XXL Nutrition

Energie, warmte en pijn buikstreek [test, tren, t3, clen, winstrol] (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

iLoco

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 nov 2012
Berichten
351
Waardering
21
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Dag,

Ik ben bezig met mijn pre contest diet en zit momenteel op;

250 test w1-10
400 tren w1-8
50mg t3 w2-7
50mg clen 2weken on 2 weken off
60mg winstrol w4-8

zit momenteel in week 6 en merk nu dat ik niet helemaal lekker ben.
Ik kon de sides goed handelen en had nergens last van maar nu ik de winstrol erbij pak merk ik dat ik af en toe een beetje pijn in de buikstreek heb en ben heel de dag moe. Dit is vorige week ( week 5) begonnen en had toen ook wat keelpijn, die is gelukkig over. Ik heb deze week wel gewoon doorgetraind, hoe slecht ik me ook voelde.

Denken jullie dat ik gewoon een beetje griep gehad heb? En dat ik teveel van mijn lichaam gevraagd heb in die week en dat dit de nasleep ervan is? Of zit is te hoog in doseringen?

Ik heb over 4 weken mijn wedstrijd en moet nog even flink aan de bak. Is rusten verstandig?
 
Misschien is het makkelijk om nog even erbij te vermelden waar in je buik je pijn heb en of het een stekende pijn is Ofzo.
Pijn in je buik is zo algemeen:p
 
Van tren is het toch op zich mogelijk om wat moe te worden?
Kan misschien toch even een dipje in je weerstand zijn en dat je even beetje ziek bent.
En ja, wat duidelijker vermelden waar die buikpijn dan zit zou inderdaad handig zijn.
 
Het is lastig de pijn te omschrijven. Het lijkt een beetje op zuerende pijn in m'n buikspieren. Het is in ieder geval geen stekende pijn. Wel merk voel ik dezelfde zeurende pijn af en toe in mijn onderrug

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met de overbelasting van mijn lever. Heb deze symptonen namelijk gekregen drie dagen nadat ik met winstrol ben begonnen (op 60mg)
 
Het is lastig de pijn te omschrijven. Het lijkt een beetje op zuerende pijn in m'n buikspieren. Het is in ieder geval geen stekende pijn. Wel merk voel ik dezelfde zeurende pijn af en toe in mijn onderrug

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:00 ----------

Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met de overbelasting van mijn lever. Heb deze symptonen namelijk gekregen drie dagen nadat ik met winstrol ben begonnen (op 60mg)

Pijn in onderrug herken ik wel. Dat heb ik ook.. Heb zelf het idee dat het van het zware trainen komt. Zit in dezelfde cycle maar heb winstrol eruit gegooid ivm acne. Kan niet zo goed tegen die hormoonschommelingen.

Maar overbelasting van je lever na 3 dagen winstrol lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
 
hmmm, het is inderdaad alsof heel mn lichaam een beetje pijn doet. Toen ik vorige week eenmaal aan het trainen was merkte ik niet veel meer. Het trainen ging juist heel erg lekker alleen was ik na drie oefeningen al erg uitgeput.

Heb nu al twee dagen gerust en het gevoel blijft hetzelfde. Wil vanavond weer gaan trainen om te kijken hoe het gaat. Echter is dit natuurlijk niet slim als de symptonen komen van een lichtelijke griep
 
Back
Naar boven