AndroidHealthClinic

Mannen gezocht voor (bioscoop)Film opnames in Utrecht

Bezoekers in dit topic

AMpictures

Novice
Lid geworden
21 mei 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
CASTING CALL voor de film FASHION CHICKS!

Ik zoek 20 mannen (fit, gespierd, atletisch) die aanstaande zaterdag 23 mei (van ongeveer 10 tot max 17.00) in Utrecht een prominente bijdrage willen leveren aan onze nieuwe bioscoopfilm.

In het kader van de film, zullen jullie in mooi ondergoed/boxershort een RUN houden tussen het winkelend publiek. Show your body!

Natuurlijk is de dag volledig verzorgd maar er is geen vergoeding beschikbaar. Je komt wel 100% zeker in de film die vanaf 2 december 2015 in ongeveer 100 Nederlandse bioscopen zal gaan draaien.

In de film spelen vele (ex) soapsterren zoals Victoria Koblenko, Liza Sips, Pip Pellens en Robin Martens:

http://www.nu.nl/film/4041235/victoria-koblenko-en-liza-sips-in-fashion-chicks.html
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/entertainment/pip-pellens-en-robin-martens-komedie

Stuur even je naam, telefoonnummer en een foto van jezelf naar casting@am-pictures.nl
 
Ik moet zaterdag ineens in Utrecht zijn.
 
Jammer dat je hier gay voor moet zijn :(
 
het word zaterdag maar 16 graden
 
mmmm victoria koblenko mmmmmm


mmmmmmm

mmmmmmmmm


no thnx phaggot
 
Balen dat ik moet werken tot 11 zaterdag :(
 
Balen dat ik moet werken tot 11 zaterdag :(
Tot 11.00 of tot 23.00? Want iets later mag ook hoor!

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Jammer dat je hier gay voor moet zijn :(
Want?

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

het word zaterdag maar 16 graden
Ik dacht hier echte mannen te vinden...
 
Uiteraard geen vergoeding.
 
Een avondje met Victoria Koblenko lijkt me een prima vergoeding.

Als meerdere dbb'rs meedoen, in voor een gangbang met victoria
 
Want?

Gay as fuck in ondergoed een modeshow lopen.
 
Voor een 'avondje' met Victoria Koblenko, Liza Sips, Robin Martens en Pip Pellens is een vergoeding niet nodig.
 
Geen vergoeding weer :roflol:
Paupers
 
Voor 200 euro stauw ik wel een sok in mn onderhose en dan kom ik wel
 
heb je mij wel is zien rennnen denk het niet moteriek van een nijlpaard
 
Back
Naar boven