MuscleMeat

Heel normaal weerwolf spel

Bezoekers in dit topic

O dat uitschrijven heb ik gemist, je bent er immers nog. Maar denk niet dat je een ongeval zal gebruiken om een spelletje te winnen.

Toch vind ik het moeilijk om een stem uit te brengen zonder hints.
HillR wou Daffy er snel uit hebben. Wat denk jij Wauter?

Edit; Burgemeester kan geen wolf zijn omdat het een goede rol is?
Dan verander ik mijn stem naar Fred
 
O dat uitschrijven heb ik gemist, je bent er immers nog. Maar denk niet dat je een ongeval zal gebruiken om een spelletje te winnen.

Toch vind ik het moeilijk om een stem uit te brengen zonder hints.
HillR wou Daffy er snel uit hebben. Wat denk jij Wauter?

Edit; Burgemeester kan geen wolf zijn omdat het een goede rol is?
Dan verander ik mijn stem naar Fred

Volk heeft de burgemeester gekozen nadat de rollen al bekend waren *
 
O dat uitschrijven heb ik gemist, je bent er immers nog. Maar denk niet dat je een ongeval zal gebruiken om een spelletje te winnen. Toch vind ik het moeilijk om een stem uit te brengen zonder hints. HillR wou Daffy er snel uit hebben. Wat denk jij Wauter? Edit; Burgemeester kan geen wolf zijn omdat het een goede rol is? Dan verander ik mijn stem naar Fred

Op dit moment ben ik halfblind, als ik hierover zou liegen speel ik nooit nog een wolfgame mee. Van HillR ben ik vrij zeker dat ze goed is. Dan schiet er logischer wijze alleen jij en fred nog over. Ergens vind ik het apart dat je dan opeens op mij ging terwijl mijn rol al zolang duidelijke moge zijn (geen zwartmakerij naar jou toe, gewoon een opmerking) maar ik wacht nog ff de mening van HillR af om te kijken wat zij wilt doen.
 
Ja ik dacht dat je dat deed om ons te misleiden, daarom dat ik mijn stem ook heb veranderd.
Nogmaals sterkte trouwens..
 
Op dit moment ben ik halfblind, als ik hierover zou liegen speel ik nooit nog een wolfgame mee. Van HillR ben ik vrij zeker dat ze goed is. Dan schiet er logischer wijze alleen jij en fred nog over. Ergens vind ik het apart dat je dan opeens op mij ging terwijl mijn rol al zolang duidelijke moge zijn (geen zwartmakerij naar jou toe, gewoon een opmerking) maar ik wacht nog ff de mening van HillR af om te kijken wat zij wilt doen.

Oké ik ga er vanuit dat Wauter goed is. Waarom ben je vrij zeker dat HilR goed is?
Je zei zelf inderdaad ook al dat de wolf waarschijnlijk nog vrij nieuw is. Dus dan zou Jack3D de wolf kunnen zijn. Hij weet ook niet echt op wie die stemt, beetje random. Dus maakt hem niet uit wie dood gaat hij is immers zelf de wolf
 
Oké ik ga er vanuit dat Wauter goed is. Waarom ben je vrij zeker dat HilR goed is? Je zei zelf inderdaad ook al dat de wolf waarschijnlijk nog vrij nieuw is. Dus dan zou Jack3D de wolf kunnen zijn. Hij weet ook niet echt op wie die stemt, beetje random. Dus maakt hem niet uit wie dood gaat hij is immers zelf de wolf

Uit de verhalen en haar speelstijl. Als bad guy speelt HillR meestal twijfelachtig en een beetje op de achtergrond maar nu staat ze vrij ver op de voorgrond en actief op zoek naar de wolf. Over Penose en Diaephi was ik juist deze game dus met HillR zit ik ook wel correct denk ik.

