AndroidHealthClinic

Ectomorph - Zijn er Ecto's met foto's van 4 a 5 jaar aan training? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

bbleu

Novice
Lid geworden
30 aug 2013
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
62kg
Vetpercentage
11%
Ik train nu bijna 2 jaar , ik ben een Ectomorph en het duurt allemaal heel lang, maar ik moet wel zeggen dat ik toch 15 kilo ben aangekomen, ik ben gaan bulken 1 jaar lang daarna kreeg ik een blessure waardoor ik een half jaar niet goed meer getraind heb,ik ben wel nog steeds heel erg slap met kracht, en ik heb sowieso 1 jaar lang dezelfde oefeningen gedaan waardoor ik ook bleef hangen plus dat mijn trainingsmaatjes weg gingen waardoor niemand me meer hielp met spotten.

Nu ben ik 67 kilo van de 52 kilo, 1 meter 75, en een Ectomorph.

Ik zoek motiverende foto's van Ecto's die al 4 jaar lang ongeveer trainen zodat ik weet hoelang ik moet trainen om er ook ongeveer zo uit komen te zien.

Groet Max.
 
Ecto verhaal is een beetje bullshit. Iedereen die skinny was en nu huge waren ''ectos0'' of vet
 
Ben zelf op 56/57kilo gestart met 1.85 lengte, behoorlijk ecto dus
 
Train je hard? Train je goed? Rust je goed? Eet je goed/clean?

Veel meer kan je niet doen.

We are all victims of our genetic heritage.
 
Ben zelf op 56/57kilo gestart met 1.85 lengte, behoorlijk ecto dus
Nice. En heb je er verder nog wat erbij gebruikt? En hoelang train je al?
 
Ecto verhaal is een beetje bullshit. Iedereen die skinny was en nu huge waren ''ectos0'' of vet

ja idd lekker je begin stats verdraaien zodat je progressie beter lijkt. toen ik begon woog ik iets meer dan 60 geloof ik en was ik skinnyfat. beter overdrijven en zeggen dat ik 50 woog.

wow 50kg gegaind pleurklaat is echt baas
 
Train je hard? Train je goed? Rust je goed? Eet je goed/clean?

Veel meer kan je niet doen.

We are all victims of our genetic heritage.
Ik train hard maar ik moet wel eerlijk zeggen dat er een tijd is geweest dat ik dat even niet meer deed. 1jaar hard getraind daarna zijn mijn trainingsmaatjes weg gegaan die me geholpen hebben en ook veel met spotten, en ben ik niet meer tot het uiterste gaan trainen plus ik stopte met bulken vanwege een hele dikke buik, Vet gaat vooral naar mijn buik helaas armen blijven redelijk droog maar groeit wel langzaam dan gelukkig, Ik rust heel goed althans ik moet vaak m'n bed uit om te plassen dat is wel vervelend ik weet alleen niet of het je rust verstoort, ik ben begonnen met dirty bulken alles erin gepropt brood met pindakaas enzo, en nu ik eet ik boven de 130 gram eiwit per dag eiwitshake inbegrepen. Eendag in de week snack ik wel.
 
ja idd lekker je begin stats verdraaien zodat je progressie beter lijkt. toen ik begon woog ik iets meer dan 60 geloof ik en was ik skinnyfat. beter overdrijven en zeggen dat ik 50 woog.

wow 50kg gegaind pleurklaat is echt baas

Ik begon op mn 15e met traine kon ik 40 kilo banken toen was ik ecto, maar in de groei op men 17e woog ik 88kg nu op 96.5 ben nu fat endo meso boy geworden
 
Hebben jullie ook dunne polsen? Ik heb erge dunne polsen en mijn schouders zijn ook smal zegmaar
 
ja idd lekker je begin stats verdraaien zodat je progressie beter lijkt. toen ik begon woog ik iets meer dan 60 geloof ik en was ik skinnyfat. beter overdrijven en zeggen dat ik 50 woog.

wow 50kg gegaind pleurklaat is echt baas

50k wat gegaind :trollface:
 
als je na 4-5 jaar trainen nog ecto bent moet je meer gaan eten
 
50k wat gegaind :trollface:

mysterieuze kracht moleculen aka de donkere energie van de krachtsportwereld

we weten nog niet precies wat het is, maar dit is hoe krachtsporters gewicht verplaatsen. nu denk je misschien 'hey pleurklaat, zijn spieren niet verantwoordelijk voor beweging en correleert spiermassa niet heel sterk met kracht?'. dat dacht ik eerst ook, maar van dit idee ben ik afgestapt nadat heel veel bodybuilders (dat zijn mensen zoals arnaud snarzewegger en ronald kolenman) mij vertelde dat krachtsporters alleen maar dik zijn.
 
mysterieuze kracht moleculen aka de donkere energie van de krachtsportwereld

we weten nog niet precies wat het is, maar dit is hoe krachtsporters gewicht verplaatsen. nu denk je misschien 'hey pleurklaat, zijn spieren niet verantwoordelijk voor beweging en correleert spiermassa niet heel sterk met kracht?'. dat dacht ik eerst ook, maar van dit idee ben ik afgestapt nadat heel veel bodybuilders (dat zijn mensen zoals arnaud snarzewegger en ronald kolenman) mij vertelde dat krachtsporters alleen maar dik zijn.

wat je zegt klopt wel, want bodybuilders zijn gewoon slap. dus van spieren wordt je inderdaad niet sterk.
 
[Link niet meer beschikbaar] zoiets?
 
Hebben jullie ook dunne polsen? Ik heb erge dunne polsen en mijn schouders zijn ook smal zegmaar

maakt geen zak uit.


meer eten

meer/beter trainen.




dat hele ecto endo meso verhaal heeft eigenlijk alleen maar betrekking tot je skelet, verder niet met de hoeveelheid spier of kracht die je kan bouwen.

en dat '' ik ben ecto dus kan niet aankomen' of '' ik ben endo dus kan niet lean worden '' is helemaal fking bullshit.
 
ja idd lekker je begin stats verdraaien zodat je progressie beter lijkt. toen ik begon woog ik iets meer dan 60 geloof ik en was ik skinnyfat. beter overdrijven en zeggen dat ik 50 woog.

wow 50kg gegaind pleurklaat is echt baas

Hoe oud was je toen dat je nog een gewicht had van 60kg?
 
Back
Naar boven