MuscleMeat

Sticky Waar luister je nu naar? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

die muziek is voor mij pure marteling :roflol:

Moet je je even overheen zetten, ik had vroeger ook altijd gevoelens van superioriteit t.o.v. bepaalde muziek etc, dat je denkt; ik ben beter dan de gemiddelde mongool die dit luistert.

Je moet de simpelheid juist omarmen joh, als het maar lekker klinkt (en je niet de comments gaat lezen gemaakt door eerder genoemde gemiddelde mongolen).
 
Moet je je even overheen zetten, ik had vroeger ook altijd gevoelens van superioriteit t.o.v. bepaalde muziek etc, dat je denkt; ik ben beter dan de gemiddelde mongool die dit luistert.

Je moet de simpelheid juist omarmen joh, als het maar lekker klinkt (en je niet de comments gaat lezen gemaakt door eerder genoemde gemiddelde mongolen).

wat een wijsheid zeg voor op een zaterdagavond
 
wtf is dat dan.

ik geen appel ik geen kiwi?

ik dit srs?

waar ik nu naar luister mag ook wel beter in het schaammuziek topic :roflol: http://www.youtube.com/watch?v=TIy3n2b7V9k dat emo 15 jarige chick muziek.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Moet je je even overheen zetten, ik had vroeger ook altijd gevoelens van superioriteit t.o.v. bepaalde muziek etc, dat je denkt; ik ben beter dan de gemiddelde mongool die dit luistert.

Je moet de simpelheid juist omarmen joh, als het maar lekker klinkt (en je niet de comments gaat lezen gemaakt door eerder genoemde gemiddelde mongolen).

omarm die tumor op je trommelvlies

als je nu ook nog met shit als de jeugd van tegenwoordig aankomt dan haal ik ree erbij
 
omarm die tumor op je trommelvlies

als je nu ook nog met shit als de jeugd van tegenwoordig aankomt dan haal ik ree erbij

mrw alle albums op cd gekocht omdat ik ze dusdanig heldhaftig vind dat ik ze mijn zuurverdiende euro's gun:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven