MuscleMeat

Walden Farms (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

totalscream

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
589
Waardering
26
Hoe slecht kunnen de walden farms producten zijn in de cut? Ik gebruik atm bijna een flesje pancake syrup per dag, kan het echt overal op gebruiken.. Maar ik geloof niet dat het echt kcal vrij is..
Wat is jullie mening hierover?

Gelieve enkel ontopic te blijven over smaken valt niet te discussiëren..
 
Mijn mening is dat het wel kcal bevat maar dat het per x aantal gram/ml onder de x aantal kcal zit waardoor ze in Amerika (geloof dat het daar vandaan komt) het 0 kcal mogen maken.
Maar dat is enkel wat ik denk.
 
Mijn mening is dat het wel kcal bevat maar dat het per x aantal gram/ml onder de x aantal kcal zit waardoor ze in Amerika (geloof dat het daar vandaan komt) het 0 kcal mogen maken.
Maar dat is enkel wat ik denk.

Ja is gewoon zo

Denk dat je online wek de voedingswaarde en kcal vind
 
:eek:Een heel flesje per dag?
 
Een hele fles!? Ik gebruik af en toe een paar gram dat kan geen kwaad.
 
Dan gaat het met de rest van je cut dieet vast goed.

Wat heeft dit nou te zien met de rest van mijn dieet? Ik weeg alles tot op de gram af, dusja de rest van mijn dieet gaat vrij goed. Toch bedankt voor de toegevoegde waarde.
 
De pancake syrup bevat 5 kcal per 100 gram.
Exacte voedingswaarden en ingrediënten:
[Link niet meer beschikbaar]

Rest van de producten:
[Link niet meer beschikbaar]

Omdat het <5 kcal per serving bevat, mag het in Amerika als 0 kcal gedeclareerd worden.
 
Wat heeft dit nou te zien met de rest van mijn dieet? Ik weeg alles tot op de gram af, dusja de rest van mijn dieet gaat vrij goed. Toch bedankt voor de toegevoegde waarde.

Een hele fles per dag kan niet gezond zijn man ^^
 
Het is inderdaad perserving heel laag. Tijd om een andere verslaving te zoeken, water drinken misschien een optie?
 
Ieder zijn ding hè.
 
Hoe groot is zo'n fles dan? Ken het product niet, maar als het gewoon een saus is die overal op kan is dat nog niet zo raar toch? (Als het een klein flesje is), ik kan ook makkelijk 200 ML aan ketchup op een dag consumeren als ik 't overal bij knal..
 
Hoe groot is zo'n fles dan? Ken het product niet, maar als het gewoon een saus is die overal op kan is dat nog niet zo raar toch? (Als het een klein flesje is), ik kan ook makkelijk 200 ML aan ketchup op een dag consumeren als ik 't overal bij knal..

355 ml is 1 flesje.
 
De pancake syrup bevat 5 kcal per 100 gram.
Exacte voedingswaarden en ingrediënten:
[Link niet meer beschikbaar]

Rest van de producten:
[Link niet meer beschikbaar]

Omdat het <5 kcal per serving bevat, mag het in Amerika als 0 kcal gedeclareerd worden.
Thanks man!

Een hele fles per dag kan niet gezond zijn man ^^
Hoezo niet? Door het hogere zout gehalte?
Het is inderdaad perserving heel laag. Tijd om een andere verslaving te zoeken, water drinken misschien een optie?
Water drink ik al genoeg. Minimum 2,5l op mijn dag

Idd, maar probeer ze altijd per 3,5eu te kopen bij bodyenfit

Hoe groot is zo'n fles dan? Ken het product niet, maar als het gewoon een saus is die overal op kan is dat nog niet zo raar toch? (Als het een klein flesje is), ik kan ook makkelijk 200 ML aan ketchup op een dag consumeren als ik 't overal bij knal..
Kan voor mij idd overal op. Is 355ml per flesje en giet rap leeg. Ik at vroeger ook al ketchup echt overal maar die kcals lopen te hoog op in de cut

355 ml is 1 flesje.

Idd
 
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar als het 5 kcal per 100 ml bevat dan kan je dit gewoon meerekenen in je voedingsschema.

Waar is zo'n product van gemaakt overigens? Weet niet of het wel allemaal goed is als je ruimschoots over de aanbevolen servings gaat en een fles per dag gebruikt.
 
Ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar als het 5 kcal per 100 ml bevat dan kan je dit gewoon meerekenen in je voedingsschema.

Waar is zo'n product van gemaakt overigens? Weet niet of het wel allemaal goed is als je ruimschoots over de aanbevolen servings gaat en een fles per dag gebruikt.

TRIPLE FILTERED PURIFIED WATER, CARAMEL FLAVORING, CARAMEL COLOR, NATURAL
FLAVORS, VANILLA, SUCRALOSE (SPLENDA), FOOD COLOR, SALT, POTASSIUM SORBATE

Zoals te vinden op de eerder gelinkte website.
 
Back
Naar boven