AndroidHealthClinic

Hulp nodig met nakuur test tren npp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tren acetate

Novice
Lid geworden
17 mei 2015
Berichten
15
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
11%
Ik ben bezig met de volgende kuur wk 1-5 test/npp wk 6-10 test/tren a. Waarom op deze manier? In het verleden heb ik gemerkt dat ik na 5 weken minimaal resultaat boek met een zelfde compound, tenzij ik drastisch ga verhogen. Op deze manier werkt kuren prima voor mij, na 5 weken switchen naar een andere compound. Ik heb alleen hulp nodig met een nakuur, wat raden jullie mij aan? Ik voel mij meestal behoorlijk naar op nolva, clomid en arofixen. Ik heb gelezen op meerdere boards dat sommige nakuren
met hcg? Graag een tip hoe jullie het zouden aanpakken. Groeten
 
hcg gebruik je tijdens niet na de kuur

en je voelt je behoorlijk naar omdat je test onderdrukt is
 
hcg gebruik je tijdens niet na de kuur

en je voelt je behoorlijk naar omdat je test onderdrukt is

Er zijn ook protocollen waar men het gebruikt als nakuur, google het maar. Iedereen heeft zo zijn eigen theorieen. Maar om even bij het onderwerp te blijven wat raden jullie aan als pct en hoelang
 
HCG tijdens de kuur. Clomid op 25/50mg ed na de kuur.
 
Er zijn ook protocollen waar men het gebruikt als nakuur, google het maar. Iedereen heeft zo zijn eigen theorieen. Maar om even bij het onderwerp te blijven wat raden jullie aan als pct en hoelang

idd amerikanen (die veel hoger doseren dan de meeste hier) gebruiken geen hcg tijdens de kuur enkel als na kuur ook om geld te besparen denk ik

achteraf blasten ze het 3000iu e3d of 5000iu e5d voor 10-12 injects
 
idd amerikanen (die veel hoger doseren dan de meeste hier) gebruiken geen hcg tijdens de kuur enkel als na kuur ook om geld te besparen denk ik

achteraf blasten ze het 3000iu e3d of 5000iu e5d voor 10-12 injects

Dan spuite ze 30.000iu per maand weg kan je net zo goed 1000iu per week doen onderhand. Ligt er natuurlijk ook aan de lengte van de kuur.
 
Dan spuite ze 30.000iu per maand weg kan je net zo goed 1000iu per week doen onderhand. Ligt er natuurlijk ook aan de lengte van de kuur.

het is voor 10-12 injects he is om 1x per jaar off te komen dus bij langdurig gebruik gaan ze na 2-3 maanden weer on (als ze off gaan anders cruisen ze op low dose test) maar dit werd vroeger vaak gebruikt in offseason
 
Ben nog niks wijzer wat ik het beste kan doen als nakuur
 
Kijk mijn advies.
 
Klopt. Maar arofixen is dus geen goed idee. Clomid is voldoende en blijkt nog steeds beter dan nolva, daarnaast is nooit uit een studie gebleken dat een SERM met een AI beter werkt dan alleen clomid, dus waarom meer nemen?
 
Klopt. Maar arofixen is dus geen goed idee. Clomid is voldoende en blijkt nog steeds beter dan nolva, daarnaast is nooit uit een studie gebleken dat een SERM met een AI beter werkt dan alleen clomid, dus waarom meer nemen?

Kuur heeft in totaal 9 weken geduurd. 4 dagen na laatste inject clomid 25mg voor 3 weekjes?
 
Back
Naar boven