AndroidHealthClinic

Ik vond fit4free een pauper gym, maar dit slaat alles. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

- F4F is het dichtst bij mijn huis en kan er alles doen wat ik wil.
- Ik reis veel door het land en dan is het wel handig dat je op 100+ verschillende locaties kan sporten.

Dan is het de perfecte gym voor jou.
 
Binnenkort gaan ze de dumbbells vastlassen op het dumbbell rack. Wegwezen dus! Kom op nou!
 
Die tent moet dicht! Op naar Basic Fit. Kom op nou!

Fuck off man spamhoer. Basic Fit is schijt. Wat verwacht je nou van die goedkope klote gyms. Je moet gewoon niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Heb er meer voor over dan 20 eu per maand dan kom je die paupertjes niet eens tegen.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

Binnenkort gaan ze de dumbbells vastlassen op het dumbbell rack. Wegwezen dus! Kom op nou!

Drop dead now!
 
Fuck off man spamhoer. Basic Fit is schijt. Wat verwacht je nou van die goedkope klote gyms. Je moet gewoon niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Heb er meer voor over dan 20 eu per maand dan kom je die paupertjes niet eens tegen.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------



Drop dead now!

Nou nou nou nou

Ik train ook bij een basic fit en die is gewoon goed :o Een basic fit (en een fit for free ook) kan echt enorm verschillen per locatie.
 
Nou nou nou nou

Ik train ook bij een basic fit en die is gewoon goed :o Een basic fit (en een fit for free ook) kan echt enorm verschillen per locatie.

True maar kansen zijn groot dat je paupers treft sws in de grotere steden uiteraard.
 
True maar kansen zijn groot dat je paupers treft sws in de grotere steden uiteraard.

Ja dat wel, ik train in een dorpje en ook daar zijn wel wat paupers (zeker tussen 17:00 en 22:00 uur) alleen heb ik daar geen last van verder. Voordeel als dat soort mensen alleen hardcore op de apparaten zitten en ik niet :roflol:
 
Ja dat wel, ik train in een dorpje en ook daar zijn wel wat paupers (zeker tussen 17:00 en 22:00 uur) alleen heb ik daar geen last van verder. Voordeel als dat soort mensen alleen hardcore op de apparaten zitten en ik niet :roflol:

Haha lekker dan. Gaan ze calorietekort-ragen op de pecdec enzo mekaar aanstaren kijk mij stoer zijn wat kijk je. Chickenwings
 
Nou nou nou nou

Ik train ook bij een basic fit en die is gewoon goed :o Een basic fit (en een fit for free ook) kan echt enorm verschillen per locatie.

Misschien dat de kwaliteit van de toestellen verschilt, wat betreft drukte kan je kiezen uit heel druk, nog drukker en drukst. Dan kan natuurlijk nooit lekker trainen zijn daar, tenzij je graag bekeken wordt.
 
Ja dat wel, ik train in een dorpje en ook daar zijn wel wat paupers (zeker tussen 17:00 en 22:00 uur) alleen heb ik daar geen last van verder. Voordeel als dat soort mensen alleen hardcore op de apparaten zitten en ik niet :roflol:
Ik wis tniet dat jij trainde... je bent 24/7 hier te vinden...
 
Ik wis tniet dat jij trainde... je bent 24/7 hier te vinden...

Als ik hier 24/7 te vinden ben volgens jou, dan jij ook, aangezien jij het zo goed weet te vertellen.
Misschien eens mijn logje openen, dan zie je dat ik train.

---------- Toegevoegd om 16:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Misschien dat de kwaliteit van de toestellen verschilt, wat betreft drukte kan je kiezen uit heel druk, nog drukker en drukst. Dan kan natuurlijk nooit lekker trainen zijn daar, tenzij je graag bekeken wordt.

Alles verschilt wel, van medewerkers tot toestellen ed. Als ik train dan is het vaak wel redelijk druk, maar ik kan genoeg doen, nooit lang wachten of zo.
 
Wat het personeel dus eigenlijk zegt is: ''wij vinden ons gemak belangrijker dan jullie training!''
 
Fuck off man spamhoer. Basic Fit is schijt. Wat verwacht je nou van die goedkope klote gyms. Je moet gewoon niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Heb er meer voor over dan 20 eu per maand dan kom je die paupertjes niet eens tegen.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------



Drop dead now!

:lol:
 
Fuck off man spamhoer. Basic Fit is schijt. Wat verwacht je nou van die goedkope klote gyms. Je moet gewoon niet denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Heb er meer voor over dan 20 eu per maand dan kom je die paupertjes niet eens tegen.

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------



Drop dead now!

Ach, in duurdere gyms kom je weer ander soort dwazen tegen.
 
Ach, in duurdere gyms kom je weer ander soort dwazen tegen.

Ik ga naar sportoase en da's zo'n 48 euro per maand voor fitness & zwemmen. Topkwaliteit, opgeleide begeleiders met elk hun specialiteit (van triathlon tot bodybuilding) + komen amper dwazen. Meeste zijn daar echt serieus bezig.
 
48 euro per maand voor alleen maar goede begeleiders is het al waard imo
zwembad/sauna zou ook wel mooi zijn
 
aan de grond vast gemaakt omdat anders troep?


62347907.jpg


wats next, plates aan de barbell vastlassen omdat anders troep?
 
Ik ga naar sportoase en da's zo'n 48 euro per maand voor fitness & zwemmen. Topkwaliteit, opgeleide begeleiders met elk hun specialiteit (van triathlon tot bodybuilding) + komen amper dwazen. Meeste zijn daar echt serieus bezig.

De meeste fitness clubs die duurder zijn hebben opgeleid personeel. Hiervan weten de meesten geen ruk van training en zeker niet van bodybuilding.
 
Back
Naar boven