dosis en lengte) is geheel onnodig en strookt ook niet gezien je een zelfde nakuur hanteert bij injects op hogere dosis en lengte.

Meeste die nu mijn 4 weken anavar op 30mg hebben getest hebben dit zonder nakuur gedaan zonder enige problemen.
 
hij had 4,3 kilo aan overgehouden met orals. Was zijn 1e kuur 6 weken begon op 15% bf ongv. en was einde vd kuur op 9%.


Jongen die ik ken en daar de vriend van heeft iemand in de sportschool die gainde 6kg op var en verloor ook nog 6% bf !
Ramharde shit, die var.
 
Dat is dosis-, middel-, en lengteafhankelijk. Dus bv. 4 weken anavar op 30mg kan makkelijk zonder nakuur. Ga je hoger doseren of langer gebruiken dan is het wel nodig.

Je moet ook rekening houden als je 40mg anavar neemt, veronderstel langer dan 4 weken, dat er een ernstige onderdrukking van oestrogeen is doordat er uiteindelijk geen omzetting meer is. Dus je oestrogeen komt zeer laag en blijft laag tijdens je nakuur. Gezond is het niet.

Ook gaat heropstart bij anavar only stuk sneller gaan gezien de korte werkingsduur en ontbreken van oestrogeen. Je moet denken als je stopt met anavar (wanneer je hoger doseert, langer dan 4 weken) dan zal je testosteron en oestrogeen zelf 0 zijn. Dus je lichaam krijgt eenmaal je stopt met anavar een impuls dat er geen oestrogeen en androgeen meer is en zal meteen eigen testosteronaanmaak beginnen stimuleren.

Dus ik zie eigenlijk niet in hoe je oestrogeenreceptor blokkeren na een anavar kuur gaat helpen. Alhoewel er bij de heropstart een productie van oestrogeen terug op gang komt. Maar niet voldoende samen met androgeen om je heropstart in de weg te staan volgens mij.

Bij lange esters is dit natuurlijk een ander geval gezien bepaalde producten wat langer in het lichaam durven te blijven.

Ik ben voornemens 6 weken 40mg ed te nemen.
Raad je bij deze dosis dan wel een nakuur aan? Nolva heb ik achter de hand.
 
Ik ben voornemens 6 weken 40mg ed te nemen.
Raad je bij deze dosis dan wel een nakuur aan? Nolva heb ik achter de hand.

Ik zou zeggen probeer eerst zonder, indien nodig kan je nolva nog altijd nemen. Maar niet meer dan 10mg gedurende 2 weken dan.
 
Ik zou zeggen probeer eerst zonder, indien nodig kan je nolva nog altijd nemen. Maar niet meer dan 10mg gedurende 2 weken dan.

En bij 50 mg Anavar 6 weken en 3,5 weken winstrol 40 mg wel nakuur nolva 20 mg? Lijkt me toch wel het veiligste sinds ik een sterkere lading gebruik en toch wat flink caffeine binnenkrijg die de anavar kan boosten (caffeine pil in de ochtend samen met anavar + pre-workout booster)

Bevindingen voor zover:

Dag 1 (maandag) - Ik had een flinke boost en motivatie was hoog. Ik kon normaal gesproken maar 24 kg max dumbels incline press doen, maar die dag kon ik tot 28 kg 6 reps. Voor de rest ging het lekker. Voelde me soort van onsterfelijke in mijn eigen lijf :p komt ook wel grotendeels door de pre-workout booster, maar die combo is wel lekker. Ik zweette me wel kapot. Leek net een waterval.

Dag 2 (dinsdag, vandaag) - Voelde me minder 'goddelijk', had wat stress van het werk, maar voor de rest ontbrak de extra power wat je eigenlijk bij anavar hoort te krijgen. Daarnaast sliep ik ook echt slecht. Ik ben namelijk hitte gevoelig en bij warmte slaap ik niet goed + in combinatie met anavar + irritante *%$#@ mug die me 10x stak had ik geen goede nachtrust. Tijdens het fitnessen zweette ik niet veel alleen bij cardio (20 min) meer dan normaal.
 
Back
Naar boven