XXL Nutrition

20kg cut van 10 weken. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

IRONJEFF

Novice
Lid geworden
21 mei 2015
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
112kg
Vetpercentage
26%
Goedegainday allemaal!:cool: Dit is mijn eerste post op DBF en hoogstwaarschijnlijk niet mijn laatste. Mijn doel is zoals jullie hierboven kunnen zien 20kg aan gewicht (zoveel mogelijk vet) te verliezen in tien weken. Lijkt mij niet al te moeilijk ook al vinden veel mensen het te snel. Ik zit nu in mijn derde week en ben namelijk 6,5kilo afgevallen, waarvan ook veel vocht. Ik eet rond de 1200-1400kcals per dag (aanvankelijk van mijn suikerwaardes). Daarbij zit ik aan de 150 gram eiwitten, 20 gram goede vetten (vooral bestaande uit ongezoute amandelen) en +-20 gram carbs (stuk fruit voor het trainen). Bij dit energieloze dieetje neem ik de volgende supplementen: Animal Cuts (2packs per dag), CLA (3g/pd), Green Coffee Extract(1,5g/pd), Vit A-Z, Vit B100 Complex. Af en toe gooi ik er een Whey 100% Gold Standard shakey erdoorheen. Daarbovenop zip ik hele dagen Animal Juiced Aminos tegen spierverlies. Natuurlijk zijn de maaltijden goed geportioneerd en eet ik 4-6x per dag, verschilt per dag ivm school en stage. Ik train ongeveer 5-6x per week waarvan 5x krachttraining (4x20 bij meeste oefeningen) waarna 4x een uur cardio volgt (incline treadmill, crosstrainer etc.) elke keer een ander programma (bijv. HIT progamma voor een uur) waarbij mijn hartslag tot de 140 zit en nooit boven de 150 aan het einde van het uurtje (don’t lose to much muscle!). En een dag in de week hou ik gewoon een cardio dag. Ik fiets ook twee keer een half uur 5x in de week daarbovenop (fiets zonder versnellingen). Ik hoop bij deze nog extra tips te krijgen of informatie wat ik beter kan/zou moeten doen. Bedankt voor het lezen allemaal! :)
 
tja don't lose too much muscle .... je verliest sowieso nu heel veel muscle met zo weinig voeding en zeker met ook nog eens een uur cardio.
Maar je zal uiteindelijk wel bij je doel komen van 20 kilo lichter. Of het verstandig is om zo te doen...... nee denk het niet.
Als je eenmaal je doel bereikt hebt en daarna wel weer goed gaat eten en krachttraining doen kan het wel weer goed komen en goed blijven maar ....dan nog.
Ik zou het dus zelf iets anders aanpakken.
 
lijkt mij een beetje TE dit makker. dit wordt moeilijk vol te houden met zo veel onder onderhoud te eten plus tig keer cardio.
 
RIP in pieces IRONJEFF
 
lijkt me wel te doen, als je veel vet hebt lijdt je weinig honger althans dat was bij mij het geval, het enige wat je nodig hebt is een ijzersterke motivatie.
Succes!
 
lijkt me wel te doen, als je veel vet hebt lijdt je weinig honger althans dat was bij mij het geval, het enige wat je nodig hebt is een ijzersterke motivatie.
Succes!

Bedankt man!
 
112kg en dan zo weinig eten? En al die supps die je niet eens nodig hebt? Dafuq zeg :roflol:
 
112kg en dan zo weinig eten? En al die supps die je niet eens nodig hebt? Dafuq zeg :roflol:
Met mijn eten zo gelimiteerd dragen die supps echt goed bij het behouden van een goed metabolisme
 
112kg en dan zo weinig eten? En al die supps die je niet eens nodig hebt? Dafuq zeg :roflol:

Hij valt af en als hij zo verder gaat haalt hij ook zen doel,is het optimaal ? Nee maar het werkt wel
 
4x20? Je moet laag volume doen en hoge intensiteit ipv hoog volume lage intensiteit. Je moet veel hoger in je eiwitten gaan zitten. Ik zit rond 180-200g elke dag en weer 73.

Maar eigenlijk wat de rest zegt. Je gaat veels te snel man.
 
150 eiwit 20 gram vet en 20 gram carbs is 860 kcals.
 
Veel succes met je doel. Je gaat sws spier verliezen btw :) En daarbij before/after pics zijn leuk. Veel succes met je 10wk challange!
 
Veel succes met je doel. Je gaat sws spier verliezen btw :) En daarbij before/after pics zijn leuk. Veel succes met je 10wk challange!

Zal ik posten als ik finished ben! (:
 
4x20? Je moet laag volume doen en hoge intensiteit ipv hoog volume lage intensiteit. Je moet veel hoger in je eiwitten gaan zitten. Ik zit rond 180-200g elke dag en weer 73.

Maar eigenlijk wat de rest zegt. Je gaat veels te snel man.

Hoog volume betekent niet dat het ook laag intensief is natuurlijk. Maar voor zijn doel kan het wel.
 
Back
Naar boven