XXL Nutrition

Bloed in spuit

Bezoekers in dit topic

jsfit

Cool Novice
Lid geworden
5 mei 2015
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
Toen ik de naald optrok toen die erin zat kwam er alleen lucht uit. Toen ik bijna alles erin had kwam er opeens een beetje bloed in de naald. Is dit erg? En hoe kan dat?
 
Niet erg, gebeurd gewoon als jij alles hebt gezet en nog ff doordrukt op die spuit dan zuigt de spuit weer een klein beetje naar binnen waar ook wat bloed bij kan zitten.
 
Niet erg, gebeurd gewoon als jij alles hebt gezet en nog ff doordrukt op die spuit dan zuigt de spuit weer een klein beetje naar binnen waar ook wat bloed bij kan zitten.

Dit.

Heb het ook wel eens, geen probleem!
 
Niet erg, heb eergisteren 2ml tren in rechterbeen geinjecteerd toen ik spuit eruit haalde spuite er zeker 4-5cc bloed uit, nu is er een soort blauwe plekje daar. Is ook niet erg.
 
Niet erg, gebeurd gewoon als jij alles hebt gezet en nog ff doordrukt op die spuit dan zuigt de spuit weer een klein beetje naar binnen waar ook wat bloed bij kan zitten.

Dit.

Heb het ook wel eens, geen probleem!

Niet erg, heb eergisteren 2ml tren in rechterbeen geinjecteerd toen ik spuit eruit haalde spuite er zeker 4-5cc bloed uit, nu is er een soort blauwe plekje daar. Is ook niet erg.




Okee top dank jullie wel! Dan weet ik dat voor de volgende keer
 
Okee top dank jullie wel! Dan weet ik dat voor de volgende keer

hebben we denk ik allemaal wel, we willen geen druppel verspillen en idd ff lekker doordrukke om er alles in te krijgen dan zuig je wat blood mee terug, maar zolang het rood kleurt hoef je je geen zorgen te maken:p
 
Niet erg, heb eergisteren 2ml tren in rechterbeen geinjecteerd toen ik spuit eruit haalde spuite er zeker 4-5cc bloed uit, nu is er een soort blauwe plekje daar. Is ook niet erg.
heb het ook meestal in men linker been altijd wel iets daar,

als je aspireert en er wat bloed in komt dan zet je hem ergens anders en inject het toch gewoon of gooien sommige het weg?ik heb geen idee hiervan :P nog nooit bloed opgetrokken
 
heb het ook meestal in men linker been altijd wel iets daar, als je aspireert en er wat bloed in komt dan zet je hem ergens anders en inject het toch gewoon of gooien sommige het weg?ik heb geen idee hiervan :P nog nooit bloed opgetrokken

kun je gewoon overnieuw zetten met bloed
 
Back
Naar boven