MuscleMeat

Test E en Winny van EP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Arifow

Cool Novice
Lid geworden
2 feb 2012
Berichten
47
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
78kg
Vetpercentage
14%
Binnenkort ben ik van plan te beginnen met mijn kuur. Graag eerst even jullie mening over de echtheid van het volgende:
2cr4mxi.jpg
2drtlrr.jpg
6fnyuh.jpg
rkbsbr.jpg
 
Gebruik de search is genoeg over dit merk te vinden. Of zit je te wachten op meningen van belanghebbende, zowel positief als negatief, nee toch? Het is nep want het is UG. Je hebt zelf blijkbaar voor dit merk gekozen dus rest je niks anders dan het gewoon proberen. Of flikker je het weg als je 8 positieve en 4 negatieve reacties krijgt? Ook niet toch?
 
Ik begrijp het niet Tremendes. Ik heb de search button gebruikt, maar kon niets vinden. Vandaar dus ook dat ik het hier heb gepost. Je zegt dat het UG is, maar het is EP? Zou je wat duidelijker kunnen zijn a.u.b.

Overigens ben ik natuurlijk blij dat je reageert!
 
Ik begrijp het niet Tremendes. Ik heb de search button gebruikt, maar kon niets vinden. Vandaar dus ook dat ik het hier heb gepost. Je zegt dat het UG is, maar het is EP? Zou je wat duidelijker kunnen zijn a.u.b.

Overigens ben ik natuurlijk blij dat je reageert!

Niet meer lullen..snel beginnen..tis bijna zomer.. Holy moly..:treuren:

Pssst..het is UG met een stickertje van EP, is hartstikke nep joh.:D
 
UG = underground, alles wat niet pharma grade is dus in principe nep
 
Ziet er real uit, ook de batchnummers. UG betekent underground, ofwel UG-lab, wordt ergens door ene Mr. White in een kelder of caravan gemaakt en dan wordt er een bepaald label met 'merknaam' op geplakt. HG, Human Grade, of Pharma, betekent dat het om hoogwaardige kwaliteitsproducten/merken gaat die ook in de zorg worden gebruikt.

Denk dat we TS niet te veel moeten verwarren :P
 
kan er niet gewoon een sticky komen met merken die tot nu toe goed bevonden zijn, hoeven mensen het niet meer te vragen ook lol...
 
kan er niet gewoon een sticky komen met merken die tot nu toe goed bevonden zijn, hoeven mensen het niet meer te vragen ook lol...

Ja ga ik misschien komende weken eens maken als ik wat meer tijd heb. Sticky van de bestaande ug labs en foto's en dan alleen nog in de echt/nep sectie topics aanmaken als er daadwerkelijk zichtbare afwijking aan het product te zien is.
Merken met counterfeit code ook niet meer plaatsen want die kunnen gewoon gecheckt worden via de website.
Is het gewoon klaar hier.
 
Ja ga ik misschien komende weken eens maken als ik wat meer tijd heb. Sticky van de bestaande ug labs en foto's en dan alleen nog in de echt/nep sectie topics aanmaken als er daadwerkelijk zichtbare afwijking aan het product te zien is.
Merken met counterfeit code ook niet meer plaatsen want die kunnen gewoon gecheckt worden via de website.
Is het gewoon klaar hier.

Ook producten met counterfeit kunnen nep zijn? Al begrijp ik ergens je frustratie wel, via de zoekfunctie kan je al heel wat wijzer worden.
 
Foto's van real producten van verschillende labs ter vergelijking is misschien wel een goed idee inderdaad. Kunnen mensen het zelf nakijken.
 
Ja ga ik misschien komende weken eens maken als ik wat meer tijd heb. Sticky van de bestaande ug labs en foto's en dan alleen nog in de echt/nep sectie topics aanmaken als er daadwerkelijk zichtbare afwijking aan het product te zien is.
Merken met counterfeit code ook niet meer plaatsen want die kunnen gewoon gecheckt worden via de website.
Is het gewoon klaar hier.

Goed idee. Iedereen die een beetje wat heeft geprobeerd weet wel wat goed is, wat rommel us en wat er tussen in zit. Maar nieuwe jongens krijgen geen info meer zo.
 
snap niet waarom tremendes zo negatief reageert op dit bericht.

echt / nep controle is toch prettig als je zelf geen idee hebt waar je op moet letten en welke merken als goed of slecht bekend staan.
een sticky met uitleg hierover zou ook welkom zijn imo
 
snap niet waarom tremendes zo negatief reageert op dit bericht.

echt / nep controle is toch prettig als je zelf geen idee hebt waar je op moet letten en welke merken als goed of slecht bekend staan.
een sticky met uitleg hierover zou ook welkom zijn imo

omdat dealers hier hun eigen merken verkopen
 
kan er niet gewoon een sticky komen met merken die tot nu toe goed bevonden zijn, hoeven mensen het niet meer te vragen ook lol...

vind dat wel een goed iede ja:D

vind alleen wel beetje onzin hoe er gereageerd word. Ik toen ik voor het eerst EP kocht wist ik ook niet hoe ik kon zien of het echt of nep was , potjes leken wel op elkaar die ik gezien had maar goed wie zeg dat je het niet in de hele kleine verschillen moet zien waar je zelf over heen kijk.


maar goed zal wel veel topics schelen !
 
er is altijd al een kleine partijdigheid te merken door verschillende merken betreft de echtheid enzo.

omdat iedereen zn eigen merk wil verkopen.
 
Back
Naar boven