Fitness Seller

Te weinig eiwitten tijdens cutten?

Bezoekers in dit topic

Denk je dat ik zelf nooit onderzoeken lees? Ik heb net een boek afgerond waarvoor ik meer dan 400 studies heb gelezen in de afgelopen 2 jaar, en waarin ik naar 362 studies refereer. Daarnaast heb ik ook nog genoeg studies gelezen; circa 1300 full texts in de afgelopen 3 jaar om precies te zijn.

Aan het promoveren? Of voor de lol een boekje schrijven?
 
:roflol: Weer iemand die voor zijn studie wat boekjes heeft gelezen waarbij er raakvlak is met deze sport maar de link verkeerd gelegd wordt. Zelfs mbo sport en bewegen is meer praktisch toepasbaar dan jou studie. Als je het zou weten zou je dat aan je fysiek wel af kunnen lezen (ja ik blijf het herhalen, dat is toch waar we discussie over hebben).

.


hahahaha :roflol:

jij snapt er echt niks van
 
Whut the fuck is this shit?!

Adon1s, zoek eens 'gluconeogenese' op, of voor de gein een biochemical pathway chart.. Soms is het beter om je een beetje meer down to earth te gedragen, als je maar dergelijke kennis bezit.

Als we jouw redenering verder zouden extrapoleren naar andere sporten, zouden de beste voetbaltrainers de maradona's, messi's, zidane's en cruijffs van deze wereld moeten zijn. Wil je een goede wielrenner worden? Luister naar Armstrong en Merckx! Snel lopen? Bolt en gatlin zullen je verder kunnen helpen!

Hoeveel is 1 + 1? Een kleuter geeft als antwoord 2 en einstein (zeg maar wat) geeft als antwoord 3. Oke, vanaf nu is 1 + 1 = 3, want Einstein is de intelligentste van de 2. Het maakt niet uit wat waar is, het enige wat telt is wie het overbrengt!

Met andere woorden, het houdt totaal geen steek wat je allemaal verkondigt.
 
Ja en Galen had beter MBO sport en bewegen kunnen doen dan hadden we hem wel geloofd
 
Aan het promoveren? Of voor de lol een boekje schrijven?

Ik vermoed dat Galen dit gewoon voor de lolz doet :p

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Ja en Galen had beter MBO sport en bewegen kunnen doen dan hadden we hem wel geloofd

Ja eigenlijk... En wat meer moeten trainen zodat hij wat gespierder was!

Je informatie halen uit PubMed of bij lyle mcdonald? Hahahaha, beter bezoek je de trainingslogjes van de sterke mannen hier, daar moet je je wijsheid vandaan halen!
 
Ja en Galen had beter MBO sport en bewegen kunnen doen dan hadden we hem wel geloofd

Precies, wat zeggen die onderzoeken nou
Die onderzoekers weten er toch niets van want ze zijn geen Mr O geweest!!
 
adon1s dacht, kom, ik heb mezelf nog niet genoeg belachelijk gemaakt :roflol:
 
adon1s dacht, kom, ik heb mezelf nog niet genoeg belachelijk gemaakt :roflol:

ja ga jij nu eerst maar eens een mbo afmaken met je studies die niks te maken hebben met dit onderwerp

zeker ook 1x een boek gelezen meen je meteen alles te weten
 
Zit nog ruim onder de 1,8gram per kg lichaamsgewicht, train 5 a 6 keer per week waarbij ik zowel KT doe als wielrennen maar buiten periodes waar ik soms net even teveel zware trainingen uitvoer in een week nooit problemen met herstellen. Verlies geen massa en wordt ook niet langzamer op de fiets. Dit jaar zelfs nog 5 kg massa gewonnen terwijl ik alweer begonnen was met een intensief trainingsprogramma op de fiets.

Mijn doel is niet om een massamonster te worden maar wil wel tijdig hersteld zijn na een training omdat ik anders mijn programma niet kan blijven volgen en progressie maken.

Overigens is dan ook nog eens 95% van mijn eiwitbronnen plantaardig van aard, buiten eieren en sporadisch wat kaas.

