Fitness Seller

Beroerd gevoel na 1e inject Test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

4ty

Cool Novice
Lid geworden
29 nov 2013
Berichten
60
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hoi,

Ik heb vrijdag men allereerste inject test e 1ml gezet in de schouder.

Injectie is feilloos gegaan en ook geen pijn achteraf, maar heb die nacht totaal niet kunnen slapen en ook de 2 daaropvolgende nachten amper...
Sindsdien heb ik een enorm beroerd gevoel, kan amper eten/misselijk, ben draaierig en verschrikkelijk vermoeid... :-(

Had me het 'happy' gevoel v test wel net even anders voorgesteld...

Bedoeling was 1e 2wk test 1ml en vanaf wk3 1ml test en 2ml primo.

Iemand ervaring hiermee, zit enorm verveeld omdat ik hier echt naar uitkeek maar nu amper kan functioneren...

Alle reacties welkom
 
Gebeurt wel vaker. Vorm van test flu. Had ik ook de eerste twee weken. Down, moe, grieperig. Trekt wel weg.
Waarom trouwens test e in je schouder?
 
Gebeurt wel vaker. Vorm van test flu. Had ik ook de eerste twee weken. Down, moe, grieperig. Trekt wel weg.
Waarom trouwens test e in je schouder?

Waarom niet in de schouder?

Zoals hierboven beschreven kan je lichaam reageren op aas. Paar dagen aankijken en dan trekt het waarschijnlijk wel weg.
 
Niet gebruikelijk om je eerste injectie in de schouder te zetten. Verder no problemo hoor, maar wel apart;)
 
Thx,

In de schouder omdat het maar 1ml is en ik daarna, na toevoeging van de primo, nog vaak in de glute zal moeten injecteren...

Ik ben nu zwaar aan het twijfelen of ik hier verder mee wil gaan, zeer lang geleden dat ik me nog zo slecht heb gevoeld, net een zware kater :-(

Koorts heb ik niet maar de slapeloze nachten zijn echt een hel...

Hopelijk trekt dit snel bij, angst voor een 2e inject zit er nu toch flink in... :-(
 
Is t niet gewoon iets andere..? Lijkt me sterk dat je nu al zon last hebt met een lange ester. En ook nog is zon lage dosering..
 
Ik had een tijdje geleden wel 'iets verhoogde' nierwaarden en vroeger nog last gehad v hypoglycemie (laag suikergehalte) voor de rest kerngezond ;-)

Kan dit hier iets mee te maken hebben??

Of overgevoelig aan test? Enkel primo een optie?
 
Wacht het even tot vrijdag af. Ik heb er ook last van gehad maar niet in die mate. Gok dat het dan wel weg is, zo niet, dan kan je misschien overwegen om te stoppen.
 
Ok, ben ik zoiezo van plan om tot vrijdag te wachten (alhoewel ik e5d wou zetten).

Stel dat het beter gaat zou het effect v die 2e inject daarna me even slecht kunnen bevallen of ben ik dan reeds gewend aan de verhoogde testwaarden?
 
Ok, ben ik zoiezo van plan om tot vrijdag te wachten (alhoewel ik e5d wou zetten). Stel dat het beter gaat zou het effect v die 2e inject daarna me even slecht kunnen bevallen of ben ik dan reeds gewend aan de verhoogde testwaarden?
Hoogstwaarschijnlijk voel je je dan niet meer zo beroerd of een stuk minder. Als dat wel zo is, is het misschien een reden om te stoppen, want dan heb ik geen idee of het überhaupt wegtrekt de weken erna.
Maar denk dat je er eerder van uit kan gaan dat het niet zo is.
 
Ben maandag terwijl ik me kut voelde toch gaan trainen maar heb de training moeten staken na een half uur... :-(
Had totaal geen energie, 5min. opwarmen op de crosstrainer en men hartslag ging al als een wilde tekeer!
Tijdens de krachttraining had ik continue het gevoel dat ik ging wegdraaien waardoor ik niet zwaar durfde te gaan. De pump was wel heftiger dan anders.

Tijdens het werk heb ik continue stemmingswisselingen, ene moment voel ik me super, uurtje daarna futloos, moe enz.

Vandaag wilde ik gaan trainen maar men hartslag in rust was flink verhoogd (normaal ong. 60, nu 90) bloeddruk was bovendien 145/100 (anders 120/80).

Iemand enig idee vanwaar dit komt? Te hoge oestrogeenwaarden? Nierfunctie insufficiënt?

Is het evt. raadzaam om enkel met primo verder te gaan ipv test?
 
Ok, de bijwerkingen zijn me te heftig daarom besloten te stoppen...

Is een nakuur nodig na 1x test e 250?
Heb zowel clomid als Nolva
 
Ok, de bijwerkingen zijn me te heftig daarom besloten te stoppen...

Is een nakuur nodig na 1x test e 250?
Heb zowel clomid als Nolva

Nee, na 1 week zou ik geen nakuur nemen. De nakuur is haast schadelijker dan de ene prik....
 
Nee, na 1 week zou ik geen nakuur nemen. De nakuur is haast schadelijker dan de ene prik....

Goeie keuze sou wegblijven van aas als je al bang hebt van een iets verhoogde bloeddruk
 
haha... soms heb je posts waar je op wil reageren maar je weet gewoon niks nuttigs te zeggen want alles wat je gaat zeggen haalt het lachwekkende weg van de topic
 
ik zou gewoon ff doorzetten, je lichaam moet aan nieuwe stoffen wennen en de ene doet er 1dagje over en de ander iets langer. Ik zou t zowieso tot week 3 aankijken veranderd er niets kan je alsnog overwegen om te stoppen of een ander merk proberen kijken of t baat heeft.
 
Luisteren naar je lichaam, de een is wat gevoeliger (of extreem) als het om hormonale invloeden op het lichaam en psyche gaat.

Nakuren is zeker niet nodig.
 
ik herken het probleem, heb zelf ook moeite met test e, meer dan de helft van me kuur grieperig futloos slapeloosheid etc. maar ik knal gewoon door en pak mn gains en neem het voor wat het is haha:cool:

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:58 ----------

test e gaat prima in de schouder ook, licht eraan hoe dik je olie is, heb afgelopen kuur 3ml geprikt met 05x16 in t schoudertje ging prima
 
Back
Naar boven