MuscleMeat

Ik vond fit4free een pauper gym, maar dit slaat alles. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ramonisgek123

Cool Novice
Lid geworden
3 mei 2013
Berichten
70
Waardering
2
Ik sport al een tijdje bij fit4free, opzich prima als je weet wat je moet doen en op tijden gaat waar je nog normaal kunt sporten. Maar toen ik vandaag fly's ging doen op een 'los' bankje viel mij iets op. Ik zat verdomd dichtbij me buurman. Dus ik denk, nou even aan de kant schuiven, dan kunnen we beide ons ding doen. Wat blijkt, hebben ze de bankjes allemaal 1 meter naast elkaar aan de grond genageld. Wat een ongelofelijke incompetente personen heb je daar rond lopen. Je kunt niet eens meer normaal je oefening uitvoeren en bij je bankje bij een pulley neerzetten is dus ook geen optie meer. En als ik dan vraag waarom dit gedaan wordt, dan wordt er gereageerd met; we zijn het zat om jullie troep steeds op te ruimen..
Stel je voor dat je aan het eind van je dag van je balie stoel moet kruipen en 2 bankjes terug op hun plek moet rijden.

Wat wordt de volgende stap? Dumbells aan de ketting leggen????

Ohja, het gaat om Fit4Free Amstelveen, dus mochten mensen daar sporten. Brace yourself.


Ik ben weg:wave:!
 
hahahaha, man man man
 
werken in een sportschool en vinden een klein beetje tillen al een probleem, en dat na paar uur niks doen
 
Heb laatst met een mede dbber getraind bij f4f in rotterdam. Jezus wat een cheap apparaten. Het is maar dat je 15 euro betaald.
 
Als er een Smith machine staat gewoon dat bankje stelen ^^
 
Die tent moet dicht! Op naar Basic Fit. Kom op nou!
 
Yeah, basic fit en body&fit :hedbang:
 
Er zijn alsnog 2 losse bankjes hier.
 
Hahahaha waaaaaauw
 
Er zijn alsnog 2 losse bankjes hier.

hier hebben ze ook alles vastgemaakt aan de grond(geen basic fit) enkel die van de smith machines niet en er zijn er 4 dus die kun je gewoon verzetten,is idd omdat ze te lui zijn op te ruimen achteraf
 
Paupergym idd ondat er grotendeels ook paupers komen. Die mensen ruimen hun troep nooit op waardoor je altijd alles moet zoeken wat je nodig hebt.
 
Het zou stoer zijn om dat bankje met nagels en al uit de vloer te trekken :1e:
 
Ekte ekte bb-ers trainen toch niet bij fit4free???
 
Paupergym idd ondat er grotendeels ook paupers komen. Die mensen ruimen hun troep nooit op waardoor je altijd alles moet zoeken wat je nodig hebt.
heb zelf even in een basic fit getraind omdat die snachts open was maar ze laten idd gewoon de schijven hangen etc als ze klaar zijn leuk is anders
 
Paupergym idd ondat er grotendeels ook paupers komen. Die mensen ruimen hun troep nooit op waardoor je altijd alles moet zoeken wat je nodig hebt.

Dit wel. :roflol:

Met alle dingen die daar van mij gejat zijn had ik beter een wat duurdere gym uit kunnen zoeken.
 
Dit wel. :roflol:

Met alle dingen die daar van mij gejat zijn had ik beter een wat duurdere gym uit kunnen zoeken.
ik neem in dat soort gyms altijd men volledig gymbag mee tijdens het trainen ^^
 
Snap de mensen nooit die zo pinnig zijn om bij zo iets lid te worden. Wel geld geven aan auto's, uitgaan, voeding en supplementen maar een sportschool mag geen cent kosten. Dan moet je er ook maar de prijs betalen in de vorm van ergernis.
 
goed om te weten, is redelijk erg idd
 
jullie troep opruimen lol, het is hun troep en als lid betaal je ook voor een stuk voor die service. Nu ben ik het wel eens dat je zelf zoveel mogelijk moet opruimen zoals dumbbells en schijven etc. Maar die bankjes gaan nergens over en als zij letterlijk dat vetgedrukte zeiden hoop ik dat er nog klanten vertrekken.
 
Bij F4F kan je er van uit gaan dan mensen hun dumbels gewoon laten liggen als ze er klaar mee zijn. Beetje later op de dag is het rek leeg en is het krachthonk een mijnenveld van ongebruikte dumbels. Gelukkig zijn de barbells niet zo populair en traint bijna niemand zwaar. Dat scheelt mij een hoop sjouwen en zoeken.

Snap de mensen nooit die zo pinnig zijn om bij zo iets lid te worden. Wel geld geven aan auto's, uitgaan, voeding en supplementen maar een sportschool mag geen cent kosten. Dan moet je er ook maar de prijs betalen in de vorm van ergernis.

- F4F is het dichtst bij mijn huis en kan er alles doen wat ik wil.
- Ik reis veel door het land en dan is het wel handig dat je op 100+ verschillende locaties kan sporten.
 
Back
Naar boven