Fitness Seller

Te weinig eiwitten tijdens cutten? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee, maar yeremy heeft zeker een punt dat frequent trainen zeker invloed kan hebben op in welke mate meal frequency spiermassa afbreekt of juist niet; sedentaire personen zullen minder baat hebben bij een constante aminozuur aanvoer

Ik denk dat zij daar wel degelijk rekening mee hebben gehouden, aangezien ze 327 onderzoeken hebben onderzocht, daarbij ga ik er stiekem vanuit (misschien verkeerd van mij) aangezien het toch bekende namen zijn in de krachtsport (voor degene die een beetje artikelen lezen).
 
Heb je relevante en representatieve onderzoeken die dat aantonen?
Ik ken erg weinig of geen grote jongens die die mening delen, wel schrieltjes die die mening delen.

Dit ja. Het is maar goed ook dat iedereen dit tegen elkaar blijft zeggen anders zou iedereen zo groot zijn :)

Ook altijd leuk om te zien dat diegene die wel wat bereikt hebben binnen deze sport wel consistent zijn:

"Eat your protein. Eat your fats The greatest mistake of my life was listening to the high carb nonsense of the Seventies and Eighties. It is nearly impossible to recover, not to mention grow and improve, on a high carb diet. You need protein and fat to recover, grow and improve. Ignoring this advice will be very detrimental to your lifting career. Don’t make my mistake! The Bulgarians are reported to get half their calories from fat, the Romanians discovered that ultra-high protein diets increased muscle mass (no surprise) and lifting ability. I favor the The Meat, Leaves and Berries Diet , but there are many other variations."

http://danjohn.net/the-ten-commandments-of-recovery/


Imo zit er ook echt geen limiet op de hoeveelheid eiwitten die je moet eten, gewoon volstouwen :)

Van de week ook al zo'n soort topic. Het lijkt wel of elk jaar het wiel opnieuw uitgevonden wordt hier op dbb.. Dat ging ook over slaap enzo (dat 6,5-7 uur genoeg zou zijn, niet dus): "The Cuban lifters sleep nine hours every night, PLUS a three hour nap! ", zie hetzelfde artikel.
 
Dit ja. Het is maar goed ook dat iedereen dit tegen elkaar blijft zeggen anders zou iedereen zo groot zijn :)

Ook altijd leuk om te zien dat diegene die wel wat bereikt hebben binnen deze sport wel consistent zijn:

"Eat your protein. Eat your fats The greatest mistake of my life was listening to the high carb nonsense of the Seventies and Eighties. It is nearly impossible to recover, not to mention grow and improve, on a high carb diet. You need protein and fat to recover, grow and improve. Ignoring this advice will be very detrimental to your lifting career. Don’t make my mistake! The Bulgarians are reported to get half their calories from fat, the Romanians discovered that ultra-high protein diets increased muscle mass (no surprise) and lifting ability. I favor the The Meat, Leaves and Berries Diet , but there are many other variations."

http://danjohn.net/the-ten-commandments-of-recovery/


Imo zit er ook echt geen limiet op de hoeveelheid eiwitten die je moet eten, gewoon volstouwen :)

Van de week ook al zo'n soort topic. Het lijkt wel of elk jaar het wiel opnieuw uitgevonden wordt hier op dbb.. Dat ging ook over slaap enzo (dat 6,5-7 uur genoeg zou zijn, niet dus): "The Cuban lifters sleep nine hours every night, PLUS a three hour nap! ", zie hetzelfde artikel.

Ja maar George Farah zegt van wel.. :eek:
 
Ik heb zelf nog geen onderzoek langs zien komen waarin grote bodybuilders die rustig in 1 spiergroep 15kilo spiervezels beschadigen onderzocht zijn met of de intake van eiwitten of IF of anderzins.

Over het algemeen zijn onderzoeken mbt sporters gedaan met gemiddelde fitnessers en voor eiwitsynthese heel af en toe eens wat krachtsporters die dan een oefening moesten doen, maar nog steeds geen hele training en zich kapot trainen.

De intensiever trainende bodybuilder heeft gewoon veel meer aanvoer nodig dan de doelloos maar wat bewegende fitnesser die meer voor de gezelligheid komt.
Dat is bijvoorbeeld waarom je al niet kan zeggen dat 1 gram of 1,5 gram eiwit altijd maar voldoende is.
Ook de meer stabiele aanvoer van diverse voedingstoffen kan vrij nauw kijken. Voor de gemiddelde prutser misschien niet, maar voor de serieuze builder met een veel grotere behoefte wel. Dus daarom kan je niet zomaar roepen dat IF dezelfde resultaten geeft als mealtiming met 6 maaltijden.
Je kan een gemiddelde gezinsauto ook niet vergelijken met een snelle DTM sportauto.

Dat en nog meer flauwekul moesten we nu maar eens van af stappen, zeker op een forum als DBB.
Dus ook dat gedoe over of dat elke calorie hetzelfde is en het droog moeten worden met een absoluut flink te kort aan voeding of moeten groeien met een absoluut groot overschot aan voeding.