Meer is niet altijd beter. Er is een adequate inname en bijna alles daarboven is gewoon verspilling. Of zou een lichaam opeens efficiënter worden in eiwitsynthese omdat je meer aanvoert?
 
Zit nog ruim onder de 1,8gram per kg lichaamsgewicht, train 5 a 6 keer per week waarbij ik zowel KT doe als wielrennen maar buiten periodes waar ik soms net even teveel zware trainingen uitvoer in een week nooit problemen met herstellen. Verlies geen massa en wordt ook niet langzamer op de fiets. Dit jaar zelfs nog 5 kg massa gewonnen terwijl ik alweer begonnen was met een intensief trainingsprogramma op de fiets.

Mijn doel is niet om een massamonster te worden maar wil wel tijdig hersteld zijn na een training omdat ik anders mijn programma niet kan blijven volgen en progressie maken.

Overigens is dan ook nog eens 95% van mijn eiwitbronnen plantaardig van aard, buiten eieren en sporadisch wat kaas.

Meer is niet altijd beter. Er is een adequate inname en bijna alles daarboven is gewoon verspilling. Of zou een lichaam opeens efficiënter worden in eiwitsynthese omdat je meer aanvoert?

Tja maar als je cut heb je gewoon meer nodig. En plantaardige eiwitten worden wel minder goed verteerd en zal je er relatief meer van moeten eten. En het hoeft geen verspilling te zijn, meer eiwit stabiliseert bloed suiker ook en is meer verzadigend.
 
Zit nog ruim onder de 1,8gram per kg lichaamsgewicht, train 5 a 6 keer per week waarbij ik zowel KT doe als wielrennen maar buiten periodes waar ik soms net even teveel zware trainingen uitvoer in een week nooit problemen met herstellen. Verlies geen massa en wordt ook niet langzamer op de fiets. Dit jaar zelfs nog 5 kg massa gewonnen terwijl ik alweer begonnen was met een intensief trainingsprogramma op de fiets.

Mijn doel is niet om een massamonster te worden maar wil wel tijdig hersteld zijn na een training omdat ik anders mijn programma niet kan blijven volgen en progressie maken.

Overigens is dan ook nog eens 95% van mijn eiwitbronnen plantaardig van aard, buiten eieren en sporadisch wat kaas.

Meer is niet altijd beter. Er is een adequate inname en bijna alles daarboven is gewoon verspilling. Of zou een lichaam opeens efficiënter worden in eiwitsynthese omdat je meer aanvoert?

amen, kzit op 160 gram eiwit in de cut en daar komt geen whey shake of bcaa shake aan te pas.
 
En dit kinders, is een mooi voorbeeld van de drogreden "beroep op autoriteit".
 
250 gram eiwitten checking in.
Wel grappig dat er allemaal dikke mensen reageren in een topic over cutten. :)
 
En dit kinders, is een mooi voorbeeld van de drogreden "beroep op autoriteit".
Was het maar een beroep op een autoriteit wat ie doet :roflol: Vergeet de ad hominems niet.
 
This topic...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo voel ik me vaak als ik iemand iets probeer uit te leggen en ze komen dan met: "ja, maar ik heb het gehoord van die man, hij is groot en gespierd, hij weet dus beter"

#fuckScience #fuckLogic
 
160 gram en dan whey nodig hebben is sowieso al dom.
 
Ik vraag me af,
Heeft topicstarter nou eigenlijk z'n antwoord?

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

amen, kzit op 160 gram eiwit in de cut en daar komt geen whey shake of bcaa shake aan te pas.

ik ook op 160 gram

En dan nog de rest van het vlees, de blikjes tonijn en makreel en de eieren.

En de eiwitblend shake.
 
Ik vraag me af,
Heeft topicstarter nou eigenlijk z'n antwoord?

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------



ik ook op 160 gram

En dan nog de rest van het vlees, de blikjes tonijn en makreel en de eieren.

En de eiwitblend shake.

Blikjes tonijn :roflol: Je eet er zeker 2 per dag en die schep je zo even leeg :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

160 gram en dan whey nodig hebben is sowieso al dom.

Nah deels oneens, ik heb minder nodig maar heb wel een whey shake nodig, anders kom ik met andere producten te snel over mijn kcal heen :p
 
Back
Naar boven