Denk dat het wel duidelijk is dat de wolf fred of Jack moet zijn helaas zijn ze allebei niet zo heel actief geweest dus moeilijk om over te oordelen. We mogen niet vergeten dat de heks ook nog altijd in het spel is. Als we de komende stemming de wolf er niet uitspelen maar een burger of misschien de heks raad ik in het geval dat de heks nog leeft aan om 's nachts haar kracht te gebruiken (geen idee wie de heks is eigenlijk op dit moment) om de andere uit te schakelen. Moest de wolf voor HillR gaan en niet de heks (geen idee wat lloy gaat doen als de heks en wolf mekaar aanvallen in de nacht, dubbeltje gooien?) om de dag erna niet tegen een dubbele stem te moeten spelen hoop ik dat ze deze dubbele stem doorgeeft aan de juiste persoon. Dan hebben we de wolf blok gezet en kan hij onmogelijk nog winnen.
 
rip daffy, net nu ik vrije dag had :roflol:
 
Ik houd het niet echt nog uit om aan de pc te zitten. Dus ik ga wat proberen te rusten in het donker. Mijn stem zet ik voorlopig op fred22 maar ik ben bereid van nog altijd te wisselen als er goeie argumenten komen. Ik probeer deze avond nog eens te piepen.
 
Op aangepast overigens voor alle duidelijkheid
 
Ik houd het niet echt nog uit om aan de pc te zitten. Dus ik ga wat proberen te rusten in het donker. Mijn stem zet ik voorlopig op fred22 maar ik ben bereid van nog altijd te wisselen als er goeie argumenten komen. Ik probeer deze avond nog eens te piepen.

Lastig mijzelf te verdedigen. Dus denk dat we het op een rijtje moeten zetten en mij en Jack 3d vergelijken. Dus waarom niet jack3d maar mij?
 
Oké ik ga er vanuit dat Wauter goed is. Waarom ben je vrij zeker dat HilR goed is?
Je zei zelf inderdaad ook al dat de wolf waarschijnlijk nog vrij nieuw is. Dus dan zou Jack3D de wolf kunnen zijn. Hij weet ook niet echt op wie die stemt, beetje random. Dus maakt hem niet uit wie dood gaat hij is immers zelf de wolf

Mijn stemmen zijn niet random. Wauter kon zich prima verdedigen en volgens hem is HillR goed. Dan blijf jij (voor mij) nog over. De stem blijft ook gewoon zo staan.

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Denk dat het wel duidelijk is dat de wolf fred of Jack moet zijn helaas zijn ze allebei niet zo heel actief geweest

Gisteravond van de middag tot de avond gewerkt, voor de rest was ik redelijk actief (hoefde oa uren niets te doen op stage). Er valt weinig te reageren zonder hints.

Zal vanavond nog 1x inloggen om mezelf te verdedidgen als het moet
 
Fred22

Hopelijk zit ik niet fout. Ik heb echt geen idee..
 
Ja jullie zitten dus wel fout maar kan mijzelf ook niet verweren want heb geen tegenargumenten. Als ik dood ben dan moet je maar vast tegenargumenten gaan bedenken, jack. Want als wauter en Hillr het niet zijn dan ben jij het.
 
Ja jullie zitten dus wel fout maar kan mijzelf ook niet verweren want heb geen tegenargumenten. Als ik dood ben dan moet je maar vast tegenargumenten gaan bedenken, jack. Want als wauter en Hillr het niet zijn dan ben jij het.

Als dit klopt zou de heks dus jack3d moeten aanvallen in de nacht?
 
inb4 fred is de heks :roflol:
 
verhaal dag 4.4

Het einde der tijden is aangebroken. Met het meisje, de heks, een burger en de wolf als laatst overgeblevene in het dorp ziet het er somber uit. Vandaag zou de stemming de richting op gaan van fred22 of jack 3d. Deze 2 bleven als enige verdachten over vond het volk.

Uiteindelijk is er er een meerderheid te vinden richting fred22.

Helaas kon hij zijn snode plan niet uitvoeren om deze nacht jack 3d te killen zoals hij zelf zou willen en al had aangegeven. Helaas voor hem maar een geluk voor het pre workout mixje. Die zou immers gered blijven van zijn furie.

Fred22 komt op de brandstapel terecht, bij het ontbranden van het vuur bleek hij te transformeren in een gigantisch groot wezen die voordat hij dood ging de hele stad nog lekker in de as legde alvorens te sterven.

hij was heks

Vermoeid van alle inspanningen gaan we de nacht in
 
Sukkels :p, nou jack, succes haha
 
Ik denk om eerlijk te zijn dat het geen nut heeft om mezelf te verdedigen.
Wat gebeurd er nu host? 3 spelers over waarvan 2 burgers en 1 wolf.. een vrouwelijke wolf :d
 
Back
Naar boven