Er zijn teveel jongens die vet worden op 2500cal slechte voeding maar droog worden op 3500cal met goede voeding.
Er is geen generaal absoluut om diverse doelen te bereiken.
 
Ik heb zelf nog geen onderzoek langs zien komen waarin grote bodybuilders die rustig in 1 spiergroep 15kilo spiervezels beschadigen onderzocht zijn met of de intake van eiwitten of IF of anderzins. Over het algemeen zijn onderzoeken mbt sporters gedaan met gemiddelde fitnessers en voor eiwitsynthese heel af en toe eens wat krachtsporters die dan een oefening moesten doen, maar nog steeds geen hele training en zich kapot trainen. De intensiever trainende bodybuilder heeft gewoon veel meer aanvoer nodig dan de doelloos maar wat bewegende fitnesser die meer voor de gezelligheid komt. Dat is bijvoorbeeld waarom je al niet kan zeggen dat 1 gram of 1,5 gram eiwit altijd maar voldoende is. Ook de meer stabiele aanvoer van diverse voedingstoffen kan vrij nauw kijken. Voor de gemiddelde prutser misschien niet, maar voor de serieuze builder met een veel grotere behoefte wel. Dus daarom kan je niet zomaar roepen dat IF dezelfde resultaten geeft als mealtiming met 6 maaltijden. Je kan een gemiddelde gezinsauto ook niet vergelijken met een snelle DTM sportauto. Dat en nog meer flauwekul moesten we nu maar eens van af stappen, zeker op een forum als DBB. Dus ook dat gedoe over of dat elke calorie hetzelfde is en het droog moeten worden met een absoluut flink te kort aan voeding of moeten groeien met een absoluut groot overschot aan voeding. Er zijn teveel jongens die vet worden op 2500cal slechte voeding maar droog worden op 3500cal met goede voeding. Er is geen generaal absoluut om diverse doelen te bereiken.

LoL @ vetgedrukte!

Als ik zoveel test, tren, mast, primo, para, dBol etc. zou spuiten, zou ik mij ook zorgen maken elke paar uur om eiwitten. Het is niet op natuurlijke manier opgebouwd, eerste beste kans en het wordt afgebroken beetje bij beetje.
 
dit moet toch wel een troll account zijn :roflol::roflol:
 
dit moet toch wel een troll account zijn :roflol::roflol:

Ik hoop het..echt, ik hoop het zo erg :roflol:
Zulke mensen halen het niveau van de serieuze topics erg naar beneden namelijk
 
Ik denk het niet pleurtje! Die gast meent het, kom ze steeds vaker tegen, ze horen iets van een of andere volgejuiste BBer en jah.......hij is groot, hij weet war ie het over heeft.
@fuckLogic
 
Pas je op dat je niet ziek wordt yeremy, is vast koud daar helemaal boven..
dunning-kruger-effect.png
 
LoL @ vetgedrukte!

Als ik zoveel test, tren, mast, primo, para, dBol etc. zou spuiten, zou ik mij ook zorgen maken elke paar uur om eiwitten. Het is niet op natuurlijke manier opgebouwd, eerste beste kans en het wordt afgebroken beetje bij beetje.

En natuurlijk moet er dan iemand beginnen over AAS.
Maar leuk dat je dan ook eiwitspaarders/beschermers opnoemt, waarmee je dus ook in theorie met minder eiwitten toe kan dan iemand die die middelen niet zou gebruiken.

Een goede gebruiker groeit al beter op minder. Minder training, minder voeding, minder rust.

Dus verhaal van je gaat niet op.
 
En natuurlijk moet er dan iemand beginnen over AAS.
Maar leuk dat je dan ook eiwitspaarders/beschermers opnoemt, waarmee je dus ook in theorie met minder eiwitten toe kan dan iemand die die middelen niet zou gebruiken.

Een goede gebruiker groeit al beter op minder. Minder training, minder voeding, minder rust.

Dus verhaal van je gaat niet op.

Oh, ik dacht dat een goede gebruiker juist meer eiwit nodig had en juist harder moet trainen.
Maar jij zal het wel weer beter weten :D
 
Oh ja....en daarom zitten al die "goede" gebruikers altijd op 300g eiwitten of meer, makes sence!
 
Pas je op dat je niet ziek wordt yeremy, is vast koud daar helemaal boven..

When it comes to discovering objective reality, it doesn't matter what you or I "believe," it only matters what you or I can prove. If you can't show it, then you don't actually know it.


wel mooie sig, zou je wat mee kunnen doen.
 
wel mooie sig, zou je wat mee kunnen doen.

Grappig dat jij het quote, ik heb namelijk nog steeds geen onderbouwing gelezen van je over de pasta in het andere topic.
Dus zolang je het niet kunt laten zien, weet je het gewoon niet.
 
Oh, ik dacht dat een goede gebruiker juist meer eiwit nodig had en juist harder moet trainen.
Maar jij zal het wel weer beter weten :D

leg uit, waarom zou een gebruiker dan meer eiwit nodig hebben en harder moeten trainen?


