XXL Nutrition

Basic Fit voor iedereen!

Bezoekers in dit topic

Soms investeer ik 2 minuten om alle dumbbells weer op hun plaats te leggen voordat ik ga trainen. Het hele uur daarna hoef je niet meer te zoeken naar dumbbells. Loop niet te klagen over paupers, maar doe er wat aan. Kom op nou!
 
Basic fit die ik soms bezoek is top!!
Alles heb je daar, te veel om op te noemen.
 
Soms investeer ik 2 minuten om alle dumbbells weer op hun plaats te leggen voordat ik ga trainen. Het hele uur daarna hoef je niet meer te zoeken naar dumbbells. Loop niet te klagen over paupers, maar doe er wat aan. Kom op nou!

Hier leuk analogietje van jou denkwijze: Laten we dan ook al die kansen-pauperlui die hierheen komen uit africa gewoon maar opvangen. Wij verzorgen die ze wel want ze zijn te stom om zelf iets te presteren. Niet klagen over paupers, doe er wat aan. Kom op nou!
 
Hier leuk analogietje van jou denkwijze: Laten we dan ook al die kansen-pauperlui die hierheen komen uit africa gewoon maar opvangen. Wij verzorgen die ze wel want ze zijn te stom om zelf iets te presteren. Niet klagen over paupers, doe er wat aan. Kom op nou!

Not sure if srs...

En verder als je gewoon ziet dat mensen echt onnodig de boel verkeerd wegleggen (30kg plekkies zijn vrij maar leggen het gewoon ergens bij 14 neer) kan je het ook gewoon even vriendelijk aangeven dat het wel fraai zou zijn als ze beetje de boel op orde houden. Of gewoon Alpha as Fuck zeggen dat ze het even daar mogen terugleggen. :cool:
 
Not sure if srs...

En verder als je gewoon ziet dat mensen echt onnodig de boel verkeerd wegleggen (30kg plekkies zijn vrij maar leggen het gewoon ergens bij 14 neer) kan je het ook gewoon even vriendelijk aangeven dat het wel fraai zou zijn als ze beetje de boel op orde houden. Of gewoon Alpha as Fuck zeggen dat ze het even daar mogen terugleggen. :cool:

Dat kun je doen ja. Maar moet je de heletijd cop willen spelen? Bij mijn gym houden medewerkers constant de boel op orde alsof je in een restaurant zit. Ik ruim altijd mijn eigen shit op maar wil niet voor andermans skijt opdraaien.
 
In mijn gym ligt alles altijd overal..tenzij je om 8 uur smorgens komt, heerlijk...
 
24 uur per dag op dinsdag, woensdag en donderdag. Ze noemen het zelf ''24 uur'' omdat het anders te langdradig is :roflol:
Wat ik wel logisch vind, anders staat er naast een vestiging ''van maandag 7:00 uur tot vrijdag 22:30 uur geopend en in het weekend van 9:00 uur tot 16:00 uur geopend'' en nu staat er ''24 uur'' en mensen die een klein beetje hersenen hebben die kijken bij openingstijden wat 24 uur inhoud en wat andere openingstijden zijn.

Als een vestiging claimt 24/7 open te zijn dan moet je er toch wel vanuit kunnen gaan dat ze daadwerkelijk 24/7 open zijn.
 
Hahaha vette verhalen :D
 
Als een vestiging claimt 24/7 open te zijn dan moet je er toch wel vanuit kunnen gaan dat ze daadwerkelijk 24/7 open zijn.

Ze claimen waarschijnlijk niet 24/7 open te zijn, ze claimen 24 uur open te zijn.
Anders moet je dat tegen ze zeggen als ze wel 24/7 zeggen.
 
Er zijn heel wat vestigingen die 24/4 open zijn. Alleen in Zoetermeer 24/7.
 
Basic Fit Spijkenisse:

+ genoeg apparaten
+ genoeg free weight
+ vloer met van die rubber tegels in de free weight zone (ik smijt niet met gewichten maar mocht ik per ongeluk toch een keer iets te enthousiast zijn dan maakt het niet zo'n herrie)
+ dames, van alle leeftijden (zonder de dames zou ik er nog steeds heen gaan, maar mooi uitzicht is altijd +++)

- doordeweeks onmogelijk om te sporten tussen +/- 17:30 - 21:00 (DRUK!)
- veel stoere mooiboys met ladingen bro-science die alleen abs/biceps trainen (maarja, waar heb je ze niet)
- misschien voor de extreme lifters niet genoeg zwaar hardcore materiaal, maar zo'n beest ben ik nog niet
 
lijkt mij leuk om fotos of films gemaakt in verschillende basicfit sportscholen te zien
 
lijkt mij leuk om fotos of films gemaakt in verschillende basicfit sportscholen te zien

Als je bekent bent met het bedrijf Monkey town. Dan ken je Basic fit Purmerend; Veel "kinderen" die op de toestellen spelen zonder toezicht van hun ouders! En na het "spelen" lekker een patatje eten. :fries:

Moet er wel bij vermelden dat er een aantal serieuze mensen trainen, zowel vrouwen als heren.
 
Als je bekent bent met het bedrijf Monkey town. Dan ken je Basic fit Purmerend; Veel "kinderen" die op de toestellen spelen zonder toezicht van hun ouders! En na het "spelen" lekker een patatje eten. :fries:

Moet er wel bij vermelden dat er een aantal serieuze mensen trainen, zowel vrouwen als heren.


Thanks [emoji12]
 
Als je bekent bent met het bedrijf Monkey town. Dan ken je Basic fit Purmerend; Veel "kinderen" die op de toestellen spelen zonder toezicht van hun ouders! En na het "spelen" lekker een patatje eten. :fries:

Moet er wel bij vermelden dat er een aantal serieuze mensen trainen, zowel vrouwen als heren.

Laat dat nou net de club zijn van een clustermanager die mij een klere kunstje geflikt heeft. Sfeer is daar inderdaad niet echt goed en leidinggevende een achterbakse bitch.
 
Back
Naar boven