AndroidHealthClinic

Coach gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Undefeated

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2010
Berichten
233
Waardering
2
Lengte
1m74
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik ben nu 7 jaar bezig met bodybuilding en eigenlijk heb ik na de eerste 2 jaar niet veel progressie meer geboekt in alle opzichten. Dit terwijl ik toch wel altijd ben blijven trainen en ook op mijn voeding let etc. Goede voeding, goede gym, alles is voorhanden. Ik denk dat vooral het mentale opzicht het probleem is.

Mijn stats nu: 174cm, 86kg, 13%. BP: 1x100kg, SQ 1x120kg, DL 1x180kg.
Doelen: Ik wil graag eens serieuze kracht gaan opbouwen en eens goed droog worden. Niet 'wedstrijddroog' maar een procentje of 8.

Om mijn fysiek naar een hoger niveau te tillen ben ik dus op zoek naar een (fysieke!) coach. Ik wil geen wedstrijden gaan doen, maar wel iemand die mij professioneel kan begeleiden en ook een stukje mental coaching. Ik denk dat ik dan al snel bij een coach uitkom die ook de wedstrijdjongens begeleid, vandaar dat ik het hier post.

Bij voorkeur omgeving Rotterdam, en als het kan een beetje betaalbaar.
Mag ook via PB.
Alvast bedankt voor het meedenken!!!
 
Laatst bewerkt:
Rotterdam? Foxgym..Maarten Vos en William kunnen jou hier heel goed bij helpen. En ze hebben ook een geweldigde gym..
 
Je hebt een persoonlijk bericht!
 
Foxgym is inderdaad een goeie, komen ook wat mooie atleten vandaan :D
 
Bedankt voor alle tips en aanbiedingen!!!
Ik denk dat ik voor Foxgym ga :)
 
Bedankt voor alle tips en aanbiedingen!!! Ik denk dat ik voor Foxgym ga :)
Bij Maarten zit je goed hoor. Hij is goed van deze tijd en heeft veel kennis van de die-hard oldskool BB principes. Both worlds dus.

Daar naast geeft ie als een van de weinige altijd 1 op 1 trainingen.
 
Misschien is Jeffrey Suijkerbuijk een match? Ik dacht dat BodyCentral in de buurt van Rotterdam was. Spijkenissen zie ik nu: http://www.facebook.com/BodyCentralSpijkenisse .

Voor wedstrijd atleten zijn ze bij Jeffrey Suijkerboek heel selectief met het aannemen van nieuwe mensen.

Check anders eens Jako van der Velde in Den Haag. heeft ook een eigen professioneel ingerichte gym voor zijn atleten: http://www.jakovandervelde.com/

Website is niet heel erg geweldig maar Jako is een goede kerel met passie voor het vak, veel ervaring en geeft ook privé trainingen 1 op 1 en de prijs is schappelijk.
 
Voor wedstrijd atleten zijn ze bij Jeffrey Suijkerboek heel selectief met het aannemen van nieuwe mensen.

Check anders eens Jako van der Velde in Den Haag. heeft ook een eigen professioneel ingerichte gym voor zijn atleten: http://www.jakovandervelde.com/

Website is niet heel erg geweldig maar Jako is een goede kerel met passie voor het vak, veel ervaring en geeft ook privé trainingen 1 op 1 en de prijs is schappelijk.

Zo selectief helemaal niet hoor;) maatje van me zit erbij, zijn fysiek was ook niet je van het ;) nu wel heel veel verbeterd, goede coach, atleten van hem zijn ook zeer tevreden over hem vertelde ze op de JBC.
 
Jeffrey doet 2 dingen.

Een soort van 3 maanden challenge voor de doorsnee sporter en echte wedstrijd jongens. Met dat laatste zijn ze selectief.

Dat vertelde hij mij circa 3 maanden geleden.

Misschien is er plek vrij gekomen inmiddels en nemen ze weer nieuwe mensen aan?
 
Ik ben nu 7 jaar bezig met bodybuilding en eigenlijk heb ik na de eerste 2 jaar niet veel progressie meer geboekt in alle opzichten. Dit terwijl ik toch wel altijd ben blijven trainen en ook op mijn voeding let etc. Goede voeding, goede gym, alles is voorhanden. Ik denk dat vooral het mentale opzicht het probleem is.

Mijn stats nu: 174cm, 86kg, 13%. BP: 1x100kg, SQ 1x120kg, DL 1x180kg.
Doelen: Ik wil graag eens serieuze kracht gaan opbouwen en eens goed droog worden. Niet 'wedstrijddroog' maar een procentje of 8.

Om mijn fysiek naar een hoger niveau te tillen ben ik dus op zoek naar een (fysieke!) coach. Ik wil geen wedstrijden gaan doen, maar wel iemand die mij professioneel kan begeleiden en ook een stukje mental coaching. Ik denk dat ik dan al snel bij een coach uitkom die ook de wedstrijdjongens begeleid, vandaar dat ik het hier post.

Bij voorkeur omgeving Rotterdam, en als het kan een beetje betaalbaar.
Mag ook via PB.
Alvast bedankt voor het meedenken!!!
Luc Chabot
 
Hi
Kent iemand bodybuilding coaches in deventer die je wedstrijd klaar maken?

Mvg
 
Denk niet dat Willem nog wat doet, gaat niet zo goed met die arme man.
 
Back
Naar boven