MuscleMeat

Halo! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denmselsan

Novice
Lid geworden
3 mrt 2015
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
21%
Ik ben dennis, 25 jaar, 180 lang en 76 kilo, heb een vet% van 17 %.
Nu is mijn vraag, aangezien ik nieuw ben bij fitness, kan ik beter eerst mijn bodyfat omlaag halen, of gewoon puur voor kracht gaan en later maar kijken of ik mijn vet kwijt kan raken zonder spier te verliezen, of is er niet echt een goed antwoord op deze vraag?

Alvast bedankt voor het advies.
 
Ik ben dennis, 25 jaar, 180 lang en 76 kilo, heb een vet% van 17 %.
Nu is mijn vraag, aangezien ik nieuw ben bij fitness, kan ik beter eerst mijn bodyfat omlaag halen, of gewoon puur voor kracht gaan en later maar kijken of ik mijn vet kwijt kan raken zonder spier te verliezen, of is er niet echt een goed antwoord op deze vraag?

Alvast bedankt voor het advies.
Zou sowieso krachttraining doen en op onderhoud beginnen en kijken hoe het gaat
 
ja, ben nu 3 maanden bezig met krachttraining, en dat gaat goed, alleen wou ik beginnen aan het 5x5 schema, en vroeg me af of dat dan slimmer was om meer te eten, of zoals jij zegt op onderhoud of eronder zelfs te eten.
 
ja, ben nu 3 maanden bezig met krachttraining, en dat gaat goed, alleen wou ik beginnen aan het 5x5 schema, en vroeg me af of dat dan slimmer was om meer te eten, of zoals jij zegt op onderhoud of eronder zelfs te eten.

Boven onderhoud eten, hou het echter wel clean. Je vvm zal stijgen en als dit een acceptabel niveau voor jou heeft bereikt ga je rustig cutten. Deze info is echter gewoon in de stickies te vinden.
 
Back
Naar boven