Ik draai het liever om. Een gebruiker zou harder moeten trainen en daarom meer eiwitten nodig moeten hebben.
Het is zinloos te trainen als een krant en je dan vol te spuiten en te vreten(aan eiwit en andere voeding)een knappe fysiek komt er toch niet uit.
 
leg uit, waarom zou een gebruiker dan meer eiwit nodig hebben en harder moeten trainen?


Ik draai het liever om.Een gebruiker zou harder moeten trainen en daarom meer eiwitten nodig moeten hebben.
Het is zinloos te trainen als een krant en je dan vol te spuiten en te vreten(aan eiwit en andere voeding)een knappe fysiek komt er toch niet uit.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Grappig dat jij het quote, ik heb namelijk nog steeds geen onderbouwing gelezen van je over de pasta in het andere topic.
Dus zolang je het niet kunt laten zien, weet je het gewoon niet.

Waarom zou ik het uitleggen als jij het beter weet?
Jij weet het beter dus onderbouw en weerleg.

Zoals jij er nu voor staat is bijvoorbeeld elke eiwit hetzelfde dus als ik een eiwitbrouwseltje uit een slang melk dan geen probleem voor jou denk ik. Eiwit is immers eiwit. Of een lekker stukje kogelvis. of bepaalde groentes.... lijkt me geen probleem als toch alles hetzelfde is en doet. Toch?

Dus weerleg mijn bewering waar je het niet mee eens bent met een knappe onderbouwing. Of neem het slokje slangen eiwit.
 
En natuurlijk moet er dan iemand beginnen over AAS.
Maar leuk dat je dan ook eiwitspaarders/beschermers opnoemt, waarmee je dus ook in theorie met minder eiwitten toe kan dan iemand die die middelen niet zou gebruiken.

Een goede gebruiker groeit al beter op minder. Minder training, minder voeding, minder rust.

Dus verhaal van je gaat niet op.
Moet je mij die theorie toch eens uitleggen. Veel van de aminozuren die vrijkomen bij de proteolyse worden ook weer gebruikt voor regulerende processen van de eiwitsynthese en uiteraard de synthese ansich; bij een remming van de proteolyse (i.e. 'eiwitsparend') zou je dus een grotere aanvoer van aminozuren nodig hebben voor eenzelfde stimulatie van diezelfde regulerende processen.

---------- Toegevoegd om 01:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

Ik heb zelf nog geen onderzoek langs zien komen waarin grote bodybuilders die rustig in 1 spiergroep 15kilo spiervezels beschadigen onderzocht zijn met of de intake van eiwitten of IF of anderzins.
15 kilo spiervezels beschadigen? Wat is dit nou weer voor een rare zin. Steek lekker een mes in je biceps oid.

Over het algemeen zijn onderzoeken mbt sporters gedaan met gemiddelde fitnessers en voor eiwitsynthese heel af en toe eens wat krachtsporters die dan een oefening moesten doen, maar nog steeds geen hele training en zich kapot trainen.
Er zijn genoeg onderzoeken gedaan met een representatieve sample, dat er meer onderzoeken zijn gedaan met ongetrainde personen doet daar niets aan af.

De intensiever trainende bodybuilder heeft gewoon veel meer aanvoer nodig dan de doelloos maar wat bewegende fitnesser die meer voor de gezelligheid komt.
Dat is bijvoorbeeld waarom je al niet kan zeggen dat 1 gram of 1,5 gram eiwit altijd maar voldoende is.
Niemand hier heeft het over 1 of 1,5 gram eiwit. De consensus hier ligt wat hoger dan dat.

Ook de meer stabiele aanvoer van diverse voedingstoffen kan vrij nauw kijken. Voor de gemiddelde prutser misschien niet, maar voor de serieuze builder met een veel grotere behoefte wel. Dus daarom kan je niet zomaar roepen dat IF dezelfde resultaten geeft als mealtiming met 6 maaltijden.
En niemand doet dat hier ook. Desalniettemin zijn de effecten van mealtiming gering.

Je kan een gemiddelde gezinsauto ook niet vergelijken met een snelle DTM sportauto.
Leuke one-liner.

Dat en nog meer flauwekul moesten we nu maar eens van af stappen, zeker op een forum als DBB.
Dus ook dat gedoe over of dat elke calorie hetzelfde is en het droog moeten worden met een absoluut flink te kort aan voeding of moeten groeien met een absoluut groot overschot aan voeding.
We moeten inderdaad van flauwekul afstappen.

Er zijn teveel jongens die vet worden op 2500cal slechte voeding maar droog worden op 3500cal met goede voeding.
Er is geen generaal absoluut om diverse doelen te bereiken.
Had je niet net gezegd dat we van flauwekul moesten afstappen :rolleyes:?

als je spieren gemaakt zijn van suiker misschien wel. Maar verwacht dat ook jouw spieren en weefsel is opgebouwd uit proteïne/calcium structuren ipv suikers.
Dis guy :roflol:!!

Zit nu meer posts te lezen, ik hoop echt van harte dat dit een troll is.
 
Laatst bewerkt:
motherfucking calcium structuren bro

drink je melk of verlies al je spiermassa
 
Back
Naar boven