MuscleMeat

Body&fit protein pizza

Bezoekers in dit topic

MesoCindy

Cool Novice
Lid geworden
2 jun 2014
Berichten
34
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
56kg
Vetpercentage
18%
Hallo dbb'ers!

Ik ben vast niet de enige hier die helemaal gek is op pizza!
Alleen is pizza jammer genoeg niet de meest voedzame maaltijd.
Nou heeft body&fit laatst een mix uitgebracht voor een pizzabodem vol eiwitten. Vanavond heb ik hem voor het eerst uitgeprobeerd, was best goed te doen, maar niet te vergelijken met een echt pizza[emoji15] Mijn bodem was helemaal plat, maar wel knapperige randen.
En stevig genoeg om hem in puntjes te snijden.
Heeft iemand anders deze mix ook geprobeerd en wat was jou ervaring? Heb ik gewoon iets niet goed gedaan of komt hij bij jullie ook zo uit de oven?

Ik had hem trouwens bedekt met tonijn, ansjovis, tomaat, paprika, kaas, tomatenblokjes in tomatensaus en rucola. Hebben jullie nog andere lekkere ideeën/ combinaties om de pizzabodem mee te bedekken?

Ik hoor graag jullie ervaringen met deze pizzamix! Kan ik volgend weekend weer wat uitproberen![emoji4]

Alvast bedankt!
 
Al die moeite om een pizza te maken zodat je tenminste kunt zeggen dat hij toch net iets 'gezonder' is en 'eigenlijk best lekker!'.

Doe gewoon normaal.
 
Van 1 pizza in de week wordt je heus niet meteen een dik vet vadsig hok hoor.
 
Wat is er mis met een margherita uit de vriezer? Zitten maar carbs in en de rest kan je zelf erop gooien.
 
Nee klopt je wordt er idd niet gelijk fatsig en dik van en ik eet ook echt nog wel eens gewoon pizza als ik dat wil, daar gaat het niet om. En of ik nou zelf een 'normale' pizza maak of zo 1 maakt dat niks uit qua moeite. Deze is alleen wel een stuk lager in kcal en veel meer eiwitten. Voor mij genoeg reden om deze te nemen die ik nog steeds met veel plezier op eet. En dan cheat ik wel met andere dingen en op zn tijd een grote pizza van domino's.
 
Protein pizza, hoeft niet meer gekker te worden daar bij die oplichters


B&F topic zijn hier by the way niet langer welkom
 
Protein pizza, hoeft niet meer gekker te worden daar bij die oplichters


B&F topic zijn hier by the way niet langer welkom
Waar dan wel?
 
B&F topic zijn hier by the whey niet langer welkom
Fixed that for you.
B&F hebben duizenden mensen opgelicht met hun Whey eiwitten, die van lagere kwaliteit waren dan wat op het etiket aangegeven was.
Waarschijnlijk zijn ze dus ook niet eerlijk met hun andere producten.
 
Al die moeite om een pizza te maken zodat je tenminste kunt zeggen dat hij toch net iets 'gezonder' is en 'eigenlijk best lekker!'.

Doe gewoon normaal.

Tja je zou eens moeite doen voor je voedsel.

Op dit forum in ieder geval niet

dat is lekker makkelijk gezegd. misschien eens wat anders doen met je leven dan 24/7 op dbb zitten?
 
Protein mondspoeling pls
 
Pizza quatro glycinni
 
Pizza extra carbo
 
Gooi een blik tonijn of kipfilet op je pizza dan heb je een protein pizza.

Met een protein pizza van BF heb je straks meer fructose dan protein te pakken
 
Gooi een blik tonijn of kipfilet op je pizza dan heb je een protein pizza.

Met een protein pizza van BF heb je straks meer fructose dan protein te pakken
:D denk dat je dat wel proeft is het van het huismerk zelf?
 
Ik heb 4 pizza burgers in de oven staan, ik houd het daar maar op


Haha, als of die pizza burgers van jou eerlijker zijn dan b&f. Op die verpakkingen verschuilen ze ook alle toegevoegde suikers en transvetten onder allerlei naampjes. Is net zo 'oneerlijk' dan. En dan denk ik nog steeds dat b&f met een leuk alternatief komt met zn protein pizzamix!
 
Back
Naar boven