Fitness Seller

Is die kerel doorgedraaid? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind vooral z'n taalgebruik hinderlijk. Na 20s heb ik het al gehad met die man.
 
Video is hier al eens ergens gepost. :D
 
Rich Piani - Bodybuilder met een genetisch defect waardoor z'n hersencellen zijn omgetoverd tot spiercellen (daarom is hij zo buff). Helaas heeft dit tot gevolg dat hij veel onzin uitkraamt door hypohersendisme.
 
Volgens mij is er een filmpje van een gozer die natty is en die rich piano zn 8 uur bicep shit ging doen.
Heb hem nog niet gekeken though
 
Rich piana is wel natty dus als je aan het kuren bent heb je niks aan zijn tips.. zijn tips zijn only for the natty's
 
Als je roids gebruikt kan het werken, maar er zijn betere methodes.
 
Rich piana is de enige youtuber die vrij spreekt over zijn steroiden gebruik. Weet niet of jullie enig idee hebben maar deze man is alles behalve natty.
 
de enige youtuber wat

zijn zat youtubers open over hun gebruik of die het in ieder geval niet ontkennen
 
Volgens mij is er een filmpje van een gozer die natty is en die rich piano zn 8 uur bicep shit ging doen.
Heb hem nog niet gekeken though

Gezien, vind het niet direct terug.
Hij had 1 inch erbij rond de arm en die pomp bleef 5 dagen!
Totaal nutteloos dus om als natty te doen...
 
Er zijn meer van dit soort beweringen cq methodes.
Of dingen iets voor je doen kan je alleen achter komen door iets te proberen.
 
Rich Piana is natty en heeft 59 cm armen

Zal dus wel kloppen toch!
 
Wat een mongool zeg. Zal het vrouwtje ook wel leuk vinden voor het na bed gaan met een zielig haltertje staan te klooien . Die gast neukt ook niet meer op een normale manier zonder hulpmiddelen
 
Irritant ventje
 
Ik heb de tip in de praktijk toegepast en inderdaad de pomp en spierpijn is GIGA ook nog veel dagen erna.
 
Back
Naar boven